Vind je een ochtendjas ook een goed idee?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed topic vanaf hier: Bloemetje Voor Disana Topique.
![]()
![]()
![]()
Ja ja, maar ik heb er wel lol om, met enige vertraging, da's dan wel weer waarquote:Op woensdag 22 september 2010 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Je loopt achter Teun, is alweer voorbij
Het slachtoffer mist geen arm, dat vormt alvast geen belemmeringquote:Op woensdag 22 september 2010 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind je een ochtendjas ook een goed idee?
Nah niemand begreep het hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Té grote betrokkenheid + ego doet SC's ontploffen
De patiënt is inmiddels dood?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah niemand begreep het hoor![]()
maar het is al opgelost....en doorgepakt
hahha zie je wel, je wist het, slaap lekkerquote:Op woensdag 22 september 2010 23:09 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij was de radio-uitzending waarbij ik die theorie voor het eerst hoorde, een aflevering van Poster.
Hèhè, die is van mijn tong af. Kan ik gerust gaan slapen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
De bloemen misschien....Stommerd!!!!
dat klinkt al veeeeeeeeeeeeel aardiger.....quote:Op woensdag 22 september 2010 23:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]De geste is gewoon top, (letterlijk) niets aan toe te voegen, de uitvoering gaat zoals altijd op een forum met horten en stoten.
Ik ben hier godver niet ingehuurd om aardig te zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat klinkt al veeeeeeeeeeeeel aardiger.....
Neem nog een neut voor het slapen gaan....Trustenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben hier godver niet ingehuurd om aardig te zijn
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik neem je niet altijd serieus
Als je het ruim ziet dan heb ik dat vanavond al wel gedaanquote:Op woensdag 22 september 2010 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neem nog een neut voor het slapen gaan....Trusten
Ik las iets heel andersquote:Op woensdag 22 september 2010 23:24 schreef Toverheks het volgende:
Kapitein Haak wil geen neut
en ook niet aardig zijn
waar moet dat heen, waar lijd de weg
Hey Heks, lekker ding, doe je al daten?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:24 schreef Toverheks het volgende:Kapitein Haak wil geen neut
en ook niet aardig zijn
waar moet dat heen, waar lijd de weg
nee, al die serieverkrachters enzo die op internet zwerven, ik bedankquote:Op woensdag 22 september 2010 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey Heks, lekker ding, doe je al daten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |