abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86746583
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Prima, dan komen we dus op het punt dat seks niet alleen de voortplanting als doel heeft, maar ook gewoon het fysiek aangename.... en homoseksuelen hebben nou eenmaal andere voorkeuren voor wat fysiek aangenaam bevonden wordt.

Overigens zijn een hoop hetroseksuele mannen ook absoluut niet vies van wat prostaat stimulatie, dus dat zou hen dan latent homoseksueel maken?
Het is immers geen ingang maar een uitgang.... maar ook binnen hetroseksuele relaties wordt die uitgang om diverse voorkeuren nogal eens als ingang gebruikt. Al die mannen die dat doen of laten doen dus latent homoseksueel?
Geen ingang? Waar moet je dan je zetpil laten :?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_86746591
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien willen ze wel trouwen en kinderen krijgen omdat ze helemaal niet graag "anders" willen zijn, maar er niets aan kunnen doen..... en ze vooral "anders" zijn omdat de samenleving ze als "anders" aanwijst?
[..]
Je bent aan het dwalen, je schreef dat ze homo zijn om de wereld te redden van de ondergang. Nu is het weer wat anders ;(

quote:
Ah... en nou een voorbeeld waarbij niemand benadeeld wordt, het is immers geen crimineel gedrag, het is "anders" dan wat de meute, vooral gebaseerd op een paar schrijfels die van bovenaf zouden zijn ingegeven, doet en vindt.... maar het is niet iets waarmee je een ander benadeelt of schade toebrengt.
Ga je nu enkel en alleen in op het voorbeeld of kan het ook nog inhoudelijk? Ga je mij nu aanvallen op iets waar ik eerder over schreef geen problemen mee te hebben?

Het gaat niet over schade of geen schade, ik schrijf enkel dat ik het onnatuurlijk gedrag vind, ze doen verder hun best maar :Y)
  donderdag 23 september 2010 @ 13:18:27 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746597
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Onzin, je draait het om. Seks heeft als doel dat je je voortplant. Daarom is het ook zo aangenaam en lekker (behalve dan bij de frigiden onder ons). Alles wat lekker is wil je veel en graag doen, het aangename is dus de trigger om het vooral niet te laten. Mensen zijn slim, willen wel het aangename maar niet de rest en hebben diverse oplossingen bedacht om het fijne te kunnen ervaren zonder consequenties.
En dus zouden er homoseksuelen kunnen zijn omdat de natuur als doel heeft dat zij zich niet voortplanten?
quote:
Huh :?
Je gaat nu echt wel heel veel rare dingen schrijven. Wat je ook doet of laat, welk middel je ook gebruikt, het uiteindelijke doel is ejaculatie en de natuur heeft dan het liefst dat een man een eicel bevrucht.
Ja, nou weet ik niet hoe jouw seksuele voorlichting verlopen is, maar als een man een vrouw anaal neemt dan komt dat sperma echt niet bij de eicel :N
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86746601
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:15 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Onzin, je draait het om. Seks heeft als doel dat je je voortplant.
Moah. Bij mensen en sommige apensoorten is seks meer dan dat, heeft het ook vooral een sociale functie. Bij diersoorten waar dat niet het geval is wordt er ook alleen maar aan voortplanting gedaan wanneer het vrouwtje vruchtbaar en ontvankelijk is.
pi_86746618
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:17 schreef hondjes het volgende:
Volgens mij is je doel gewoon je zak legen op zijn tijd.
Teun zijn doel of het doel van alle mannen?
pi_86746637
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:17 schreef hondjes het volgende:
Volgens mij is je doel gewoon je zak legen op zijn tijd.
Ja, en voor de dames is het doel "Zijn portemonnee meenemen en shoppen!"
pi_86746650
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Teun zijn doel of het doel van alle mannen?
Ik denk bij heel veel mannen..
  donderdag 23 september 2010 @ 13:20:21 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86746653
Het mannetje draait zich weer eens in allerlei domme bochten om 'anders' te zijn.
Verrekte homo!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86746655
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

In jouw geval is het allebei. :+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:20:38 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746665
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je bent aan het dwalen, je schreef dat ze homo zijn om de wereld te redden van de ondergang. Nu is het weer wat anders ;(
Nee, dat lees jij er graag in.... ik zei dat de wereld het niet nodig heeft dat iedereen zich voorplant en dat dit dus prima een eigen oplossing van de wereld zou kunnen zijn.
quote:
Ga je nu enkel en alleen in op het voorbeeld of kan het ook nog inhoudelijk? Ga je mij nu aanvallen op iets waar ik eerder over schreef geen problemen mee te hebben?

Het gaat niet over schade of geen schade, ik schrijf enkel dat ik het onnatuurlijk gedrag vind, ze doen verder hun best maar :Y)
Als je niet wilt dat ik op je voorbeeld inga, dan moet je een voorbeeld nemen wat gelijkwaardig is, en een bepaalde seksuele voorkeur vergelijken met crimineel gedrag is niet gelijkwaardig.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 23 september 2010 @ 13:21:16 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86746693
Met alleen maar vrouwen in zijn leven die neuken om geld, niet om lekker.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86746704
quote:

[..]

Mannen en vrouwen die er zo over denken moeten wel een heel slecht sexleven hebben :{
  donderdag 23 september 2010 @ 13:22:20 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746739
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan kietel ik zijn G-spot.
Oh, das voor hem ook lekker O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 23 september 2010 @ 13:23:15 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746778
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:21 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat is het volgende natuurlijk........ is prostitutie natuurlijk of onnatuurlijk?

En als het is om te kunnen overleven, is het dan natuurlijk??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86746790
quote:

[..]

Jij weet helemaal niets van mij, niet hoe ik leef, niet wat ik uitgeef, helemaal niets,
Jouw beeld is vetroebeld ,door misschien een aantal vrouwen die je ontmoet hebt, maar laat mij daar buiten.
pi_86746862
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dus zouden er homoseksuelen kunnen zijn omdat de natuur als doel heeft dat zij zich niet voortplanten?
[..]
Nu ga je jezelf weer tegenspreken. Je schreef eerst "doel niet voortplanten", daarna "ze willen gelijk zijn aan hetero stellen" en nu weer "doel van niet voortplanten". 8)7

quote:
Ja, nou weet ik niet hoe jouw seksuele voorlichting verlopen is, maar als een man een vrouw anaal neemt dan komt dat sperma echt niet bij de eicel :N
Ah, je neem nu één van de man-vrouw varianten die als doel hebben dat men "lekker" wenst zonder verdere consequenties. Daar schreef ik al over toch, de slimheid van de mens?

Los van dat, voor zover mij bekend vinden de meeste vrouwen anaal verkeer (niet te verwarren met anale stimulatie) helemaal niet fijn en ervaren dat als nogal pijnlijk :Y)
  donderdag 23 september 2010 @ 13:25:50 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746870
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niets van mij, niet hoe ik leef, niet wat ik uitgeef, helemaal niets,
Jouw beeld is vetroebeld ,door misschien een aantal vrouwen die je ontmoet hebt, maar laat mij daar buiten.
Het gaat helemaal niet alleen over jou, maar over alle vrouwen hier, we hebben immers allemaal zijn creditcard als ultieme doel.

Ongeacht wat we er tegenover zetten, want dat is altijd te verwaarlozen...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86746916
Maar goed: de conclusie is dat Pieter Storms een wijf is?
pi_86746929
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:23 schreef hondjes het volgende:

[..]

Waar heb ik het meer over jou dan jij over mij :?
1. Doel mannen "zak legen" volgens Hondjes
2. Doel vrouwen "portemonnee legen" volgens ondergetekende

De ene stelling is net zo dom als de andere, daarom schreef ik hem ook :P
pi_86746967
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar goed: de conclusie is dat Pieter Storms een wijf is?
Jep :Y
pi_86746985
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:20 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

In jouw geval is het allebei. :+
Als dat zo zou zijn is het wel weer slim :P
pi_86747067
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:21 schreef Copycat het volgende:
:D Mevrouw "Kijk mij regelmatig eens interesting doen" denkt weer een "ingang" gevonden te hebben om steken te kunnen uitdelen :+
  donderdag 23 september 2010 @ 13:31:24 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86747073
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu ga je jezelf weer tegenspreken. Je schreef eerst "doel niet voortplanten", daarna "ze willen gelijk zijn aan hetero stellen" en nu weer "doel van niet voortplanten". 8)7
Okay, je leest kennelijk zonder enig gevoel voor nuance.... dat de wereld mogelijk als doel heeft hen zich niet te laten voortplanten heeft toch niets te maken met het feit dat de bewoners van diezelfde wereld mensen graag als "anders" neerzetten op basis van een paar voorkeuren waar niemand in feite wat mee te maken heeft, en dat het feit dat de wereld zichzelf op die manier overbevolking probeert te voorkomen wil niet zeggen dat zijzelf wellicht toch andere wensen hebben?
Het stikt inmiddels van de kinderen die er alleen maar zijn dankzij de medische wetenschap, en omdat hun ouders een kinderwens hadden, ongeacht het feit dat die kinderwens geen haalbare kaart was.

Dat wat de wereld bedoelt wordt al jaren achterhaald door de wetenschap.
quote:
Ah, je neem nu één van de man-vrouw varianten die als doel hebben dat men "lekker" wenst zonder verdere consequenties. Daar schreef ik al over toch, de slimheid van de mens?

Los van dat, voor zover mij bekend vinden de meeste vrouwen anaal verkeer (niet te verwarren met anale stimulatie) helemaal niet fijn en ervaren dat als nogal pijnlijk :Y)
Het ging om de eventuele latente homoseksualiteit, als een hetroseksuele man dus graag zijn vrouw anaal penetreert dan is hij dus een latentente homo?? Want om het genot van de vrouw, en het samenbrengen van de zaadcel en de eicel gaat het in dat geval iig niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86747111
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:20 schreef Copycat het volgende:
Het mannetje draait zich weer eens in allerlei domme bochten om 'anders' te zijn.
Verrekte homo!
Jij bent toch ook anders? Je wil alleen maar een penis boven de 20 cm, da's best afwijkend hoor :Y
  donderdag 23 september 2010 @ 13:34:05 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86747170
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij bent toch ook anders? Je wil alleen maar een penis boven de 20 cm, da's best afwijkend hoor :Y
Godzijdank, dan ben ik ook anders....
Ik wil bijvoorbeeld weer geen penis waar een vent aan vast zit met een IQ van onder de 120 (8>
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')