Ja het is wel streng daar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar, ik hou van de SC
In dat andere topique voel ik me genoodzaakt me te gedragen![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:42 schreef Gert het volgende:
Die Van Geel weet ook telkens weer een punt te drukken hè!![]()
Gore kankermongool.
True. En goedbeschouwd "mag" dat debat hier ook besproken worden natuurlijk, alleen het is daar op maat en er is kans dat er anderen aanhaken uit de AT. Da's wel leuk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als het debat begint ga ik er wel heen Gert, dit is voorspel hè. In zo'n topic moet je "on stream" blijven toch?
Tuurlijk, de hele kamer is er.quote:
Ik heb een link gevonden is 4 SC's geleden en zie dat ze idd net begonnen zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk, de hele kamer is er.
De link van POL24 werkt trouwens gewoon hoor!
(tenzij je momenteel achter een firewall op je werk zit of zo, dan misschien niet)
Het gaat beginnen.
Je hebt nog tijd zat, D. ik doe t altijd vrij vroeg in de week,Nu heb ik alles voor t hele weekend, behalve de bakker/slagerspullen....quote:
Ik doe het altijd voor 1, soms 2 dagenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd zat, D. ik doe t altijd vrij vroeg in de week,Nu heb ik alles voor t hele weekend, behalve de bakker/slagerspullen....
Helaas ben ik net pas thuis.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Coos zal al wel likkebaardend klaar zitten in "Politiek"?
Ja? Zou het? Eindelijk?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:55 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
LEEEEEEEEEEEEEEEEENTTTTTTTTTTTTTUHHHHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
Jaaaaa de lente komt eraan en dat is voelbaar en dat is tof!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef Laysa het volgende:
Ik hoorde de vogels fluiten en het zonnetje scheen en het was niet meer zo koud![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |