Die heb je nog niet gewonnen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wed om een kratje Juup, dan kan je die aan mij geven voor Sieneke.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Die kudt Duitsers komen ook altijd op het foute moment binnen vallen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:21 schreef Laysa het volgende:
Whahaha Fann![]()
Nog 1 Appelsapje en dan ga ik mn nest in
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik ga nog effe zappen
toedeledokie
Ja! Waar?quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat? Zit iemand dat te kijken?
Echt niet, ik tief 'm richting bed. Straks is Gert weer dronken en krijg ik weer notesquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:29 schreef Laysa het volgende:
Sjeeeeeeeeeeeees gaan jullie maar weer lekker politiek praten want dit is niks
Ja, nee, wij vaderland haters die de politiek volgen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:30 schreef Laysa het volgende:
Je zal ook maar zooooooooooooooo'n bietje betrokken zijn bij je vaderland...das alweer teveel gevraagd
trusten jochiequote:Op donderdag 18 februari 2010 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt niet, ik tief 'm richting bed. Straks is Gert weer dronken en krijg ik weer notes
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:30 schreef Laysa het volgende:
Je zal ook maar zooooooooooooooo'n bietje betrokken zijn bij je vaderland...das alweer teveel gevraagd
laat mij nou godver ook eens een keer schoppen zeg....neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gelijk weer een weerwoordquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, nee, wij vaderland haters die de politiek volgen?
Slaap lekker, ik doe met je mee en ga ook nokkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Trusten mensen, ik geloof dat Liesl ook in slaap is gevallen op haar laptop
Kan iemand haar morgen even wakker maken?
Op deze manier lopen de spelen door tot juliquote:
Kon ik maar weer dronken worden. best zin in, maar hier moet het licht ook maar uit nu.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt niet, ik tief 'm richting bed. Straks is Gert weer dronken en krijg ik weer notes
Filmtipje:quote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vannacht plaats 4, 5 en 6. Redelijk zuur.
Ah tof, ben je in Groningen aan het werk? Toffe stad!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Ow ik zal de groeten aan Groningen van je doen Liesje
Nee heb je, ja kun je krijgen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:00 schreef liesje1979 het volgende:
Yep dat is een eindje treinen.
Zou je bij een consultatiebureau zo'n poster voor de oogtest kunnen krijgen/lenen?
Dat denk ik ook, dus ik fiets er zo even langs.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kun je krijgen?
Tinypic FTW!quote:
Ik weet 'mquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:52 schreef Copycat het volgende:
Ork, ork, ork ... Soep eet je met een ...
Schijt op die soep! Rennen, jongens! Orks!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:52 schreef Copycat het volgende:
Ork, ork, ork ... Soep eet je met een ...
Boeien! Vandaag gaat Balkenende KAPODT!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:10 schreef Laysa het volgende:
Is er vanavond weer schaatsen....ik moet eigenlijk gewoon maar weer op tijd naar bed...wat een drama weer
Wat schattig!quote:
Welnee....das alleen maar voor de kijkcijfers......quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeien! Vandaag gaat Balkenende KAPODT!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil dat ook! Waar haal ik een gewonde eekhoorn vandaan!
Kut. Dat zou een probleem kunnen worden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
Heb je wel een borstvoedinggevende poes?
Ja, nee, bij nader inzien ontbreken er een paar andere dingen, nogquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij wil een eekhoorn aan je tiet....tis idd wel wat anders dan een piercing...dat moet ik je wel nageven
Mera heeft een kat....weet niet op die is staat is om een eekhoorn met tiet te voedenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, nee, bij nader inzien ontbreken er een paar andere dingen, nog
Die komen uit een verder vrij onbekende, low-budget art-house film die nooit echt is doorgebroken bij het grote publiek.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:23 schreef Copycat het volgende:
Waar moet ik die Orks van kunnen kennen?
Ja sorry, ik vind dat van die jongenssprookjesfilms.quote:
Ja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Meen je nou serieus dat je die Orcs op de foto niet als Lord Of The Rings Orcs kon herkennen?
En de boeken?...quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb geloof ik deel 1 en 2 met een half oog gekeken en deel 3 helemaal niet.
Nope. Niet mijn genre, zeg maar.quote:
Die heb ik nog altijd in het Engels in een jewel case uit de jaren zeventig. Met plezier gelezen en zelfs in staat geweest in Tengwar te schrijven.quote:
Fucking stoerquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heb ik nog altijd in het Engels in een jewel case uit de jaren zeventig. Met plezier gelezen en zelfs in staat geweest in Tengwar te schrijven.
Ik denk niet dat er veel 15-jarige jongens door de boeken heen komen? Gok ik? Het is veel te volwassen geschreven als je het mij vraagtquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Niet mijn genre, zeg maar.
Is volgens mij ook vooral een jongens van 15-ding, toch?
Langdradig? Vond ik niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucking stoerIk heb ooit een hele mooie uitvoering gekregen van een oom van alle boeken in één, als het ware
In één ruk uitgelezen terwijl iedereen om me heen liep te verkondigen dat het zo langdradig was enzo. Daarna heb ik de drie boeken nog 's apart in het Engels en nog een keer in het Nederlands gekocht en gelezen omdat de uitgaven zo mooi waren
En inderdaad zitten ploeteren op Tengwar
Ik vond het heerlijk al die gedetailleerde omschrijvingen van ongeveer ALLESquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Langdradig? Vond ik niet.
Ik ben ook zuinig op mijn uitgave, al heb ik ze nooit meer gelezen en heb ik de films nog steeds niet gezien.
Wow, VIP box. Wij hebben ze gewoon op schijven staan maar zijn er nog steeds niet aan toegekomen. Het is toch een lange ruk, een zo'n film.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk al die gedetailleerde omschrijvingen van ongeveer ALLES
En dezelfde oom die me mijn eerste LOTR boek gaf heeft me naar alle drie de films meegenomen, steeds premiere en steeds VIP-box
Het is nog erger, ik heb die Director's Cut dvd versie van de film denk ik al een stuk of 10 keer zitten kijkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Wow, VIP box. Wij hebben ze gewoon op schijven staan maar zijn er nog steeds niet aan toegekomen. Het is toch een lange ruk, een zo'n film.
Geen idee, maar hoe krijg je het voor elkaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is nog erger, ik heb die Director's Cut dvd versie van de film denk ik al een stuk of 10 keer zitten kijken
Dat zijn? 12 dvd's?
Oh, altijd gedacht dat dat juist de grootste doelgroep was.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk niet dat er veel 15-jarige jongens door de boeken heen komen? Gok ik? Het is veel te volwassen geschreven als je het mij vraagt
Geen idee, fantasy doet het wel voor mequote:Op donderdag 18 februari 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, maar hoe krijg je het voor elkaarDat heb ik maar met een paar films (Priscilla Queen of the Desert en Star Trek First Contact en Death in Venice).
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, altijd gedacht dat dat juist de grootste doelgroep was.
Zegt Wiki.quote:In de ban van de ring is het volwassen vervolg op het kinderboek De Hobbit.
Fantasy is eigenlijk totaal niet mijn genre. In films gaat het nog, vooral animatiefilms, maar fantasy boeken lees ik nooit want het gaat altijd over witte paarden en zwaarden en mooie mensen die de wereld moeten redden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee, fantasy doet het wel voor me
En de LOTR verfilming is te puickend voor woorden![]()
Ian McKellen als Gandalf
En wel LotR adept?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:49 schreef Noek het volgende:
Ik ben zo ontzettend geen jongetje, jonguh!
hear hear!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Adept is teveel eer maar ik vind de boeken en film geweldig!
Daar zijn ze helaas redelijk vaak erg goed in inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Fantasy is eigenlijk totaal niet mijn genre. In films gaat het nog, vooral animatiefilms, maar fantasy boeken lees ik nooit want het gaat altijd over witte paarden en zwaarden en mooie mensen die de wereld moeten redden.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zijn ze helaas redelijk vaak erg goed in inderdaad.
Godzijdank kan je dat meestal al aan de omslag van een boek zien en die dan heel hard door de boekwinkel gooien en vooral niet aanschaffen.
Wat ik persoonlijk ook een enorm stoer boek vind is "Elfensprook" van Raymond E. Feist aangezien het klinkt als een soort blij pussy-verhaal maar gewoon ruig, donker en hard blijkt te zijn
Maar dat zal wel niemand hebben gelezen
quote:Phil Hastings and his family have just moved back to his hometown for some much needed peace and quiet from the Hollywood scene. As Phil's twins, Sean and Patrick, soon discover, there is more to their new home than was expected. Gloria, their mother, senses something, but simply dismisses her concern as stress from their recent move. Gabbie, their older half-sister, meets the man of her dreams, but also is tempted by other men. Deep in the woods, The Bad Thing and his Master are ready to break free of the centuries old compact made to keep the Faerie world and the Human world at peace. Only through believing the insane and impossible can they save both worlds from colliding again
Nee, daar heb ik inderdaad nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zijn ze helaas redelijk vaak erg goed in inderdaad.
Godzijdank kan je dat meestal al aan de omslag van een boek zien en die dan heel hard door de boekwinkel gooien en vooral niet aanschaffen.
Wat ik persoonlijk ook een enorm stoer boek vind is "Elfensprook" van Raymond E. Feist aangezien het klinkt als een soort blij pussy-verhaal maar gewoon ruig, donker en hard blijkt te zijn
Maar dat zal wel niemand hebben gelezen
Dat is uit zijn "Magician" die heb ik ook verslondenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik inderdaad nog nooit van gehoord.
Kijk, als ik dit dan lees
"an orphan boy, Pug, is apprenticed to a master magician"
op
http://www.crydee.com/
dan hoef ik al niet meer.
Ja! De titel is te gay voor woorden! Daarom juist is het stoer dat het gewoon een zwaar gestoord verhaal is met serieuze disturbing shitquote:
Ja!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De Gunslinger/Dark Tower serie dan? Van Stephen King? Anybody?
Nou vooruit, als ik weer in de bibliotheek ben zal ik er eens naar kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja! De titel is te gay voor woorden! Daarom juist is het stoer dat het gewoon een zwaar gestoord verhaal is met serieuze disturbing shit
Hoever ben je gekomen? En heb je zo ook in het Engels gelezen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja!
Vond het niet zijn beste werk, maar het was best te doen in bed voor het slapen gaan.
Ik lees alleen maar in het Engels. En ik heb ze allemaal gelezen. Jij?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoever ben je gekomen? En heb je zo ook in het Engels gelezen?
Oh, die vind ik ook nog wel goed te doen, Highlander met name.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Noek het volgende:
Ik hou sowieso van films met grote veldslagen en als er dan een trol bij zit, so be it.
Braveheart bijvoorbeeld () en film met stip op nr. 1. Highlander
[ afbeelding ]
Ik heb kopen allang opgegeven, vind King nog maar net goed genoeg voor de bibliotheek. Welk boek bedoel je? Ik heb er zelfs een niet gelezen, zo saai was dat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:06 schreef Laysa het volgende:
Ik heb praktisch alle boeken van S King![]()
Alleen de laatste kom ik nu niet doorheen
Altijd Engels lezenquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar in het Engels. En ik heb ze allemaal gelezen. Jij?
The Dome...oftewel Gevangen...een dorpje in de Tr is opeens mysterieus overkoepeld....maar het loopt niet....het schijnt dat je als je verder bent in het boek dat het wel gaat lopen...dus ik moet mezelf ff over de hobbel heen zettenquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb kopen allang opgegeven, vind King nog maar net goed genoeg voor de bibliotheek. Welk boek bedoel je? Ik heb er zelfs een niet gelezen, zo saai was dat.
Lees jij boeken echt meerdere keren? Dat vind ik zo knap, ik kan dat zelf nooit opbrengen omdat ik steeds iets nieuws wil ervaren. Bij films heb ik daar geen last van tenzij ze helemaal plotgericht zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Altijd Engels lezenIk heb alleen de laatste nog niet gelezen
![]()
Maar de eerste 6 al een stuk of 4 keer denk ik
Meestal welquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees jij boeken echt meerdere keren?
Met Avatar heb ik dan ook weer niet veel nee. Ik weet niet wat is het maar Lotr heeft het wel maar ik weet niet wat die het is voor mij. Lotr was als een hele lange droom die enorm gedetailleerd was uitgewerkt. Meesterlijk!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, die vind ik ook nog wel goed te doen, Highlander met name.
Maar LotR en dat hele genre doet me helemaal niks. Sprookjes voor boys (en sommige rare girls). Ik zit er nu al tegen aan te hikken dat ik mijn neefje heb beloofd samen naar Avatar te gaan.
Oh dat ken ik nog niet eens. Als het een dik boek is vind ik het niet erg dat het niet meteen loopt, maar hij heeft ook van die dunnetjes die op het laatst pas op gang komen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
The Dome...oftewel Gevangen...een dorpje in de Tr is opeens mysterieus overkoepeld....maar het loopt niet....het schijnt dat je als je verder bent in het boek dat het wel gaat lopen...dus ik moet mezelf ff over de hobbel heen zetten
deze is wel weer ouderwets dik....het is meer dat mn hoofd te vol met andere dingen zit en ik een beetje moeite heb om de rust te vinden om te lezenquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat ken ik nog niet eens. Als het een dik boek is vind ik het niet erg dat het niet meteen loopt, maar hij heeft ook van die dunnetjes die op het laatst pas op gang komen.
Dat enorm gedetailleerde, daar heb ik al geen geduld voor en droomwerelden doen het simpelweg niet voor me. Boeken (en films) moeten blijkbaar voor mij nog wel enige verband met de realiteit behouden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:11 schreef Noek het volgende:
Met Avatar heb ik dan ook weer niet veel nee. Ik weet niet wat is het maar Lotr heeft het wel maar ik weet niet wat die het is voor mij. Lotr was als een hele lange droom die enorm gedetailleerd was uitgewerkt. Meesterlijk!
Dan kun je beter een saai boek nemen zodat je niets mist van goede boeken. Of zo'n daisyrom of luisterboek natuurlijk, ik hoor dat dat goede afleiding isquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
deze is wel weer ouderwets dik....het is meer dat mn hoofd te vol met andere dingen zit en ik een beetje moeite heb om de rust te vinden om te lezen
Ik ga hem gewoon uitlezen hoor...het duurt alleen wat langer dan normaalquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kun je beter een saai boek nemen zodat je niets mist van goede boeken. Of zo'n daisyrom of luisterboek natuurlijk, ik hoor dat dat goede afleiding is
Ja klopt, en hij schijnt dat nog goed te doen ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga hem gewoon uitlezen hoor...het duurt alleen wat langer dan normaal![]()
D doet idd de luisterboeken en het schijnt dat S King ze vaak zelf inspreekt
Ja, daar verheugde ik me ook op. Waarom eigenlijk niet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat de nieuwe Alice in Wonderland niet in de bios komt zuigt overigens dik.
Dat is echt al 100% zeker?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat de nieuwe Alice in Wonderland niet in de bios komt zuigt overigens dik.
Omdat Disney schijnbaar besloten heeft de DVD al twee maanden na de bioscoop release uit te brengen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, daar verheugde ik me ook op. Waarom eigenlijk niet?
Dat dacht ik wel?quote:
Haha ja ik ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is nog erger, ik heb die Director's Cut dvd versie van de film denk ik al een stuk of 10 keer zitten kijken
Dat zijn? 12 dvd's?
Want bioscopen spugen opeens op geld? Dit is zo'n film die je in de bioscoop moet zien. Binnen twee maanden kunnen ze alsnog afschuwelijk veel binnenhalen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Omdat Disney schijnbaar besloten heeft de DVD al twee maanden na de bioscoop release uit te brengen.
Daar zijn de bioscopen het natuurlijk niet mee eens en dus boycotten ze de hele film.
[..]
Dat dacht ik wel?Nu begin ik te twijfelen natuurlijk.
Er schijnen afspraken over de minimale tijd tussen bios- en DVD-release te zijn gemaakt in die wereld, en dit schendt de afspraken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Want bioscopen spugen opeens op geld? Dit is zo'n film die je in de bioscoop moet zien. Binnen twee maanden kunnen ze alsnog afschuwelijk veel binnenhalen.
God, wat een Jaap-staking.
Ja, nee, inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:11 schreef Noek het volgende:
Kut huillies die bioscopen.
Niet eens 2 maanden wmb, gelijk uitbrengen op dvd. Kun je als consument kiezen wat je wil.
Dat is fijn nl, keuzes. Nu moet je stom wachten op de dvd want zo gek ben ik nu ook weer niet op de bios.
Sta je daar in een stomme rij, voor je kaartje, voor je drinken, voor de wc in de pauze...![]()
Nee, huillies!
Ja want nu bestaan er enkel goede films.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, nee, inderdaad
Want van dat geld wat die bioscopen verdienen enzo gaat ook echt helemaal NIETS naar de makers
Geen bioscoop meer = minder geld = kut films.
Je kan toch niet van te voren zeker weten of een film goed is voordat je 'm hebt gezien?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja want nu bestaan er enkel goede films.![]()
Kwaliteit, lever je goede films dan komen mensen vanzelf naar de bios. Is het een kutfilm, doei!![]()
Kom nou toch.
Wachten doe ik wel, tot de torrent binnen is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:11 schreef Noek het volgende:
Kut huillies die bioscopen.
Niet eens 2 maanden wmb, gelijk uitbrengen op dvd. Kun je als consument kiezen wat je wil.
Dat is fijn nl, keuzes. Nu moet je stom wachten op de dvd want zo gek ben ik nu ook weer niet op de bios.
Sta je daar in een stomme rij, voor je kaartje, voor je drinken, voor de wc in de pauze...![]()
Nee, huillies!
Zeker weten niet maar ik gok het er maar op. Je kunt toch niet alles kijken, gekkie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan toch niet van te voren zeker weten of een film goed is voordat je 'm hebt gezien?
Toen ik nog gewoon heul in NL woonde waren er weken dat ik letterlijk niet naar de bios kon omdat ik alles had gezienquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Zeker weten niet maar ik gok het er maar op. Je kunt toch niet alles kijken, gekkie.
Dan hou je geen FOK!tijd meer over.Teh Horror!
Ik kijk de trailer, lees de beschrijving, check misschien een recensie en zo bepaal ik of het de moeite is of niet.
Als vijf van de vijf recensies zeggen dat het tenenkrommend slecht is, zoals bijv. 2012, dan geeft dat een aardige indicatie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan toch niet van te voren zeker weten of een film goed is voordat je 'm hebt gezien?
Hear Hear!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Wachten doe ik wel, tot de torrent binnen is.
Ik kijk films ook bij voorkeur thuis, maar Alice in Wonderland, of LOTR of Avatar, daarvoor wil ik wel naar de bios.
Echt? Jij weet toch heul niet wat die vijf recensie-schrijverts voor smaak hebben?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Als vijf van de vijf recensies zeggen dat het tenenkrommend slecht is, zoals bijv. 2012, dan geeft dat een aardige indicatie.
Wat viel tegen? Up zelf of het 3d aspect?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Hear Hear!![]()
Lotr heb ik dan wel in een bios gekeken. Up ook in 3D maar dat viel me weer tegen, die 3D, hoeren bios!
Ik moest bijna huilen, maar Mera zat naast me dus ik moest stoer doenquote:
3d dus. Up is geweldig! In de bios en thuisquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat viel tegen? Up zelf of het 3d aspect?
In een halflege zaal is nog wel OK. Maar een volle bioscoopzaal, opeengepakt tussen al die hoestende op de verkeerde momenten lachende, ruftende, telefonerende mensen, nee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die niet graag naar de bioscoop gaan
Waarom viel het 3d dan tegen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:21 schreef Noek het volgende:
[..]
3d dus. Up is geweldig! In de bios en thuis
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:08 schreef Gert het volgende:
Zag laatst die trailer op TV.. wel gááf hoor!![]()
Effe zoeken...
Full screen met boxen aan doet het goed.
"Smaak"? Dat mag hooguit in een bjizinnetje onderdeel zijn van een goede recensie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt? Jij weet toch heul niet wat die vijf recensie-schrijverts voor smaak hebben?
Dat verschilt ook heel erg per bioscoopquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
In een halflege zaal is nog wel OK. Maar een volle bioscoopzaal, opeengepakt tussen al die hoestende op de verkeerde momenten lachende, ruftende, telefonerende mensen, nee.
och en anders is ie wel snel op dvd.....dan maar thuis kijken maar ikwilutikwilutikwilutquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan hopen dat Disney door de knietjes gaat of anders richting België
Het was niet zo 3d-erig als ik dacht. Speciaal 50+ km voor gereden hè om hem in 3d te kunnen kijken en toen viel het tegen maar goed, ik jankte al snel dus toen was mijn dag toch nog goed!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom viel het 3d dan tegen?Ik heb 'm heul bij Mera op de bank zitten kijken dus ik heb geen idee hoe het in 3d is
En ik ga 'm niet hier kijken want hier is het Duitsch en alles wat Duitsch is terwijl het stiekem eigenlijk niet Duitsch is is stom!
Noem jij 's één HEUL goede en één HEUL slechte film naar jouw mening?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
"Smaak"? Dat mag hooguit in een bjizinnetje onderdeel zijn van een goede recensie.
Maar als het grootste pluspunt van een film is, dat het plot zó slecht is dat het lachwekkend wordt, dan haak ik af.
45 minuten!?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Het was niet zo 3d-erig als ik dacht. Speciaal 50+ km voor gereden hè om hem in 3d te kunnen kijken en toen viel het tegen maar goed, ik jankte al snel dus toen was mijn dag toch nog goed!![]()
45 minuten in de rij gestaan trouwens daar. God, als ze failliet gaan dan is dat ZO verdiend.
Maar wel leuk werk hoor, Ian? Wat deed je daar?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:27 schreef Noek het volgende:
Paranormal Activity had ik in de bios moeten kijken want thuis durf ik het helemaal niet. Dan haal ik vast the spirits in huis.
Ah nee joh. Twee films noemen zegt zo weinig, wat wil je daarmee dan? Of heb jij wel één absolute favoriet en een film waar je bloed van moet kotsen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Noem jij 's één HEUL goede en één HEUL slechte film naar jouw mening?
Ja, in de recensie vanochtend in de krant!quote:
Geen idee, nu, of nu bijna iigquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die draait nog heul niet, toch?
Ik wacht braafquote:Oh, wacht
Jot! Want ik heb in mijn hele leven precies ÉÉN film niet uitgekeken. Hoe slecht of kudt of saai ook, ik kijk ALTIJD uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah nee joh. Twee films noemen zegt zo weinig, wat wil je daarmee dan? Of heb jij wel één absolute favoriet en een film waar je bloed van moet kotsen?
Wat is het meest debiele wat je ooit gevonden hebt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even serieus trouwens, echt de meest debiele zooi gevonden tijdens het opruimen_!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
bietje wijwater bij de kerk halen een een groot kruis aan de muur en dan besprenkelen met je wc borstel....dan komt alles goed
Ik ga er nu naar op zoekquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, in de recensie vanochtend in de krant!
Is-ie al te downloaden dan?
(en dan geen screenie, da's niks)
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat is het meest debiele wat je ooit gevonden hebt?
Vroeger vond ik het wel leuk want dan mocht je roken in de zaal. Als je op een knopje drukte dan kwam er iemand naar je toegerend om te vragen wat je wilde drinken of eten maar eerst blies je haar dan rook in het gezicht maar dat gaf niks! De oude afgefikte Bonte Wever!
Service Zaal! Absoluut de shitquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel leuk want dan mocht je roken in de zaal. Als je op een knopje drukte dan kwam er iemand naar je toegerend om te vragen wat je wilde drinken of eten maar eerst blies je haar dan rook in het gezicht maar dat gaf niks! De oude afgefikte Bonte Wever!
quote:
De bonte wever! Ja!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kijk met regelmaat een film niet afquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jot! Want ik heb in mijn hele leven precies ÉÉN film niet uitgekeken. Hoe slecht of kudt of saai ook, ik kijk ALTIJD uit.
Behalve bij Silent Hill. WAT EEN ******FILM!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand met honger en slokdarmkanker?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie eet er nou VLA in de bioscoop!?
Ook geweest, heel klein zaaltjequote:Op donderdag 18 februari 2010 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaa in Hengelooooo had je ook een bios waar je mocht roken én met zo'n knopje. Dan maakte die film eigenljik al niet meer uit.
Ik vraag me nog steeds af of hij ook een schaaltje en een lepel bij zich hadquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Iemand met honger en slokdarmkanker?
Rokerig ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ook geweest, heel klein zaaltje
Ik werkte daar toen. Baan ook afgefikt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De bonte wever! Ja!
Jammer dat ie toen was afgefikt, daar ben ik ook regelmatig geweest!
Ik drink mijn vla altijd uit pak als ik in de bios benquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of hij ook een schaaltje en een lepel bij zich had
Ja dat zijn zo van die zaken des levens die je flink bezig kunnen houden hè.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of hij ook een schaaltje en een lepel bij zich had
Je kon er ook naar een barkruk zwemmen en dan vanaf je middel boven water bier drinken. Er gingen maar weinig mensen naar de WC daar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik werkte daar toen. Baan ook afgefikt.Was echt leuk. Mijn ouders dropten ons daar eens in de maand. Had je zo'n spelmiddag met begeleiding. Gingen zij snel naar huis.
![]()
Daar kon je echt alles! Zwemmen, of drinken, of golfen, of bowlen, of vies eten, of een bruiloft vieren of of of of. Wat een feest!
Ja, die prijzen zijn inderdaad niet te doenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de bioscoop op zijn tijd prima toeven, maar wordt wel doodziek van die belachelijke prijzen die ze voor versnaperingen durven vragen. Met twee neefjes ben je zo 25 piek verder, qua drink- en eetwerk.
Perfecte locatie voor een meet eigenlijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kon er ook naar een barkruk zwemmen en dan vanaf je middel boven water bier drinken.
Ik was laatst 60 euro kwijt voor Up al met al en dan mocht je niet roken én zat je naast een vreemde. Dat is altijd ongemakkelijk hè want wie gebruikt de armsteun dan?? Oeps en dan raak je elkaars been weer aan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de bioscoop op zijn tijd prima toeven, maar wordt wel doodziek van die belachelijke prijzen die ze voor versnaperingen durven vragen. Met twee neefjes ben je zo 25 piek verder, qua drink- en eetwerk.
Laatste keer wilde neefje één een blikje red bull. Ik: "Ja, maar die zijn klein en dan heb je zo weer dorst, kun je beter een flesje Dubbelfris nemen!" Ander neefje: "Kijk! Ze hebben ook grote blikjes Red Bull! Zullen we die allebei nemen?"quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, die prijzen zijn inderdaad niet te doenDaarom liet ik soms mensen stiekem doorlopen met eigen consumpties
Goed, RedBull is natuurlijk sowieso belachelijk duur.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laatste keer wilde neefje één een blikje red bull. Ik: "Ja, maar die zijn klein en dan heb je zo weer dorst, kun je beter een flesje Dubbelfris nemen!" Ander neefje: "Kijk! Ze hebben ook grote blikjes Red Bull! Zullen we die allebei nemen?"
Fucking 5,25 per blikje!
Wij zijn daar ook echt heel vaak geweest, met een hele groep.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik werkte daar toen. Baan ook afgefikt.Was echt leuk. Mijn ouders dropten ons daar eens in de maand. Had je zo'n spelmiddag met begeleiding. Gingen zij snel naar huis.
![]()
Daar kon je echt alles! Zwemmen, of drinken, of golfen, of bowlen, of vies eten, of een bruiloft vieren of of of of. Wat een feest!
Da's goedkoop want Heineken beugels zijn een absoluut collectors item.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Er staat me iets van bij dat je in "mijn tijd" ¤5,25 kwijt was voor een Heineken beugel.![]()
Exorbitant
Was het Grolsch? Ik weet dat toch niet man, ik drink Hertog Jan. Jupilerquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's goedkoop want Heineken beugels zijn een absoluut collectors item.
Je rookt al bijna een jaar niet meer!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:46 schreef Noek het volgende:
Ik was laatst 60 euro kwijt voor Up al met al en dan mocht je niet roken én zat je naast een vreemde. Dat is altijd ongemakkelijk hè want wie gebruikt de armsteun dan?? Oeps en dan raak je elkaars been weer aan.
Bah!
Hoezo "te hard door de film heen lullen"? Gewoon hun BAKKES HOUWEN moeten ze!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je rookt al bijna een jaar niet meer!
En ik confisqueer die armsteun altijd heel streng.
Maar ik ben ook zo vervelend dat ik mensen die naar mijn mening te hard door de film heen lullen, terecht wijs. Op een hooghartige wijze.
Fluisteren naast me vind ik al te hard.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoezo "te hard door de film heen lullen"? Gewoon hun BAKKES HOUWEN moeten ze!
Ga je straks naar de laatste episode van "JPB" kijken?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoezo "te hard door de film heen lullen"? Gewoon hun BAKKES HOUWEN moeten ze!
Ik hoop het welquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je straks naar de laatste episode van "JPB" kijken?
Oh ja! Daar was je helemaal zat, in mijn stamkroeg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wij zijn daar ook echt heel vaak geweest, met een hele groep.
Ik vond het lekkerste van het zwemmen de warme broodjes met gehakt. En echte boter![]()
Denk er nog vaak aan terug![]()
Oh en de Piano Bar, wat was ik teut![]()
En Den Herdenberger, oh sweet memories
Nee maar kun je nagaan. Zoveel geld en dan mag je niet eens roken, je mag niks. Oooh doe je dat met die armsteun! Wat enorm dominant. Dan zouden we uiteindelijk toch even moeten praten denk ik. En dan moet je jezelf weer terechtwijzen. Oh leuk, doen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je rookt al bijna een jaar niet meer!
En ik confisqueer die armsteun altijd heel streng.
Maar ik ben ook zo vervelend dat ik mensen die naar mijn mening te hard door de film heen lullen, terecht wijs. Op een hooghartige wijze.
Ik zit er al klaar voor, met 160 naar huis gevlogenquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:44 schreef remlof het volgende:
Vanmiddag waarschijnlijk spoeddebat over Afghanistan.
Dit wordt de laatste ronde, Teun
Jezus, zijn die wel allemaal netjes stil dan, als het straks begint?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit er al klaar voor, met 160 naar huis gevlogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, zijn die wel allemaal netjes stil dan, als het straks begint?![]()
En heb je wel tijd om te kijken tussen het serveren van drankjes door?
Weet niet waar je het over hebt, ik weet niet of ik goed zit, het gaat over fucking donoren hier bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, laat maarquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt, ik weet niet of ik goed zit, het gaat over fucking donoren hier bij mij
160!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt, ik weet niet of ik goed zit, het gaat over fucking donoren hier bij mij
Bonte Wever....ik ben er ook een keer of 3 keer een weekendje geweest.....quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wij zijn daar ook echt heel vaak geweest, met een hele groep.
Ik vond het lekkerste van het zwemmen de warme broodjes met gehakt. En echte boter![]()
Denk er nog vaak aan terug![]()
Oh en de Piano Bar, wat was ik teut![]()
En Den Herdenberger, oh sweet memories
En was die lekker?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij zou mijn vader kunnen zijn gok ik
Ja, en schokbrekers vermoedelijk naar de filistijnen vanwege enorme gaten in de A1. Maar om de val van Balkenende live mee te maken, daar heb ik veel voor over. Afijn, ik hoor dat hij al dood is, ze praten nu over zijn organen. Ben dus weer te laatquote:
Laat hem het filmpje van die Eindhovense kankerkachelboer zien en zeg hem dat hij er op lijktquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij zou mijn vader kunnen zijn gok ik
Hij zit in de friend zone?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nein! Mijn vader is per definitie niet lekker.
Ik wil deze beste man graag te vriend houdenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laat hem het filmpje van die Eindhovense kankerkachelboer zien en zeg hem dat hij er op lijkt![]()
wel even wachten totdat hij klaar is
quote:Liggen 2 Haitianen onder het puin, zegt de een tegen de ander "Kan ik van jou een tientje lenen?"
Waarop de ander zegt "Sorry, ik zit op het moment ook even krap"
Bijna budget neutraal! Twee dagen niet stoken levert ook geld opquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:24 schreef liesje1979 het volgende:
En klaar! Voor 50 euro!![]()
Coos nogmaals bedankt voor het nummer, hij heeft mij niet eerst gebeld dus geen nummer, maar ik heb het nog wel gevraagd. Tuurlijk, zei hij, maar gaf hem vervolgens niet.Aardige man en je krijgt de hartelijke groeten van hem.
Top, Lies, Ik ben blij voor je...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:15 schreef liesje1979 het volgende:
En hij doet het weer!! Hij moet alleen nog even in elkaar. Ik ben zooooo blij want ik had het koud. En van kou wordt een mens erg chagrijnig heb ik gemerkt!
Is verzet, zie het stream topique.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Even zonder gekheid, dat debat zou toch om drie uur beginnen?
Nahquote:
En daar gaan we straks braaf naartoe hè!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is verzet, zie het stream topique.
Echt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
En daar gaan we straks braaf naartoe hè!
Wtf? Echt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verzet tot 18u zodat werkend Nederland de ondergang ook mee kan maken?
quote:Pronk: Wouter Bos te star
AMSTERDAM - De PvdA moet alsnog het NAVO-verzoek om langer in Afghanistan te blijven overwegen. Dat zei PvdA-prominent Jan Pronk donderdagmiddag in het NCRV-programma Stand.nl op Radio 1.
Het was een vraag.quote:
Vervroegde verkiezingen zal ook niet veel heil brengen, het CDA komt gewoon terug, tenzij je ze dood knuppeltquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Lol, waar de neuk komt die 15% vandaan? Die begrepen de vraag niet zeker? Of deden een poging sarcastisch over te komen maar kwamen erachter dat dat bij een poll niet gaat?
Alsjeblieft?quote:
Breng mensen niet op ideeënquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vervroegde verkiezingen zal ook niet veel heil brengen, het CDA komt gewoon terug, tenzij je ze dood knuppelt
Maar, ik hou van de SCquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsjeblieft?![]()
Da's toch een hartstikke mooi topic daarvoor!
Ja het is wel streng daar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar, ik hou van de SC
In dat andere topique voel ik me genoodzaakt me te gedragen![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:42 schreef Gert het volgende:
Die Van Geel weet ook telkens weer een punt te drukken hè!![]()
Gore kankermongool.
True. En goedbeschouwd "mag" dat debat hier ook besproken worden natuurlijk, alleen het is daar op maat en er is kans dat er anderen aanhaken uit de AT. Da's wel leuk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als het debat begint ga ik er wel heen Gert, dit is voorspel hè. In zo'n topic moet je "on stream" blijven toch?
Tuurlijk, de hele kamer is er.quote:
Ik heb een link gevonden is 4 SC's geleden en zie dat ze idd net begonnen zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk, de hele kamer is er.
De link van POL24 werkt trouwens gewoon hoor!
(tenzij je momenteel achter een firewall op je werk zit of zo, dan misschien niet)
Het gaat beginnen.
Je hebt nog tijd zat, D. ik doe t altijd vrij vroeg in de week,Nu heb ik alles voor t hele weekend, behalve de bakker/slagerspullen....quote:
Ik doe het altijd voor 1, soms 2 dagenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd zat, D. ik doe t altijd vrij vroeg in de week,Nu heb ik alles voor t hele weekend, behalve de bakker/slagerspullen....
Helaas ben ik net pas thuis.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Coos zal al wel likkebaardend klaar zitten in "Politiek"?
Ja? Zou het? Eindelijk?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:55 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
LEEEEEEEEEEEEEEEEENTTTTTTTTTTTTTUHHHHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
Jaaaaa de lente komt eraan en dat is voelbaar en dat is tof!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef Laysa het volgende:
Ik hoorde de vogels fluiten en het zonnetje scheen en het was niet meer zo koud![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |