The Dome...oftewel Gevangen...een dorpje in de Tr is opeens mysterieus overkoepeld....maar het loopt niet....het schijnt dat je als je verder bent in het boek dat het wel gaat lopen...dus ik moet mezelf ff over de hobbel heen zettenquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb kopen allang opgegeven, vind King nog maar net goed genoeg voor de bibliotheek. Welk boek bedoel je? Ik heb er zelfs een niet gelezen, zo saai was dat.
Lees jij boeken echt meerdere keren? Dat vind ik zo knap, ik kan dat zelf nooit opbrengen omdat ik steeds iets nieuws wil ervaren. Bij films heb ik daar geen last van tenzij ze helemaal plotgericht zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Altijd Engels lezenIk heb alleen de laatste nog niet gelezen
![]()
Maar de eerste 6 al een stuk of 4 keer denk ik
Meestal welquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees jij boeken echt meerdere keren?
Met Avatar heb ik dan ook weer niet veel nee. Ik weet niet wat is het maar Lotr heeft het wel maar ik weet niet wat die het is voor mij. Lotr was als een hele lange droom die enorm gedetailleerd was uitgewerkt. Meesterlijk!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, die vind ik ook nog wel goed te doen, Highlander met name.
Maar LotR en dat hele genre doet me helemaal niks. Sprookjes voor boys (en sommige rare girls). Ik zit er nu al tegen aan te hikken dat ik mijn neefje heb beloofd samen naar Avatar te gaan.
Oh dat ken ik nog niet eens. Als het een dik boek is vind ik het niet erg dat het niet meteen loopt, maar hij heeft ook van die dunnetjes die op het laatst pas op gang komen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
The Dome...oftewel Gevangen...een dorpje in de Tr is opeens mysterieus overkoepeld....maar het loopt niet....het schijnt dat je als je verder bent in het boek dat het wel gaat lopen...dus ik moet mezelf ff over de hobbel heen zetten
deze is wel weer ouderwets dik....het is meer dat mn hoofd te vol met andere dingen zit en ik een beetje moeite heb om de rust te vinden om te lezenquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat ken ik nog niet eens. Als het een dik boek is vind ik het niet erg dat het niet meteen loopt, maar hij heeft ook van die dunnetjes die op het laatst pas op gang komen.
Dat enorm gedetailleerde, daar heb ik al geen geduld voor en droomwerelden doen het simpelweg niet voor me. Boeken (en films) moeten blijkbaar voor mij nog wel enige verband met de realiteit behouden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:11 schreef Noek het volgende:
Met Avatar heb ik dan ook weer niet veel nee. Ik weet niet wat is het maar Lotr heeft het wel maar ik weet niet wat die het is voor mij. Lotr was als een hele lange droom die enorm gedetailleerd was uitgewerkt. Meesterlijk!
Dan kun je beter een saai boek nemen zodat je niets mist van goede boeken. Of zo'n daisyrom of luisterboek natuurlijk, ik hoor dat dat goede afleiding isquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
deze is wel weer ouderwets dik....het is meer dat mn hoofd te vol met andere dingen zit en ik een beetje moeite heb om de rust te vinden om te lezen
Ik ga hem gewoon uitlezen hoor...het duurt alleen wat langer dan normaalquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kun je beter een saai boek nemen zodat je niets mist van goede boeken. Of zo'n daisyrom of luisterboek natuurlijk, ik hoor dat dat goede afleiding is
Ja klopt, en hij schijnt dat nog goed te doen ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga hem gewoon uitlezen hoor...het duurt alleen wat langer dan normaal![]()
D doet idd de luisterboeken en het schijnt dat S King ze vaak zelf inspreekt
Ja, daar verheugde ik me ook op. Waarom eigenlijk niet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat de nieuwe Alice in Wonderland niet in de bios komt zuigt overigens dik.
Dat is echt al 100% zeker?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat de nieuwe Alice in Wonderland niet in de bios komt zuigt overigens dik.
Omdat Disney schijnbaar besloten heeft de DVD al twee maanden na de bioscoop release uit te brengen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, daar verheugde ik me ook op. Waarom eigenlijk niet?
Dat dacht ik wel?quote:
Haha ja ik ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is nog erger, ik heb die Director's Cut dvd versie van de film denk ik al een stuk of 10 keer zitten kijken
Dat zijn? 12 dvd's?
Want bioscopen spugen opeens op geld? Dit is zo'n film die je in de bioscoop moet zien. Binnen twee maanden kunnen ze alsnog afschuwelijk veel binnenhalen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Omdat Disney schijnbaar besloten heeft de DVD al twee maanden na de bioscoop release uit te brengen.
Daar zijn de bioscopen het natuurlijk niet mee eens en dus boycotten ze de hele film.
[..]
Dat dacht ik wel?Nu begin ik te twijfelen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |