Wij zijn daar ook echt heel vaak geweest, met een hele groep.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik werkte daar toen. Baan ook afgefikt.Was echt leuk. Mijn ouders dropten ons daar eens in de maand. Had je zo'n spelmiddag met begeleiding. Gingen zij snel naar huis.
![]()
Daar kon je echt alles! Zwemmen, of drinken, of golfen, of bowlen, of vies eten, of een bruiloft vieren of of of of. Wat een feest!
Da's goedkoop want Heineken beugels zijn een absoluut collectors item.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Er staat me iets van bij dat je in "mijn tijd" ¤5,25 kwijt was voor een Heineken beugel.![]()
Exorbitant
Was het Grolsch? Ik weet dat toch niet man, ik drink Hertog Jan. Jupilerquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's goedkoop want Heineken beugels zijn een absoluut collectors item.
Je rookt al bijna een jaar niet meer!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:46 schreef Noek het volgende:
Ik was laatst 60 euro kwijt voor Up al met al en dan mocht je niet roken én zat je naast een vreemde. Dat is altijd ongemakkelijk hè want wie gebruikt de armsteun dan?? Oeps en dan raak je elkaars been weer aan.
Bah!
Hoezo "te hard door de film heen lullen"? Gewoon hun BAKKES HOUWEN moeten ze!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je rookt al bijna een jaar niet meer!
En ik confisqueer die armsteun altijd heel streng.
Maar ik ben ook zo vervelend dat ik mensen die naar mijn mening te hard door de film heen lullen, terecht wijs. Op een hooghartige wijze.
Fluisteren naast me vind ik al te hard.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoezo "te hard door de film heen lullen"? Gewoon hun BAKKES HOUWEN moeten ze!
Ga je straks naar de laatste episode van "JPB" kijken?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoezo "te hard door de film heen lullen"? Gewoon hun BAKKES HOUWEN moeten ze!
Ik hoop het welquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je straks naar de laatste episode van "JPB" kijken?
Oh ja! Daar was je helemaal zat, in mijn stamkroeg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wij zijn daar ook echt heel vaak geweest, met een hele groep.
Ik vond het lekkerste van het zwemmen de warme broodjes met gehakt. En echte boter![]()
Denk er nog vaak aan terug![]()
Oh en de Piano Bar, wat was ik teut![]()
En Den Herdenberger, oh sweet memories
Nee maar kun je nagaan. Zoveel geld en dan mag je niet eens roken, je mag niks. Oooh doe je dat met die armsteun! Wat enorm dominant. Dan zouden we uiteindelijk toch even moeten praten denk ik. En dan moet je jezelf weer terechtwijzen. Oh leuk, doen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je rookt al bijna een jaar niet meer!
En ik confisqueer die armsteun altijd heel streng.
Maar ik ben ook zo vervelend dat ik mensen die naar mijn mening te hard door de film heen lullen, terecht wijs. Op een hooghartige wijze.
Ik zit er al klaar voor, met 160 naar huis gevlogenquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:44 schreef remlof het volgende:
Vanmiddag waarschijnlijk spoeddebat over Afghanistan.
Dit wordt de laatste ronde, Teun
Jezus, zijn die wel allemaal netjes stil dan, als het straks begint?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit er al klaar voor, met 160 naar huis gevlogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, zijn die wel allemaal netjes stil dan, als het straks begint?![]()
En heb je wel tijd om te kijken tussen het serveren van drankjes door?
Weet niet waar je het over hebt, ik weet niet of ik goed zit, het gaat over fucking donoren hier bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, laat maarquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt, ik weet niet of ik goed zit, het gaat over fucking donoren hier bij mij
160!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt, ik weet niet of ik goed zit, het gaat over fucking donoren hier bij mij
Bonte Wever....ik ben er ook een keer of 3 keer een weekendje geweest.....quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wij zijn daar ook echt heel vaak geweest, met een hele groep.
Ik vond het lekkerste van het zwemmen de warme broodjes met gehakt. En echte boter![]()
Denk er nog vaak aan terug![]()
Oh en de Piano Bar, wat was ik teut![]()
En Den Herdenberger, oh sweet memories
En was die lekker?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij zou mijn vader kunnen zijn gok ik
Ja, en schokbrekers vermoedelijk naar de filistijnen vanwege enorme gaten in de A1. Maar om de val van Balkenende live mee te maken, daar heb ik veel voor over. Afijn, ik hoor dat hij al dood is, ze praten nu over zijn organen. Ben dus weer te laatquote:
Laat hem het filmpje van die Eindhovense kankerkachelboer zien en zeg hem dat hij er op lijktquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij zou mijn vader kunnen zijn gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |