Da's een mooie voor op een tegeltje.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een verschil tussen wat je doet of laat en wie of wat je bent
Of de wereld redt zichzelf op deze wijze door niet iedere vorm zich onbeperkt te laten voortplanten, misschien is het doel van homoseksuelen juist wel dat ze zich niet voortplanten?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er vanuit gaand dat alles wat leeft bezig is met instandhouding van de soort kan homoseksueel gedrag goed gekenmerkt worden als onnatuurlijk en/of afwijkend. Dat staat wat mij betreft compleet los van wat voor Kerk dan ook.
Maarre... hoe zit het met het feit dat jij je niet hebt voortgeplant en dat waarschijnlijk ook niet zult doen?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een verschil tussen wat je doet of laat en wie of wat je bent
Nou, als je het bedrijven van de liefde enkel en alleen neemt in het kader van voortplanting, dan is het vermoedelijk nutteloos geweest. Als je het wat ruimer pakt, dan heb ik, dankzij mijn tomeloze inzet, vele dames redelijk wat uren aangenaam verpozen gegeven.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maarre... hoe zit het met het feit dat jij je niet hebt voortgeplant en dat waarschijnlijk ook niet zult doen?
Heb je al die jaren volstrekt nutteloos en overbodig seks gehad dus?
omgquote:Op donderdag 23 september 2010 13:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, als je het bedrijven van de liefde enkel en alleen neemt in het kader van voortplanting, dan is het vermoedelijk nutteloos geweest. Als je het wat ruimer pakt, dan heb ik, dankzij mijn tomeloze inzet, vele dames redelijk wat uren aangenaam verpozen gegeven.
Ja, ze zijn de redders van de wereld, daarom willen ze ook trouwen en kinderen van derden.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of de wereld redt zichzelf op deze wijze door niet iedere vorm zich onbeperkt te laten voortplanten, misschien is het doel van homoseksuelen juist wel dat ze zich niet voortplanten?
Stelen is voor sommige dieven ook vast en zeker natuurlijk gedrag. Niet dat ik beide partijen over één kam wil scheren, gebruik het enkel als voorbeeld.quote:Maar als het niet aangeleerd is dan kan het voor die persoon nog steeds natuurlijk zijn, het is immers niet noodzakelijk dat iedereen zich voortplant.
Goh....Ik ook...quote:Op donderdag 23 september 2010 13:08 schreef Copycat het volgende:
En nu ben ik een beetje misselijk.
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, als je het bedrijven van de liefde enkel en alleen neemt in het kader van voortplanting, dan is het vermoedelijk nutteloos geweest. Als je het wat ruimer pakt, dan heb ik, dankzij mijn tomeloze inzet, vele dames redelijk wat uren aangenaam verpozen gegeven.
Vinger in je keel, dat helpt somsquote:Op donderdag 23 september 2010 13:08 schreef Copycat het volgende:
Ei met ui?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:08 schreef Copycat het volgende:
Het zal wel heersen.quote:
Nee: eentje met ham en eentje met kaas. Die waren dan weer wel smakelijk.quote:
Prima, dan komen we dus op het punt dat seks niet alleen de voortplanting als doel heeft, maar ook gewoon het fysiek aangename.... en homoseksuelen hebben nou eenmaal andere voorkeuren voor wat fysiek aangenaam bevonden wordt.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel trouwen en kinderen krijgen omdat ze helemaal niet graag "anders" willen zijn, maar er niets aan kunnen doen..... en ze vooral "anders" zijn omdat de samenleving ze als "anders" aanwijst?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, ze zijn de redders van de wereld, daarom willen ze ook trouwen en kinderen van derden.![]()
Ah... en nou een voorbeeld waarbij niemand benadeeld wordt, het is immers geen crimineel gedrag, het is "anders" dan wat de meute, vooral gebaseerd op een paar schrijfels die van bovenaf zouden zijn ingegeven, doet en vindt.... maar het is niet iets waarmee je een ander benadeelt of schade toebrengt.quote:Stelen is voor sommige dieven ook vast en zeker natuurlijk gedrag. Niet dat ik beide partijen over één kam wil scheren, gebruik het enkel als voorbeeld.
Onzin, je draait het om. Seks heeft als doel dat je je voortplant. Daarom is het ook zo aangenaam en lekker (behalve dan bij de frigiden onder ons). Alles wat lekker is wil je veel en graag doen, het aangename is dus de trigger om het vooral niet te laten. Mensen zijn slim, willen wel het aangename maar niet de rest en hebben diverse oplossingen bedacht om het fijne te kunnen ervaren zonder consequenties.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, dan komen we dus op het punt dat seks niet alleen de voortplanting als doel heeft, maar ook gewoon het fysiek aangename.... en homoseksuelen hebben nou eenmaal andere voorkeuren voor wat fysiek aangenaam bevonden wordt.
Huhquote:Overigens zijn een hoop hetroseksuele mannen ook absoluut niet vies van wat prostaat stimulatie, dus dat zou hen dan latent homoseksueel maken?
Het is immers geen ingang maar een uitgang.... maar ook binnen hetroseksuele relaties wordt die uitgang om diverse voorkeuren nogal eens als ingang gebruikt. Al die mannen die dat doen of laten doen dus latent homoseksueel?
En dan kietel ik zijn G-spot.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht al dat jij er op zou kicken als je prostaat gestimuleerd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |