abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86740818
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:10 schreef Noek het volgende:

[..]

Kudos voor het feit dat het lijkt op iets wat evt een oplossing kan zijn.
Het gevolg is dan uiteindelijk dat ze uit hun huis worden geplaatst en op straat komen te staan zoals zoveel psychiatrische patiënten en verslaafden, lijkt mij.
Lijkt mij ook, maar ik geloof er niets van dat dat in de praktijk ook echt gebeurt. Want dan zitten ze met een stel misdragende zwervers op de straten van hun mooie gemeente, dat willen ze ws. ook niet. :Y)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_86740931
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:07 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Waar ik dus erg benieuwd naar ben is wat er gebeurt als dit alles niet helpt. Met hun "laatse kans" en "dan hebben ze een probleem". Ja, wát dán??

Ik gok op PvdA gesprekjes. *O*
nou Mera, 3 jaar gevochten met de woningbouw omdat ik zo een kut die helemaal de weg kwijt is onder me had wonen, 3 jaar heeft het geduurd en de woningbouw heeft het probleem gewoon verplaatst, ze woont nog ergens hier in de buurt zielig voor die bewoners.
echt elke nacht zat ze met een stok om een uur of 3 tegen het plafond te rammen tot dat ze hoorde dat ik er maar uit kwam, ja heb ook kids die moesten slapen, en later begon ze ook op de muur van de buurman te rammen, dat wijf was zo geflipt echt.

heb eieren tegen haar ramen gegooid en toen de politie gebeld,met de mededeling, de volgende keer krijgt ze een baksteen door haar raam, gelukkig heeft de buurtpolitie en de buurtbemiddeling me goed geholpen, daardoor zette ze ook toen de woningbouw onder druk en ook omdat de omliggende buren meetekende.
heb wat ellende gehad hoor.

heb nu een toppertje van een buurvrouw onder me wonen *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_86740963
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:13 schreef MeraViglioSa het volgende:

Lijkt mij ook, maar ik geloof er niets van dat dat in de praktijk ook echt gebeurt. Want dan zitten ze met een stel misdragende zwervers op de straten van hun mooie gemeente, dat willen ze ws. ook niet. :Y)
De praktijk ligt op straat. Onder een brug en in het park.
Het is nl een faal dat er enorm veel psychiatrische patiënten gewoon op straat leven en een idee zoals dit zou misschien best een oplossing kunnen zijn. Je zou ze de kost moeten geven die uiteindelijk op straat belanden omdat ze tussen wal en schip zijn beland. Daarom vind ik het wel een goed idee, juist voor die doelgroep.
Go hard or go home
pi_86740976
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou Mera, 3 jaar gevochten met de woningbouw omdat ik zo een kut die helemaal de weg kwijt is onder me had wonen, 3 jaar heeft het geduurd en de woningbouw heeft het probleem gewoon verplaatst, ze woont nog ergens hier in de buurt zielig voor die bewoners.
echt elke nacht zat ze met een stok om een uur of 3 tegen het plafond te rammen tot dat ze hoorde dat ik er maar uit kwam, ja heb ook kids die moesten slapen, en later begon ze ook op de muur van de buurman te rammen, dat wijf was zo geflipt echt.

heb eieren tegen haar ramen gegooid en toen de politie gebeld, de volgende keer krijgt ze een baksteen door haar raam, gelukkig heeft de buurtpolitie en de buurtbemiddeling me goed geholpen, daardoor zette ze ook toen de woningbouw onder druk en ook omdat de omliggende buren meetekende.
heb wat ellende gehad hoor.
owja....de gestoorde onderbuurvrouw :D Dat was serieus een drama....gelukkig had ik mn laarzen met hakken aan toen ik bij je op bezoek kwam :P
pi_86741005
En de echte Tokkies moeten gewoon in containers gaan wonen. Dat is ook al eerder een discussiepunt geweest hier. :o :P
Go hard or go home
  donderdag 23 september 2010 @ 10:20:10 #106
241662 Jian
Well, well, well
pi_86741022
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef remlof het volgende:
Word ik godverredomme de trein uirgezet door een één of andere bitcherige conductrice omdat ik vergeten ben m'n 5-retourkaart af te stempelen :(
En terecht, dat linkse langharige tuig denkt dat de Nederlandse Spoorwegen een soort filantropische instelling is ofzo, betalen of eruit, regels zijn regels :7

AUSWEIS BITTE *O*

c_/
pi_86741026
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:12 schreef remlof het volgende:
Wil je wel de bron vermelden bij je gecopypaste berichten heksie? Anders worden die krantenmensen boos op Danny :{
ohhhhhh sorry remlof, dat het uit de telegraaf komt ga ik er gelijk bij zetten.
weet ik niet eens dat dat moet, maar zal het onthouden
pi_86741083
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:18 schreef Laysa het volgende:

[..]

owja....de gestoorde onderbuurvrouw :D Dat was serieus een drama....gelukkig had ik mn laarzen met hakken aan toen ik bij je op bezoek kwam :P
hahhaa ken je je het nog herrineren, wat was dat wijf gestoord he, foto`s van me nemen toen ik mijn balkonnetje schoonmaakte oh en dan klapte ik altijd dicht zo boos was ik dan, dan kwam Yvonne en ja die trok der mond wel open tegen haar.
echt nachtmerrie`s van dat wijf.
pi_86741103
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:12 schreef remlof het volgende:
Wil je wel de bron vermelden bij je gecopypaste berichten heksie? Anders worden die krantenmensen boos op Danny :{
Srsly? Hoe zit dat dan met afbeeldingen bijvoorbeeld?
Go hard or go home
pi_86741108
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:18 schreef Noek het volgende:

[..]

De praktijk ligt op straat. Onder een brug en in het park.
Het is nl een faal dat er enorm veel psychiatrische patiënten gewoon op straat leven en een idee zoals dit zou misschien best een oplossing kunnen zijn. Je zou ze de kost moeten geven die uiteindelijk op straat belanden omdat ze tussen wal en schip zijn beland. Daarom vind ik het wel een goed idee, juist voor die doelgroep.
Zeker is het ook een goed idee, maar ik zat me dus af te vragen wat er gebeurt met Tokkies die hun leven niet beteren ondanks alle goede ideeën. :)
pi_86741163
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:23 schreef Noek het volgende:

[..]

ja ik wist het ook echt niet hoor Noek, maar Remlof, bij de youtubefilmpjes moet je dan laten zien dat het ook daar vandaan komt??/
pi_86741190
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Zeker is het ook een goed idee, maar ik zat me dus af te vragen wat er gebeurt met Tokkies die hun leven niet beteren ondanks alle goede ideeën. :)
die sturen wij als laatste oplossing naar Klundert :+
pi_86741210
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:26 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Oooh is dat het? _O-
pi_86741234
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:26 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Denk ut niet :+
http://www.telegraaf.nl/b(...)sterdam__.html?p=8,1
pi_86741239
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oooh is dat het? _O-
Vlakbij de bieb in containers.
Hoe bevalt het buurtje?
Go hard or go home
pi_86741314
Die monique Smit is ook erg blond geworden
pi_86741319
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:31 schreef Laysa het volgende:
Die monique Smit is ook erg blond geworden
Zien! 8-)
Go hard or go home
pi_86741330
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:31 schreef Noek het volgende:

[..]

Zien! 8-)
RTL 4 in de gouden kooi :P
  donderdag 23 september 2010 @ 10:35:17 #119
241662 Jian
Well, well, well
pi_86741419
quote:

[..]

Als je je bij afbeeldingen aan de letter van de Wet houdt, dan kun je alleen nog maar eigen werk plaatsen en zelfs dan moet je oppassen met wat of wie je fotografeert.

Aardige samenvatting:

http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/foto/internet/
  donderdag 23 september 2010 @ 10:37:25 #120
104871 remlof
Europees federalist
pi_86741457
quote:

[..]

Die halen we weg als dat verzocht wordt. Maar bij artikelen echt graag de bron vermelden. Van Trouw mag je trouwens nooit meer dan 50 woorden ofzo overnemen.
pi_86741495
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:32 schreef Laysa het volgende:

RTL 4 in de gouden kooi :P
6 meter lopen. Ja, doei! :(

quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:35 schreef Jian het volgende:

[..]

Als je je bij afbeeldingen aan de letter van de Wet houdt, dan kun je alleen nog maar eigen werk plaatsen en zelfs dan moet je oppassen met wat of wie je fotografeert.

Aardige samenvatting:

http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/foto/internet/
Danny is weleens aangeklaagd, dat was nog wel een heel gedoe, ging ook om een foto.
Maar het is onmogelijk om het te verbieden op een forum zo groot als deze lijkt mij. Bronvermelding is netjes misschien maar verplicht?
Go hard or go home
pi_86741506
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:37 schreef remlof het volgende:

Die halen we weg als dat verzocht wordt. Maar bij artikelen echt graag de bron vermelden. Van Trouw mag je trouwens nooit meer dan 50 woorden ofzo overnemen.
Wordt daar op gemod?
Go hard or go home
  donderdag 23 september 2010 @ 10:40:18 #123
104871 remlof
Europees federalist
pi_86741526
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:39 schreef Noek het volgende:

[..]

Wordt daar op gemod?
Dat hoort wel ja.
pi_86741602
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:40 schreef remlof het volgende:

Dat hoort wel ja.
Maar hoe weet men dan dat er maar 50 woorden van de Trouw mag worden overgenomen? Users weten het in elk geval niet en wil je het de mods makkelijk maken dan moeten zij het ook weten lijkt mij. Ik zie de mods al tellen want ik zie hier regelmatig een Trouw-artikel voorbij flitsen.
Wann jedoe man. :Y)
Go hard or go home
pi_86741653
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:38 schreef Noek het volgende:

[..]

6 meter lopen. Ja, doei! :(
[..]

Danny is weleens aangeklaagd, dat was nog wel een heel gedoe, ging ook om een foto.
Maar het is onmogelijk om het te verbieden op een forum zo groot als deze lijkt mij. Bronvermelding is netjes misschien maar verplicht?
:+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')