Ik moest bijna huilen, maar Mera zat naast me dus ik moest stoer doenquote:
3d dus. Up is geweldig! In de bios en thuisquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat viel tegen? Up zelf of het 3d aspect?
In een halflege zaal is nog wel OK. Maar een volle bioscoopzaal, opeengepakt tussen al die hoestende op de verkeerde momenten lachende, ruftende, telefonerende mensen, nee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die niet graag naar de bioscoop gaan
Waarom viel het 3d dan tegen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:21 schreef Noek het volgende:
[..]
3d dus. Up is geweldig! In de bios en thuis
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:08 schreef Gert het volgende:
Zag laatst die trailer op TV.. wel gááf hoor!![]()
Effe zoeken...
Full screen met boxen aan doet het goed.
"Smaak"? Dat mag hooguit in een bjizinnetje onderdeel zijn van een goede recensie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt? Jij weet toch heul niet wat die vijf recensie-schrijverts voor smaak hebben?
Dat verschilt ook heel erg per bioscoopquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
In een halflege zaal is nog wel OK. Maar een volle bioscoopzaal, opeengepakt tussen al die hoestende op de verkeerde momenten lachende, ruftende, telefonerende mensen, nee.
och en anders is ie wel snel op dvd.....dan maar thuis kijken maar ikwilutikwilutikwilutquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan hopen dat Disney door de knietjes gaat of anders richting België
Het was niet zo 3d-erig als ik dacht. Speciaal 50+ km voor gereden hè om hem in 3d te kunnen kijken en toen viel het tegen maar goed, ik jankte al snel dus toen was mijn dag toch nog goed!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom viel het 3d dan tegen?Ik heb 'm heul bij Mera op de bank zitten kijken dus ik heb geen idee hoe het in 3d is
En ik ga 'm niet hier kijken want hier is het Duitsch en alles wat Duitsch is terwijl het stiekem eigenlijk niet Duitsch is is stom!
Noem jij 's één HEUL goede en één HEUL slechte film naar jouw mening?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
"Smaak"? Dat mag hooguit in een bjizinnetje onderdeel zijn van een goede recensie.
Maar als het grootste pluspunt van een film is, dat het plot zó slecht is dat het lachwekkend wordt, dan haak ik af.
45 minuten!?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Het was niet zo 3d-erig als ik dacht. Speciaal 50+ km voor gereden hè om hem in 3d te kunnen kijken en toen viel het tegen maar goed, ik jankte al snel dus toen was mijn dag toch nog goed!![]()
45 minuten in de rij gestaan trouwens daar. God, als ze failliet gaan dan is dat ZO verdiend.
Maar wel leuk werk hoor, Ian? Wat deed je daar?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:27 schreef Noek het volgende:
Paranormal Activity had ik in de bios moeten kijken want thuis durf ik het helemaal niet. Dan haal ik vast the spirits in huis.
Ah nee joh. Twee films noemen zegt zo weinig, wat wil je daarmee dan? Of heb jij wel één absolute favoriet en een film waar je bloed van moet kotsen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Noem jij 's één HEUL goede en één HEUL slechte film naar jouw mening?
Ja, in de recensie vanochtend in de krant!quote:
Geen idee, nu, of nu bijna iigquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die draait nog heul niet, toch?
Ik wacht braafquote:Oh, wacht
Jot! Want ik heb in mijn hele leven precies ÉÉN film niet uitgekeken. Hoe slecht of kudt of saai ook, ik kijk ALTIJD uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah nee joh. Twee films noemen zegt zo weinig, wat wil je daarmee dan? Of heb jij wel één absolute favoriet en een film waar je bloed van moet kotsen?
Wat is het meest debiele wat je ooit gevonden hebt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even serieus trouwens, echt de meest debiele zooi gevonden tijdens het opruimen_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |