Dat kan natuurlijk ook, had ik nog niet eens aan gedacht maar dat komt omdat ik boos benquote:Op woensdag 22 september 2010 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als er daar zoveel fout gaat lijkt het me eigenlijk beter om dingen op haar thuis adres af te leveren...dat lijkt me dan het handigst en het minst risicovolst...
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, had ik nog niet eens aan gedacht maar dat komt omdat ik boos ben
Ho ho spuit, ze wil geen bezoek hè? Ik kan wel raden wie dat is, iemand die ook in Grun woont. Afhouden graag!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef spuitje het volgende:
Komt goed kinders, heb inmiddels een heel leuk en lief PB'tje gehad van iemand. Kan vriendje bloemist de blommekes niet kwijt, dan wil zij ze wel brengen. Mooi he, dat we dit met zijn allen voor Disana kunnen doen?
Moet die vriend op dat moment wel thuis zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef Laysa het volgende:
is het niet veel verstandiger dat boeket thuis bij haar vriend te laten afleveren?...
BQ, niet doen, gewoon niet doen!! Ik kom uit Groningen en ken daar een heleboel mensen! 1 Van mijn broers woont bijna op de Grote Markt (tot zijn grote spijt net niet helemaal), jongste studeert er, nichtje ook, vriend en vriendin van zonen wonen er, meerdere stellen die ze kennen ook, ik kan dus gewoon een hele hoop mensen voor mijn karretje spannen en ga dat doen ook als het moet! Bovendien heeft een van mijn zwagers zo ongeveer een vaste plek op de afdeling waar Disana nu ligt, desnoods schakel ik hem inquote:Op woensdag 22 september 2010 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ho ho spuit, ze wil geen bezoek hè? Ik kan wel raden wie dat is, iemand die ook in Grun woont. Afhouden graag!!!!
Als jij er niet over begonnen was dan had niemand er over na gedachtquote:Op woensdag 22 september 2010 18:51 schreef spuitje het volgende:
Ja sorry hoor, maar hier krijg ik dus de hik van.
Waar zjn we met zijn allen mee bezig? Toch met iets om Disana 1 of meerdere opkikkertjes te bezorgen? Dat is toch waar het om gaat? Zet je persoonlijke rancunes nu gewoon even in de ijskast, stort je bijdrage en bezorg Disana gewoon meerdere smile momenten! Het gaat even niet om jou of mij, het gaat om Disana! Klaar. Onderlinge vetes vechten jullie later en ergens anders maar uit
Het ging meer over dat andere gedeelte...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef spuitje het volgende:
Disana kan/wil nog geen bezoek ontvangen en dat dienen we te raspecteren. Maar dat wil niet zeggen dat we niets kunnen afleveren aan de balie van de verpleegafdeling waar ze ligt. Je kunt dan altijd zeggen dat je alleen iets af komt leveren en dat ze geen bezoek wil. Hoe moeilijk wil je dingen maken?
Sorry??? Dit begrijp ik dus even niet................ik zit gvd al de hele middag bij de telefoon en fax in een poging een bossie bloemen bij haar te krijgen. Iemand biedt hulp aan en een ander iemand denkt te weten wie die hulp heeft aangeboden en dat we dat vooral niet moeten accepteren!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als jij er niet over begonnen was dan had niemand er over na gedachtEn nee ik hoef het dus niet te weten
rustig, rustigquote:Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef spuitje het volgende:
Sorry??? Dit begrijp ik dus even niet................ik zit gvd al de hele middag bij de telefoon en fax in een poging een bossie bloemen bij haar te krijgen. Iemand biedt hulp aan en een ander iemand denkt te weten wie die hulp heeft aangeboden en dat we dat vooral niet moeten accepteren!
Weten jullie wat? Als dit bossie uiteindelijk wel bij Disana komt krijg ik de rekening en ik ga hem betalen ook! Klaar. Dat je GVD nog onenigheid moet krijgen om een bosje bloemen voor een doodziek iemand, het is toch ook niet te geloven.....................
En een abb op Een tijdschrift....en in de loop ban de tijd nog meer...Boeken ofzoquote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben iig blij dat het nu gewoon een bloemetje wordt en niet iets duurs of heel veel.
Blommen, VN abo en Dan Brown boeken.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Okee, klaar ermee. Waar waren we gebleven![]()
Yes, sounds goodquote:Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blommen, VN abo en Dan Brown boeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |