abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86746008
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk een verschil tussen wat je doet of laat en wie of wat je bent :Y)
Da's een mooie voor op een tegeltje.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:01:04 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746025
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er vanuit gaand dat alles wat leeft bezig is met instandhouding van de soort kan homoseksueel gedrag goed gekenmerkt worden als onnatuurlijk en/of afwijkend. Dat staat wat mij betreft compleet los van wat voor Kerk dan ook.
Of de wereld redt zichzelf op deze wijze door niet iedere vorm zich onbeperkt te laten voortplanten, misschien is het doel van homoseksuelen juist wel dat ze zich niet voortplanten?

Maar als het niet aangeleerd is dan kan het voor die persoon nog steeds natuurlijk zijn, het is immers niet noodzakelijk dat iedereen zich voortplant.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 september 2010 @ 13:02:38 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746081
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een verschil tussen wat je doet of laat en wie of wat je bent :Y)
Maarre... hoe zit het met het feit dat jij je niet hebt voortgeplant en dat waarschijnlijk ook niet zult doen?
Heb je al die jaren volstrekt nutteloos en overbodig seks gehad dus? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86746091
Door de eeuwen heen wordt het al gedaan. De Grieken en Romeinen lusten er wel pap van en het werd heel normaal gevonden.
Wat is normaal?
Nu is het gewoon zodat de meerderheid die hetero is, dus wordt dat als normaal ervaren.
Slaat het om, dan zijn hetero s in de minderheid en wordt als minder normaal beschouwd.

Laat iedereen maar gewoon dat doen, waar ze zich tot aangetrokken voelen, dan komt het allemaal wel goed.
pi_86746145
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maarre... hoe zit het met het feit dat jij je niet hebt voortgeplant en dat waarschijnlijk ook niet zult doen?
Heb je al die jaren volstrekt nutteloos en overbodig seks gehad dus? :o
Nou, als je het bedrijven van de liefde enkel en alleen neemt in het kader van voortplanting, dan is het vermoedelijk nutteloos geweest. Als je het wat ruimer pakt, dan heb ik, dankzij mijn tomeloze inzet, vele dames redelijk wat uren aangenaam verpozen gegeven. :7
pi_86746183
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:04 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Nou, als je het bedrijven van de liefde enkel en alleen neemt in het kader van voortplanting, dan is het vermoedelijk nutteloos geweest. Als je het wat ruimer pakt, dan heb ik, dankzij mijn tomeloze inzet, vele dames redelijk wat uren aangenaam verpozen gegeven. :7
omg :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_86746227
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of de wereld redt zichzelf op deze wijze door niet iedere vorm zich onbeperkt te laten voortplanten, misschien is het doel van homoseksuelen juist wel dat ze zich niet voortplanten?
Ja, ze zijn de redders van de wereld, daarom willen ze ook trouwen en kinderen van derden. 8)7

quote:
Maar als het niet aangeleerd is dan kan het voor die persoon nog steeds natuurlijk zijn, het is immers niet noodzakelijk dat iedereen zich voortplant.
Stelen is voor sommige dieven ook vast en zeker natuurlijk gedrag. Niet dat ik beide partijen over één kam wil scheren, gebruik het enkel als voorbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2010 13:10:29 ]
  donderdag 23 september 2010 @ 13:08:04 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86746261
En nu ben ik een beetje misselijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86746274
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:05 schreef Deisyy het volgende:

[..]

omg :')
*)
pi_86746277
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:08 schreef Copycat het volgende:
Goh....Ik ook...
pi_86746281
quote:

[..]

:D Een echte altruïst.
pi_86746283
quote:
Vinger in je keel, dat helpt soms :Y
pi_86746301
quote:
Ei met ui?
  donderdag 23 september 2010 @ 13:09:27 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86746309
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:08 schreef Laysa het volgende:
Goh....Ik ook...
Het zal wel heersen.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:10:20 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86746349
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:

Ei met ui?
Nee: eentje met ham en eentje met kaas. Die waren dan weer wel smakelijk.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:10:46 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746363
quote:
[..]
Prima, dan komen we dus op het punt dat seks niet alleen de voortplanting als doel heeft, maar ook gewoon het fysiek aangename.... en homoseksuelen hebben nou eenmaal andere voorkeuren voor wat fysiek aangenaam bevonden wordt.

Overigens zijn een hoop hetroseksuele mannen ook absoluut niet vies van wat prostaat stimulatie, dus dat zou hen dan latent homoseksueel maken?
Het is immers geen ingang maar een uitgang.... maar ook binnen hetroseksuele relaties wordt die uitgang om diverse voorkeuren nogal eens als ingang gebruikt. Al die mannen die dat doen of laten doen dus latent homoseksueel?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86746365
Ik klik ff niet Teun....Want mijn misselijkheid komt voort uit bijwerkingen....Om alvast maar iets de wereld uit te helpen....ik neem wel een pilletje :{
pi_86746368
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:08 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

*)
Typisch mannen gelul...
iets waar vrouwen om :r

Nooit meer zeggen... :N
  donderdag 23 september 2010 @ 13:11:33 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86746390
Ik ben een latente homo.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:14:10 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746461
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, ze zijn de redders van de wereld, daarom willen ze ook trouwen en kinderen van derden. 8)7
Misschien willen ze wel trouwen en kinderen krijgen omdat ze helemaal niet graag "anders" willen zijn, maar er niets aan kunnen doen..... en ze vooral "anders" zijn omdat de samenleving ze als "anders" aanwijst?
quote:
Stelen is voor sommige dieven ook vast en zeker natuurlijk gedrag. Niet dat ik beide partijen over één kam wil scheren, gebruik het enkel als voorbeeld.
Ah... en nou een voorbeeld waarbij niemand benadeeld wordt, het is immers geen crimineel gedrag, het is "anders" dan wat de meute, vooral gebaseerd op een paar schrijfels die van bovenaf zouden zijn ingegeven, doet en vindt.... maar het is niet iets waarmee je een ander benadeelt of schade toebrengt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86746495
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Prima, dan komen we dus op het punt dat seks niet alleen de voortplanting als doel heeft, maar ook gewoon het fysiek aangename.... en homoseksuelen hebben nou eenmaal andere voorkeuren voor wat fysiek aangenaam bevonden wordt.
Onzin, je draait het om. Seks heeft als doel dat je je voortplant. Daarom is het ook zo aangenaam en lekker (behalve dan bij de frigiden onder ons). Alles wat lekker is wil je veel en graag doen, het aangename is dus de trigger om het vooral niet te laten. Mensen zijn slim, willen wel het aangename maar niet de rest en hebben diverse oplossingen bedacht om het fijne te kunnen ervaren zonder consequenties.

quote:
Overigens zijn een hoop hetroseksuele mannen ook absoluut niet vies van wat prostaat stimulatie, dus dat zou hen dan latent homoseksueel maken?
Het is immers geen ingang maar een uitgang.... maar ook binnen hetroseksuele relaties wordt die uitgang om diverse voorkeuren nogal eens als ingang gebruikt. Al die mannen die dat doen of laten doen dus latent homoseksueel?
Huh :?
Je gaat nu echt wel heel veel rare dingen schrijven. Wat je ook doet of laat, welk middel je ook gebruikt, het uiteindelijke doel is ejaculatie en de natuur heeft dan het liefst dat een man een eicel bevrucht.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:16:08 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746523
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een latente homo.
Ik dacht al dat jij er op zou kicken als je prostaat gestimuleerd wordt :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86746553
Volgens mij is je doel gewoon je zak legen op zijn tijd.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:17:10 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86746557
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef Leandra het volgende:

Ik dacht al dat jij er op zou kicken als je prostaat gestimuleerd wordt :Y
En dan kietel ik zijn G-spot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')