Die heb je nog niet gewonnen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wed om een kratje Juup, dan kan je die aan mij geven voor Sieneke.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Die kudt Duitsers komen ook altijd op het foute moment binnen vallen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:21 schreef Laysa het volgende:
Whahaha Fann![]()
Nog 1 Appelsapje en dan ga ik mn nest in
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik ga nog effe zappen
toedeledokie
Ja! Waar?quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat? Zit iemand dat te kijken?
Echt niet, ik tief 'm richting bed. Straks is Gert weer dronken en krijg ik weer notesquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:29 schreef Laysa het volgende:
Sjeeeeeeeeeeeees gaan jullie maar weer lekker politiek praten want dit is niks
Ja, nee, wij vaderland haters die de politiek volgen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:30 schreef Laysa het volgende:
Je zal ook maar zooooooooooooooo'n bietje betrokken zijn bij je vaderland...das alweer teveel gevraagd
trusten jochiequote:Op donderdag 18 februari 2010 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt niet, ik tief 'm richting bed. Straks is Gert weer dronken en krijg ik weer notes
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:30 schreef Laysa het volgende:
Je zal ook maar zooooooooooooooo'n bietje betrokken zijn bij je vaderland...das alweer teveel gevraagd
laat mij nou godver ook eens een keer schoppen zeg....neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gelijk weer een weerwoordquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, nee, wij vaderland haters die de politiek volgen?
Slaap lekker, ik doe met je mee en ga ook nokkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Trusten mensen, ik geloof dat Liesl ook in slaap is gevallen op haar laptop
Kan iemand haar morgen even wakker maken?
Op deze manier lopen de spelen door tot juliquote:
Kon ik maar weer dronken worden. best zin in, maar hier moet het licht ook maar uit nu.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt niet, ik tief 'm richting bed. Straks is Gert weer dronken en krijg ik weer notes
Filmtipje:quote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vannacht plaats 4, 5 en 6. Redelijk zuur.
Ah tof, ben je in Groningen aan het werk? Toffe stad!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Ow ik zal de groeten aan Groningen van je doen Liesje
Nee heb je, ja kun je krijgen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:00 schreef liesje1979 het volgende:
Yep dat is een eindje treinen.
Zou je bij een consultatiebureau zo'n poster voor de oogtest kunnen krijgen/lenen?
Dat denk ik ook, dus ik fiets er zo even langs.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kun je krijgen?
Tinypic FTW!quote:
Ik weet 'mquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:52 schreef Copycat het volgende:
Ork, ork, ork ... Soep eet je met een ...
Schijt op die soep! Rennen, jongens! Orks!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:52 schreef Copycat het volgende:
Ork, ork, ork ... Soep eet je met een ...
Boeien! Vandaag gaat Balkenende KAPODT!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:10 schreef Laysa het volgende:
Is er vanavond weer schaatsen....ik moet eigenlijk gewoon maar weer op tijd naar bed...wat een drama weer
Wat schattig!quote:
Welnee....das alleen maar voor de kijkcijfers......quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeien! Vandaag gaat Balkenende KAPODT!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil dat ook! Waar haal ik een gewonde eekhoorn vandaan!
Kut. Dat zou een probleem kunnen worden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
Heb je wel een borstvoedinggevende poes?
Ja, nee, bij nader inzien ontbreken er een paar andere dingen, nogquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij wil een eekhoorn aan je tiet....tis idd wel wat anders dan een piercing...dat moet ik je wel nageven
Mera heeft een kat....weet niet op die is staat is om een eekhoorn met tiet te voedenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, nee, bij nader inzien ontbreken er een paar andere dingen, nog
Die komen uit een verder vrij onbekende, low-budget art-house film die nooit echt is doorgebroken bij het grote publiek.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:23 schreef Copycat het volgende:
Waar moet ik die Orks van kunnen kennen?
Ja sorry, ik vind dat van die jongenssprookjesfilms.quote:
Ja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Meen je nou serieus dat je die Orcs op de foto niet als Lord Of The Rings Orcs kon herkennen?
En de boeken?...quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb geloof ik deel 1 en 2 met een half oog gekeken en deel 3 helemaal niet.
Nope. Niet mijn genre, zeg maar.quote:
Die heb ik nog altijd in het Engels in een jewel case uit de jaren zeventig. Met plezier gelezen en zelfs in staat geweest in Tengwar te schrijven.quote:
Fucking stoerquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heb ik nog altijd in het Engels in een jewel case uit de jaren zeventig. Met plezier gelezen en zelfs in staat geweest in Tengwar te schrijven.
Ik denk niet dat er veel 15-jarige jongens door de boeken heen komen? Gok ik? Het is veel te volwassen geschreven als je het mij vraagtquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Niet mijn genre, zeg maar.
Is volgens mij ook vooral een jongens van 15-ding, toch?
Langdradig? Vond ik niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucking stoerIk heb ooit een hele mooie uitvoering gekregen van een oom van alle boeken in één, als het ware
In één ruk uitgelezen terwijl iedereen om me heen liep te verkondigen dat het zo langdradig was enzo. Daarna heb ik de drie boeken nog 's apart in het Engels en nog een keer in het Nederlands gekocht en gelezen omdat de uitgaven zo mooi waren
En inderdaad zitten ploeteren op Tengwar
Ik vond het heerlijk al die gedetailleerde omschrijvingen van ongeveer ALLESquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Langdradig? Vond ik niet.
Ik ben ook zuinig op mijn uitgave, al heb ik ze nooit meer gelezen en heb ik de films nog steeds niet gezien.
Wow, VIP box. Wij hebben ze gewoon op schijven staan maar zijn er nog steeds niet aan toegekomen. Het is toch een lange ruk, een zo'n film.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk al die gedetailleerde omschrijvingen van ongeveer ALLES
En dezelfde oom die me mijn eerste LOTR boek gaf heeft me naar alle drie de films meegenomen, steeds premiere en steeds VIP-box
Het is nog erger, ik heb die Director's Cut dvd versie van de film denk ik al een stuk of 10 keer zitten kijkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Wow, VIP box. Wij hebben ze gewoon op schijven staan maar zijn er nog steeds niet aan toegekomen. Het is toch een lange ruk, een zo'n film.
Geen idee, maar hoe krijg je het voor elkaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is nog erger, ik heb die Director's Cut dvd versie van de film denk ik al een stuk of 10 keer zitten kijken
Dat zijn? 12 dvd's?
Oh, altijd gedacht dat dat juist de grootste doelgroep was.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk niet dat er veel 15-jarige jongens door de boeken heen komen? Gok ik? Het is veel te volwassen geschreven als je het mij vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |