Hij zit in de friend zone?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nein! Mijn vader is per definitie niet lekker.
Ik wil deze beste man graag te vriend houdenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laat hem het filmpje van die Eindhovense kankerkachelboer zien en zeg hem dat hij er op lijkt![]()
wel even wachten totdat hij klaar is
quote:Liggen 2 Haitianen onder het puin, zegt de een tegen de ander "Kan ik van jou een tientje lenen?"
Waarop de ander zegt "Sorry, ik zit op het moment ook even krap"
Bijna budget neutraal! Twee dagen niet stoken levert ook geld opquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:24 schreef liesje1979 het volgende:
En klaar! Voor 50 euro!![]()
Coos nogmaals bedankt voor het nummer, hij heeft mij niet eerst gebeld dus geen nummer, maar ik heb het nog wel gevraagd. Tuurlijk, zei hij, maar gaf hem vervolgens niet.Aardige man en je krijgt de hartelijke groeten van hem.
Top, Lies, Ik ben blij voor je...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:15 schreef liesje1979 het volgende:
En hij doet het weer!! Hij moet alleen nog even in elkaar. Ik ben zooooo blij want ik had het koud. En van kou wordt een mens erg chagrijnig heb ik gemerkt!
Is verzet, zie het stream topique.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Even zonder gekheid, dat debat zou toch om drie uur beginnen?
Nahquote:
En daar gaan we straks braaf naartoe hè!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is verzet, zie het stream topique.
Echt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
En daar gaan we straks braaf naartoe hè!
Wtf? Echt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verzet tot 18u zodat werkend Nederland de ondergang ook mee kan maken?
quote:Pronk: Wouter Bos te star
AMSTERDAM - De PvdA moet alsnog het NAVO-verzoek om langer in Afghanistan te blijven overwegen. Dat zei PvdA-prominent Jan Pronk donderdagmiddag in het NCRV-programma Stand.nl op Radio 1.
Het was een vraag.quote:
Vervroegde verkiezingen zal ook niet veel heil brengen, het CDA komt gewoon terug, tenzij je ze dood knuppeltquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Lol, waar de neuk komt die 15% vandaan? Die begrepen de vraag niet zeker? Of deden een poging sarcastisch over te komen maar kwamen erachter dat dat bij een poll niet gaat?
Alsjeblieft?quote:
Breng mensen niet op ideeënquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vervroegde verkiezingen zal ook niet veel heil brengen, het CDA komt gewoon terug, tenzij je ze dood knuppelt
Maar, ik hou van de SCquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsjeblieft?![]()
Da's toch een hartstikke mooi topic daarvoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |