Er schijnen afspraken over de minimale tijd tussen bios- en DVD-release te zijn gemaakt in die wereld, en dit schendt de afspraken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Want bioscopen spugen opeens op geld? Dit is zo'n film die je in de bioscoop moet zien. Binnen twee maanden kunnen ze alsnog afschuwelijk veel binnenhalen.
God, wat een Jaap-staking.
Ja, nee, inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:11 schreef Noek het volgende:
Kut huillies die bioscopen.
Niet eens 2 maanden wmb, gelijk uitbrengen op dvd. Kun je als consument kiezen wat je wil.
Dat is fijn nl, keuzes. Nu moet je stom wachten op de dvd want zo gek ben ik nu ook weer niet op de bios.
Sta je daar in een stomme rij, voor je kaartje, voor je drinken, voor de wc in de pauze...![]()
Nee, huillies!
Ja want nu bestaan er enkel goede films.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, nee, inderdaad
Want van dat geld wat die bioscopen verdienen enzo gaat ook echt helemaal NIETS naar de makers
Geen bioscoop meer = minder geld = kut films.
Je kan toch niet van te voren zeker weten of een film goed is voordat je 'm hebt gezien?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja want nu bestaan er enkel goede films.![]()
Kwaliteit, lever je goede films dan komen mensen vanzelf naar de bios. Is het een kutfilm, doei!![]()
Kom nou toch.
Wachten doe ik wel, tot de torrent binnen is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:11 schreef Noek het volgende:
Kut huillies die bioscopen.
Niet eens 2 maanden wmb, gelijk uitbrengen op dvd. Kun je als consument kiezen wat je wil.
Dat is fijn nl, keuzes. Nu moet je stom wachten op de dvd want zo gek ben ik nu ook weer niet op de bios.
Sta je daar in een stomme rij, voor je kaartje, voor je drinken, voor de wc in de pauze...![]()
Nee, huillies!
Zeker weten niet maar ik gok het er maar op. Je kunt toch niet alles kijken, gekkie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan toch niet van te voren zeker weten of een film goed is voordat je 'm hebt gezien?
Toen ik nog gewoon heul in NL woonde waren er weken dat ik letterlijk niet naar de bios kon omdat ik alles had gezienquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Zeker weten niet maar ik gok het er maar op. Je kunt toch niet alles kijken, gekkie.
Dan hou je geen FOK!tijd meer over.Teh Horror!
Ik kijk de trailer, lees de beschrijving, check misschien een recensie en zo bepaal ik of het de moeite is of niet.
Als vijf van de vijf recensies zeggen dat het tenenkrommend slecht is, zoals bijv. 2012, dan geeft dat een aardige indicatie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan toch niet van te voren zeker weten of een film goed is voordat je 'm hebt gezien?
Hear Hear!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Wachten doe ik wel, tot de torrent binnen is.
Ik kijk films ook bij voorkeur thuis, maar Alice in Wonderland, of LOTR of Avatar, daarvoor wil ik wel naar de bios.
Echt? Jij weet toch heul niet wat die vijf recensie-schrijverts voor smaak hebben?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Als vijf van de vijf recensies zeggen dat het tenenkrommend slecht is, zoals bijv. 2012, dan geeft dat een aardige indicatie.
Wat viel tegen? Up zelf of het 3d aspect?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Hear Hear!![]()
Lotr heb ik dan wel in een bios gekeken. Up ook in 3D maar dat viel me weer tegen, die 3D, hoeren bios!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |