Haha ja met Cruz en er was iets met een grot, waar ze in verstopt waren of vast zaten. Heel indrukwekkend, ik weet het 16 jaar later nogquote:Op donderdag 23 september 2010 09:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Met Cruz!![]()
![]()
Zo slecht!
Ik hoop dat hij de kadootjes kon vinden want de smog was echt heel erg schreef hij. Misschien reed hij zo stilletjes ons kadootje voorbij.![]()
As the world turns stopt.
Het is weer oh oh cherso dagquote:Op donderdag 23 september 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
vergeten we vanavond niet ER, zet het ff neer voor Noek
Heeft ook weer zo zn charmequote:Op donderdag 23 september 2010 09:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Geniet er maar van, over 2 weken verwacht ik nachtvorst
Ohjaquote:Op donderdag 23 september 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
doet me eraan denken dat ik nog 2 afleveringen PC / PR moet kijken.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:vergeten we vanavond niet ER, zet het ff neer voor Noek
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:50 schreef remlof het volgende:
Geniet er maar van, over 2 weken verwacht ik nachtvorst
Geen boete?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef remlof het volgende:
Word ik godverredomme de trein uirgezet door een één of andere bitcherige conductrice omdat ik vergeten ben m'n 5-retourkaart af te stempelen
En nu ben je boos op jezelf. Neem ik aan.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef remlof het volgende:
Word ik godverredomme de trein uirgezet door een één of andere bitcherige conductrice omdat ik vergeten ben m'n 5-retourkaart af te stempelen
No nein non nee!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef remlof het volgende:
Ook toevallig, had net de ongediertebestrijding aan de deurquote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik verwacht over twee weken tropische temperaturen.
Ze zijn allemaal gestorven in de grot. Het was afschuwelijk. Ook die slechterik, Mason.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja met Cruz en er was iets met een grot, waar ze in verstopt waren of vast zaten. Heel indrukwekkend, ik weet het 16 jaar later nog
Zou je dat terug kunnen vinden? Wil wel weten of ze eruit zijn gekomen...
Waarom?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:55 schreef Marrije het volgende:
Ook toevallig, had net de ongediertebestrijding aan de deur
dat kijk ik niet, want ik versta ze amperquote:
Jij valt op bitcherige types toch? Heb je een date?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:59 schreef remlof het volgende:
2981 was hert treinnummer, ik ga een klacht indienen. Krijg gvd alle treinkaartjes vergoed, kon de hele batterij van september laten zien inclusief aankoopbonnetjes. "Dan mag u hem op dit station laten afstempelen" "ja maar dan haal ik deze trein niet meer, want dat stempelding zit onderaan de trap, of wacht u op mij?" "nee". En ook meteen op haar fluit blazen toen ik de trein uit was hè. Smerige bitch, staat al te lang droog zeker
*gniffelquote:Op donderdag 23 september 2010 09:59 schreef remlof het volgende:
2981 was hert treinnummer, ik ga een klacht indienen. Krijg gvd alle treinkaartjes vergoed, kon de hele batterij van september laten zien inclusief aankoopbonnetjes. "Dan mag u hem op dit station laten afstempelen" "ja maar dan haal ik deze trein niet meer, want dat stempelding zit onderaan de trap, of wacht u op mij?" "nee". En ook meteen op haar fluit blazen toen ik de trein uit was hè. Smerige bitch, staat al te lang droog zeker
Jadieja!quote:
Zeg me... Dat het niet zo is!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal gestorven in de grot. Het was afschuwelijk. Ook die slechterik, Mason.
Gadverdamme, ik weet de naam Mason nog. Die had een baard!![]()
de laatste afleveringquote:Op donderdag 23 september 2010 10:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jadieja!
Prachtig acteerwerk ook
ken ik uit me hoofd, bijna alle nummers van Frankquote:Op donderdag 23 september 2010 10:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zeg me... Dat het niet zo is!
*onverstaanbaar gebrabbel*
Mooi he, Frank Boeijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |