Met Cruz!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha Santa Barbara, dat keek ik als ik ziek thuis was van school. Heel handig, je valt er zo weer in, ookal heb je een jaar gemist.
Oh wat tof ook, Hollywood *kwijl*
Ik wil een kadootje uit Hollywood. Het ECHTE Hollywood.
Oh kut, daar was ie al he. Hmmm denk je dat ie even terug rijdt voor me?
Je mag hier wel een weekend komen logeren om wat bij te trekkenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een weekend kuuroord voor mij? Om bij te komen....
ik krijg van Gert de Nimbus 2010 in Amerikaanse uitvoering, die zijn zo snel wil je niet weten Teun, in Engeland werden ze geimpoteerd maar daar liep het als een trein dus zijn ze op, toen zei Gert, Heks jij krijgt zo een Amerikaanse van me dan maak jij de blitz in Amsterdam en omstreken bij je vrienden.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Benieuwd is naar de cadeautjes die voor "Fok! vrienden" worden meegenomen
Die blonde met die bolle ogen. Ik weet haar NAAM NIET MEER!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
Cruz! En hoe heette zijn vrouw ook weer? Die was dood en toch weer niet! Of ben ik in de war met een andere zeep?
Helen Helmink!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
Cruz! En hoe heette zijn vrouw ook weer? Die was dood en toch weer niet! Of ben ik in de war met een andere zeep?
Anders ik welquote:Op donderdag 23 september 2010 09:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Benieuwd is naar de cadeautjes die voor "Fok! vrienden" worden meegenomen
Geniet er maar van, over 2 weken verwacht ik nachtvorstquote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lekker fietsweer idd, om 9u al 15 graden.
Haha ja met Cruz en er was iets met een grot, waar ze in verstopt waren of vast zaten. Heel indrukwekkend, ik weet het 16 jaar later nogquote:Op donderdag 23 september 2010 09:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Met Cruz!![]()
![]()
Zo slecht!
Ik hoop dat hij de kadootjes kon vinden want de smog was echt heel erg schreef hij. Misschien reed hij zo stilletjes ons kadootje voorbij.![]()
As the world turns stopt.
Het is weer oh oh cherso dagquote:Op donderdag 23 september 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
vergeten we vanavond niet ER, zet het ff neer voor Noek
Heeft ook weer zo zn charmequote:Op donderdag 23 september 2010 09:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Geniet er maar van, over 2 weken verwacht ik nachtvorst
Ohjaquote:Op donderdag 23 september 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
doet me eraan denken dat ik nog 2 afleveringen PC / PR moet kijken.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:vergeten we vanavond niet ER, zet het ff neer voor Noek
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:50 schreef remlof het volgende:
Geniet er maar van, over 2 weken verwacht ik nachtvorst
Geen boete?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef remlof het volgende:
Word ik godverredomme de trein uirgezet door een één of andere bitcherige conductrice omdat ik vergeten ben m'n 5-retourkaart af te stempelen
En nu ben je boos op jezelf. Neem ik aan.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef remlof het volgende:
Word ik godverredomme de trein uirgezet door een één of andere bitcherige conductrice omdat ik vergeten ben m'n 5-retourkaart af te stempelen
No nein non nee!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef remlof het volgende:
Ook toevallig, had net de ongediertebestrijding aan de deurquote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik verwacht over twee weken tropische temperaturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |