abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:06:59 #201
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86664535
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 07:52 schreef spuitje het volgende:
Inmiddels bericht van Liesje gehad, bloemen gaan vandaag weg!
maar wel graag de namen op een kaartje en niet op een lilleke fax :) Dan maar wat meer kaartjes gebruiken.

Dat VN abo dus, ^O^

Zo'n e-reader vind ik niet zo'n leuk cadeau. Aangezien ze zelf een schrijver heeft aangegeven lijkt het me het handigst en leukst voor Disana om daar gewoon wat boeken van te kopen.

En zo'n ballon is ook leuk.
pi_86664624
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 06:45 schreef liesje1979 het volgende:
Bericht van Dental:
Liever voorlopig nog geen mp3 speler, boeken zijn wel ok.
Liever geen bezoek van buitenaf, dit geeft Disana teveel stress.
Top, liever aangeven dan dat je daar ongemakkelijke situaties krijgt. Thanx spuitje, het wordt vast een mooie bos *O*.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_86665592
^O^ leuk wat ze allemaal krijgt, kan er niks aan doen maar vind dit zo lief van iedereen, ik weet hoe het is als je een hele lange tijd in het ziekenhuis ligt en er komen kaartjes en andere spulletjes binnen, denk dat Disana er helemaal van ondersteboven is. O+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:13:01 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86667643
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Top, liever aangeven dan dat je daar ongemakkelijke situaties krijgt. Thanx spuitje, het wordt vast een mooie bos *O*.
Dat dus, hoewel het na mijn vraag of ze misschien behoefte had aan bezoek, het idee van een bezoek een beetje een eigen leven begon te leiden :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86670130
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Top! *O*
Ik zal eens even gaan snuffelen op Bol.com. of andere sites voor Engelstalige Dan Brown's.
En Lies, dat VN proefabo, gewoon doen hoor. :Y
Ik denk dat we haar daar ook idd een groot plezier mee doen :Y
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 17:43:08 #206
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_86681269
ECI heeft ook een aantal Dan Browns in het engels.

En je kan een ander bezorgadres opgeven dus wordt dan rechtstreeks bezorgd. Kan zelfs nog ingepakt worden. Ik ben er lid van dus het is ook een optie.
  One tough cookie dinsdag 21 september 2010 @ 21:02:34 #207
169210 liesje1979
pi_86688744
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:43 schreef NorthernStar het volgende:
ECI heeft ook een aantal Dan Browns in het engels.

En je kan een ander bezorgadres opgeven dus wordt dan rechtstreeks bezorgd. Kan zelfs nog ingepakt worden. Ik ben er lid van dus het is ook een optie.
Gelukkig, ik dacht dat je, je "ik ben al weg" serieus meende. Is helemaal niet erg hoor, die opmerking over dat eten, kan gebeuren. :*

Inmiddels zijn de bijdrages van
Greys
Frutsel
Danaqui

ook binnen wat het binnengekomen bedrag op 177,50 brengt.

Aangezien ik het proefabonoment besteld heb, gaat hier 15 euro vanaf.
Het abonement gaat in op 2 Oktober en wordt op haar huisadres bezorgt. *O*
Ik zag geen mogelijkheid om ergens te melden van wie zij het proefabonement kreeg, is dat een probleem? Ik denk dat ze in combinatie met de bloemen de link wel legt toch?

Dus houden we 162,50 over, waar nog het bedrag van de bloemen van spuitje vanaf moet,
Spuit, laat je mij even weten waar, en hoeveel ik het naar moet overmaken?
Thanks!
pi_86689416
Bloemen top!, Abonnement helemaal top! Ze lijkt me idd een lezer, heb zelf alle boeken van Brown gelezen, ze heeft dus een prima smaak O+ Ondanks dat een boek blijvend is zie ik het niet echt in de zin van blijvend, jullie begrijpen me?
Ik ken haar smaak niet, weet dat ze van poezen houdt.
Hmmm Draagt ze een ketting of armband? een poezenbedeltje misschien?
pi_86695432
Rekening van bloemen nog niet binnen, maar komt ongetwijfeld morgen of overmorgen. Fijn dat zoveel mensen gewoon mee doen. De boeken van Dan Brown heb ik allemaal maar dan in het Nederlands :)
En het "blijvend" van een boek begrijp ik dus wel. Ik herlees boeken namenlijk na verloop van tijd. En ik weet dat meer mensen dat doen. Zelf heb ik een aardige bibliotheek en ik kan ook geen afstand doen van mijn boeken. Ik wil ze gewoon allemaal houden en kunnen herlezen. :)
  One tough cookie dinsdag 21 september 2010 @ 23:33:43 #210
169210 liesje1979
pi_86695587
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:29 schreef spuitje het volgende:
Rekening van bloemen nog niet binnen, maar komt ongetwijfeld morgen of overmorgen. Fijn dat zoveel mensen gewoon mee doen. De boeken van Dan Brown heb ik allemaal maar dan in het Nederlands :)
En het "blijvend" van een boek begrijp ik dus wel. Ik herlees boeken namenlijk na verloop van tijd. En ik weet dat meer mensen dat doen. Zelf heb ik een aardige bibliotheek en ik kan ook geen afstand doen van mijn boeken. Ik wil ze gewoon allemaal houden en kunnen herlezen. :)
Ik denk dat Chanel meer bedoelt dat je een boek vaak herleest omdat je het leuk vindt, niet omdat je er emotionele waarde aan hecht
Maar volgens mij kan het beiden wel hoor, én een boek, én iets blijvends.
En ik zie de gegevens wel verschijnen. :*

-edit- geen idee wat die emosmiley daar deed, gewoonte denk ik :')
  FOK!Babe woensdag 22 september 2010 @ 08:46:44 #211
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86700690
Ik zoek me de klote in oude SC's naar de boeken-conversatie die ik met Disana heb gehad want ik meen dat ik daar een boekentip gaf waarvan ze zei dat ze die op ging zoeken... Ik kan 't alleen echt niet vinden ;(
  woensdag 22 september 2010 @ 08:56:49 #212
127966 Marrije
ja, met dubbel r
  Moderator woensdag 22 september 2010 @ 09:19:16 #213
184769 crew  Deisyy
pi_86701296
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zoek me de klote in oude SC's naar de boeken-conversatie die ik met Disana heb gehad want ik meen dat ik daar een boekentip gaf waarvan ze zei dat ze die op ging zoeken... Ik kan 't alleen echt niet vinden ;(
Ik denk dat je deze SC bedoelt [RLS SC #545] Kip Kerrie Bij Uw OS, Mevrouw?

Vanaf post 95 ongeveer :)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  FOK!Babe woensdag 22 september 2010 @ 10:05:24 #214
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86702432
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik denk dat je deze SC bedoelt [RLS SC #545] Kip Kerrie Bij Uw OS, Mevrouw?

Vanaf post 95 ongeveer :)
Ja! :{ Hoe de fuck...
  woensdag 22 september 2010 @ 10:31:21 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86703164
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja! :{ Hoe de fuck...
Ha, Deisyy d'r non-nerd zoekskils zijn gewoon beter dan jouw nerdy zoekskils :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Babe woensdag 22 september 2010 @ 10:32:35 #216
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86703197
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ha, Deisyy d'r non-nerd zoekskils zijn gewoon beter dan jouw nerdy zoekskils :D
/votekick /votekick /votekick /votekick /votekick
Maar goed, uit dat topique haal ik niet echt iets concreets aangaande een boek voor Disana wat we nog niet wisten. Jammer, ik dacht dat er een overduidelijke aanwijzing in stond.
pi_86709882
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:33 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik denk dat Chanel meer bedoelt dat je een boek vaak herleest omdat je het leuk vindt, niet omdat je er emotionele waarde aan hecht
Maar volgens mij kan het beiden wel hoor, én een boek, én iets blijvends.
En ik zie de gegevens wel verschijnen. :*

-edit- geen idee wat die emosmiley daar deed, gewoonte denk ik :')
Dat bedoel ik dus Liesje :Y
pi_86712197
Zit even heel hard te vloeken en te schelden nu: krijg zojuist bericht van de bloemist dat het boeket niet afgeleverd kan worden omdat Disana daar niet zou liggen???
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 15:17:46 #219
135305 beequeen
Lost.
pi_86712380
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:12 schreef spuitje het volgende:
Zit even heel hard te vloeken en te schelden nu: krijg zojuist bericht van de bloemist dat het boeket niet afgeleverd kan worden omdat Disana daar niet zou liggen???
Huh? Afdeling K4, kamer 39. Dat klopt gewoon hoor. Alleen is ze op dit moment niet op haar kamer. Ze ligt weer aan de dialyse.
Ken je haar echte naam? Misschien helpt dat.
Klote ziekenhuis is het. :(
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_86712406
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:12 schreef spuitje het volgende:
Oeiiiii dat is niet best Spuit, goede adres en kamernr? Toch niet weer het probleem dat ze geen Disana kennen?
pi_86712471
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Huh? Afdeling K4, kamer 39. Dat klopt gewoon hoor. Alleen is ze op dit moment niet op haar kamer. Ze ligt weer aan de dialyse.
Ken je haar echte naam? Misschien helpt dat.
Klote ziekenhuis is het. :(
Bloemist en ik hebben het nog eens nagelopen, maar afdeling en kamer kloppen gewoon. Gos, dat hele UMCG he, ik vind het zo een bagger ziekenhuis!
  woensdag 22 september 2010 @ 15:21:53 #222
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86712517
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:20 schreef spuitje het volgende:

[..]

Bloemist en ik hebben het nog eens nagelopen, maar afdeling en kamer kloppen gewoon. Gos, dat hele UMCG he, ik vind het zo een bagger ziekenhuis!
laat het dan daar op het bed neerleggen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 15:22:29 #223
135305 beequeen
Lost.
pi_86712543
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:20 schreef spuitje het volgende:

Breek me de bek niet open. :X
― Mark Twain
pi_86713075
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:18 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Oeiiiii dat is niet best Spuit, goede adres en kamernr? Toch niet weer het probleem dat ze geen Disana kennen?
Vriendje bloemist en ik hebben alles nog eens gecontroleerd, maar op een verkeerde letter in de naam na klopte alles gewoon. Maar goed, zijn bezorgster gaat weer op pad en lukt het weer niet dan ga ik de volgende keer dat ik weer in Nederland ben persoonlijk naar dat UMCG toe en scheld ze helemaal verrot! Hier kan ik me zo kwaad over maken he, echt!

En dat brengt me gelijk op het volgende: ik weet inmiddels uit ervaring hoeveel er mis kan gaan daar. Ik weet niet of er mensen in of dichtbij Groningen wonen? Maar als dat zo is zou ik willen voorstellen dat iemand ons volgende kadootje tijdens het bezoekuur persoonlijk aflevert op de afdeling. Niet op bezoek gaan zolang Disana aangeeft dat niet te willen maar afgeven aan de balie van de verpleegafdeling. Het is wat omslachtig, maar dit is dus al de tweede keer dat me dit overkomt met Disana en daar baal ik ongelooflijk van! Ik wil gewoon heel graag dat ze krijgt wat wij haar gunnen!
pi_86713309
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:38 schreef spuitje het volgende:

[..]

Vriendje bloemist en ik hebben alles nog eens gecontroleerd, maar op een verkeerde letter in de naam na klopte alles gewoon. Maar goed, zijn bezorgster gaat weer op pad en lukt het weer niet dan ga ik de volgende keer dat ik weer in Nederland ben persoonlijk naar dat UMCG toe en scheld ze helemaal verrot! Hier kan ik me zo kwaad over maken he, echt!

En dat brengt me gelijk op het volgende: ik weet inmiddels uit ervaring hoeveel er mis kan gaan daar. Ik weet niet of er mensen in of dichtbij Groningen wonen? Maar als dat zo is zou ik willen voorstellen dat iemand ons volgende kadootje tijdens het bezoekuur persoonlijk aflevert op de afdeling. Niet op bezoek gaan zolang Disana aangeeft dat niet te willen maar afgeven aan de balie van de verpleegafdeling. Het is wat omslachtig, maar dit is dus al de tweede keer dat me dit overkomt met Disana en daar baal ik ongelooflijk van! Ik wil gewoon heel graag dat ze krijgt wat wij haar gunnen!
Als er daar zoveel fout gaat lijkt het me eigenlijk beter om dingen op haar thuis adres af te leveren...dat lijkt me dan het handigst en het minst risicovolst...
pi_86713462
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:44 schreef Laysa het volgende:

[..]

Als er daar zoveel fout gaat lijkt het me eigenlijk beter om dingen op haar thuis adres af te leveren...dat lijkt me dan het handigst en het minst risicovolst...
Dat kan natuurlijk ook, had ik nog niet eens aan gedacht maar dat komt omdat ik boos ben :(
pi_86713491
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:48 schreef spuitje het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook, had ik nog niet eens aan gedacht maar dat komt omdat ik boos ben :(
:*
pi_86713930
Komt goed kinders, heb inmiddels een heel leuk en lief PB'tje gehad van iemand. Kan vriendje bloemist de blommekes niet kwijt, dan wil zij ze wel brengen. Mooi he, dat we dit met zijn allen voor Disana kunnen doen?
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 16:09:54 #229
135305 beequeen
Lost.
pi_86714446
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef spuitje het volgende:
Komt goed kinders, heb inmiddels een heel leuk en lief PB'tje gehad van iemand. Kan vriendje bloemist de blommekes niet kwijt, dan wil zij ze wel brengen. Mooi he, dat we dit met zijn allen voor Disana kunnen doen?
Ho ho spuit, ze wil geen bezoek hè? Ik kan wel raden wie dat is, iemand die ook in Grun woont. Afhouden graag!!!!
― Mark Twain
pi_86714623
is het niet veel verstandiger dat boeket thuis bij haar vriend te laten afleveren?...
pi_86716693
[quote]Op woensdag 22 september 2010 16:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ho ho spuit, ze wil geen bezoek hè? Ik kan wel raden wie dat is, iemand die ook in Grun woont. Afhouden graag!!!!

Nee liefie, ze gaat dan ook niet op bezoek maar levert ze af aan de balie van de afdeling :)
  woensdag 22 september 2010 @ 17:02:44 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86716812
Thuis af laten leveren lijkt me een veel beter plan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 september 2010 @ 17:03:02 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86716826
Door de bloemist, dus.
pi_86716836
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef Laysa het volgende:
is het niet veel verstandiger dat boeket thuis bij haar vriend te laten afleveren?...
Moet die vriend op dat moment wel thuis zijn natuurlijk.
Laten we het even afwachten. Tegen zessen bel ik vriendje bloemist gewoon of het nu wel is gelukt.Zo niet dan schakel ik hulptroepen in die het bossie gaan afleveren bij de balie van de afdeling. Ze hoeven echt niet naar Disana zelf, gewoon afgeven aan de balie van de afdeling is voldoende.
Vraag me wel af waarom het allemaal zo moeilijk moet in dat UMCG..........kutziekenhuis, echt!
pi_86720701
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

BQ, niet doen, gewoon niet doen!! Ik kom uit Groningen en ken daar een heleboel mensen! 1 Van mijn broers woont bijna op de Grote Markt (tot zijn grote spijt net niet helemaal), jongste studeert er, nichtje ook, vriend en vriendin van zonen wonen er, meerdere stellen die ze kennen ook, ik kan dus gewoon een hele hoop mensen voor mijn karretje spannen en ga dat doen ook als het moet! Bovendien heeft een van mijn zwagers zo ongeveer een vaste plek op de afdeling waar Disana nu ligt, desnoods schakel ik hem in :) Maar laten we niet met modder gaan gooien, daar helpen we Disana niet mee.
pi_86720719
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
Door de bloemist, dus.
Zoals ik eerder al zei: moet er wel iemand aanwezig zijn.
pi_86720733
:?
pi_86721108
Ja sorry hoor, maar hier krijg ik dus de hik van.
Waar zjn we met zijn allen mee bezig? Toch met iets om Disana 1 of meerdere opkikkertjes te bezorgen? Dat is toch waar het om gaat? Zet je persoonlijke rancunes nu gewoon even in de ijskast, stort je bijdrage en bezorg Disana gewoon meerdere smile momenten! Het gaat even niet om jou of mij, het gaat om Disana! Klaar. Onderlinge vetes vechten jullie later en ergens anders maar uit :P
pi_86721174
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:51 schreef spuitje het volgende:
Ja sorry hoor, maar hier krijg ik dus de hik van.
Waar zjn we met zijn allen mee bezig? Toch met iets om Disana 1 of meerdere opkikkertjes te bezorgen? Dat is toch waar het om gaat? Zet je persoonlijke rancunes nu gewoon even in de ijskast, stort je bijdrage en bezorg Disana gewoon meerdere smile momenten! Het gaat even niet om jou of mij, het gaat om Disana! Klaar. Onderlinge vetes vechten jullie later en ergens anders maar uit :P
Als jij er niet over begonnen was dan had niemand er over na gedacht :D En nee ik hoef het dus niet te weten :)
pi_86721227
Disana kan/wil nog geen bezoek ontvangen en dat dienen we te raspecteren. Maar dat wil niet zeggen dat we niets kunnen afleveren aan de balie van de verpleegafdeling waar ze ligt. Je kunt dan altijd zeggen dat je alleen iets af komt leveren en dat ze geen bezoek wil. Hoe moeilijk wil je dingen maken?
pi_86721277
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef spuitje het volgende:
Disana kan/wil nog geen bezoek ontvangen en dat dienen we te raspecteren. Maar dat wil niet zeggen dat we niets kunnen afleveren aan de balie van de verpleegafdeling waar ze ligt. Je kunt dan altijd zeggen dat je alleen iets af komt leveren en dat ze geen bezoek wil. Hoe moeilijk wil je dingen maken?
Het ging meer over dat andere gedeelte...
pi_86721564
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:

[..]

Als jij er niet over begonnen was dan had niemand er over na gedacht :D En nee ik hoef het dus niet te weten :)
Sorry??? Dit begrijp ik dus even niet................ik zit gvd al de hele middag bij de telefoon en fax in een poging een bossie bloemen bij haar te krijgen. Iemand biedt hulp aan en een ander iemand denkt te weten wie die hulp heeft aangeboden en dat we dat vooral niet moeten accepteren!
Weten jullie wat? Als dit bossie uiteindelijk wel bij Disana komt krijg ik de rekening en ik ga hem betalen ook! Klaar. Dat je GVD nog onenigheid moet krijgen om een bosje bloemen voor een doodziek iemand, het is toch ook niet te geloven.....................
pi_86721658
Lieve Spuitje dat wordt ook enorm gewaardeerd...dat beweerd niemand hier...Maar doe die persoonlijke zooi dan gewoon via pm af....En ja dat had ook andersom gekund....Maak je niet zo boos meissie :*
pi_86721740
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef spuitje het volgende:
Sorry??? Dit begrijp ik dus even niet................ik zit gvd al de hele middag bij de telefoon en fax in een poging een bossie bloemen bij haar te krijgen. Iemand biedt hulp aan en een ander iemand denkt te weten wie die hulp heeft aangeboden en dat we dat vooral niet moeten accepteren!
Weten jullie wat? Als dit bossie uiteindelijk wel bij Disana komt krijg ik de rekening en ik ga hem betalen ook! Klaar. Dat je GVD nog onenigheid moet krijgen om een bosje bloemen voor een doodziek iemand, het is toch ook niet te geloven.....................
rustig, rustig :*. Je hulp wordt enorm gewaardeerd, het organiseren door liesje ook. Laat je niet zo gek maken.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 22 september 2010 @ 19:05:52 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86721775
Vergeten we even niet waar dit om draait? Iets leuks voor Disana. Van iedereen die meedoet.
pi_86721815
Okee, klaar ermee. Waar waren we gebleven :) :*
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 22 september 2010 @ 19:08:12 #247
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86721885
Ik ben iig blij dat het nu gewoon een bloemetje wordt en niet iets duurs of heel veel :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86721952
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben iig blij dat het nu gewoon een bloemetje wordt en niet iets duurs of heel veel :).
En een abb op Een tijdschrift....en in de loop ban de tijd nog meer...Boeken ofzo ;)
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 19:11:26 #249
135305 beequeen
Lost.
pi_86722037
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Okee, klaar ermee. Waar waren we gebleven :) :*
Blommen, VN abo en Dan Brown boeken. w/
― Mark Twain
pi_86722223