Oh, altijd gedacht dat dat juist de grootste doelgroep was.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk niet dat er veel 15-jarige jongens door de boeken heen komen? Gok ik? Het is veel te volwassen geschreven als je het mij vraagt
Geen idee, fantasy doet het wel voor mequote:Op donderdag 18 februari 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, maar hoe krijg je het voor elkaarDat heb ik maar met een paar films (Priscilla Queen of the Desert en Star Trek First Contact en Death in Venice).
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, altijd gedacht dat dat juist de grootste doelgroep was.
Zegt Wiki.quote:In de ban van de ring is het volwassen vervolg op het kinderboek De Hobbit.
Fantasy is eigenlijk totaal niet mijn genre. In films gaat het nog, vooral animatiefilms, maar fantasy boeken lees ik nooit want het gaat altijd over witte paarden en zwaarden en mooie mensen die de wereld moeten redden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee, fantasy doet het wel voor me
En de LOTR verfilming is te puickend voor woorden![]()
Ian McKellen als Gandalf
En wel LotR adept?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:49 schreef Noek het volgende:
Ik ben zo ontzettend geen jongetje, jonguh!
hear hear!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Adept is teveel eer maar ik vind de boeken en film geweldig!
Daar zijn ze helaas redelijk vaak erg goed in inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Fantasy is eigenlijk totaal niet mijn genre. In films gaat het nog, vooral animatiefilms, maar fantasy boeken lees ik nooit want het gaat altijd over witte paarden en zwaarden en mooie mensen die de wereld moeten redden.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zijn ze helaas redelijk vaak erg goed in inderdaad.
Godzijdank kan je dat meestal al aan de omslag van een boek zien en die dan heel hard door de boekwinkel gooien en vooral niet aanschaffen.
Wat ik persoonlijk ook een enorm stoer boek vind is "Elfensprook" van Raymond E. Feist aangezien het klinkt als een soort blij pussy-verhaal maar gewoon ruig, donker en hard blijkt te zijn
Maar dat zal wel niemand hebben gelezen
quote:Phil Hastings and his family have just moved back to his hometown for some much needed peace and quiet from the Hollywood scene. As Phil's twins, Sean and Patrick, soon discover, there is more to their new home than was expected. Gloria, their mother, senses something, but simply dismisses her concern as stress from their recent move. Gabbie, their older half-sister, meets the man of her dreams, but also is tempted by other men. Deep in the woods, The Bad Thing and his Master are ready to break free of the centuries old compact made to keep the Faerie world and the Human world at peace. Only through believing the insane and impossible can they save both worlds from colliding again
Nee, daar heb ik inderdaad nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zijn ze helaas redelijk vaak erg goed in inderdaad.
Godzijdank kan je dat meestal al aan de omslag van een boek zien en die dan heel hard door de boekwinkel gooien en vooral niet aanschaffen.
Wat ik persoonlijk ook een enorm stoer boek vind is "Elfensprook" van Raymond E. Feist aangezien het klinkt als een soort blij pussy-verhaal maar gewoon ruig, donker en hard blijkt te zijn
Maar dat zal wel niemand hebben gelezen
Dat is uit zijn "Magician" die heb ik ook verslondenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik inderdaad nog nooit van gehoord.
Kijk, als ik dit dan lees
"an orphan boy, Pug, is apprenticed to a master magician"
op
http://www.crydee.com/
dan hoef ik al niet meer.
Ja! De titel is te gay voor woorden! Daarom juist is het stoer dat het gewoon een zwaar gestoord verhaal is met serieuze disturbing shitquote:
Ja!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De Gunslinger/Dark Tower serie dan? Van Stephen King? Anybody?
Nou vooruit, als ik weer in de bibliotheek ben zal ik er eens naar kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja! De titel is te gay voor woorden! Daarom juist is het stoer dat het gewoon een zwaar gestoord verhaal is met serieuze disturbing shit
Hoever ben je gekomen? En heb je zo ook in het Engels gelezen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja!
Vond het niet zijn beste werk, maar het was best te doen in bed voor het slapen gaan.
Ik lees alleen maar in het Engels. En ik heb ze allemaal gelezen. Jij?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoever ben je gekomen? En heb je zo ook in het Engels gelezen?
Oh, die vind ik ook nog wel goed te doen, Highlander met name.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Noek het volgende:
Ik hou sowieso van films met grote veldslagen en als er dan een trol bij zit, so be it.
Braveheart bijvoorbeeld () en film met stip op nr. 1. Highlander
[ afbeelding ]
Ik heb kopen allang opgegeven, vind King nog maar net goed genoeg voor de bibliotheek. Welk boek bedoel je? Ik heb er zelfs een niet gelezen, zo saai was dat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:06 schreef Laysa het volgende:
Ik heb praktisch alle boeken van S King![]()
Alleen de laatste kom ik nu niet doorheen
Altijd Engels lezenquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar in het Engels. En ik heb ze allemaal gelezen. Jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |