quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
bietje wijwater bij de kerk halen een een groot kruis aan de muur en dan besprenkelen met je wc borstel....dan komt alles goed
Ik ga er nu naar op zoekquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, in de recensie vanochtend in de krant!
Is-ie al te downloaden dan?
(en dan geen screenie, da's niks)
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat is het meest debiele wat je ooit gevonden hebt?
Vroeger vond ik het wel leuk want dan mocht je roken in de zaal. Als je op een knopje drukte dan kwam er iemand naar je toegerend om te vragen wat je wilde drinken of eten maar eerst blies je haar dan rook in het gezicht maar dat gaf niks! De oude afgefikte Bonte Wever!
Service Zaal! Absoluut de shitquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel leuk want dan mocht je roken in de zaal. Als je op een knopje drukte dan kwam er iemand naar je toegerend om te vragen wat je wilde drinken of eten maar eerst blies je haar dan rook in het gezicht maar dat gaf niks! De oude afgefikte Bonte Wever!
quote:
De bonte wever! Ja!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kijk met regelmaat een film niet afquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jot! Want ik heb in mijn hele leven precies ÉÉN film niet uitgekeken. Hoe slecht of kudt of saai ook, ik kijk ALTIJD uit.
Behalve bij Silent Hill. WAT EEN ******FILM!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand met honger en slokdarmkanker?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie eet er nou VLA in de bioscoop!?
Ook geweest, heel klein zaaltjequote:Op donderdag 18 februari 2010 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaa in Hengelooooo had je ook een bios waar je mocht roken én met zo'n knopje. Dan maakte die film eigenljik al niet meer uit.
Ik vraag me nog steeds af of hij ook een schaaltje en een lepel bij zich hadquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Iemand met honger en slokdarmkanker?
Rokerig ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ook geweest, heel klein zaaltje
Ik werkte daar toen. Baan ook afgefikt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De bonte wever! Ja!
Jammer dat ie toen was afgefikt, daar ben ik ook regelmatig geweest!
Ik drink mijn vla altijd uit pak als ik in de bios benquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of hij ook een schaaltje en een lepel bij zich had
Ja dat zijn zo van die zaken des levens die je flink bezig kunnen houden hè.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of hij ook een schaaltje en een lepel bij zich had
Je kon er ook naar een barkruk zwemmen en dan vanaf je middel boven water bier drinken. Er gingen maar weinig mensen naar de WC daar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik werkte daar toen. Baan ook afgefikt.Was echt leuk. Mijn ouders dropten ons daar eens in de maand. Had je zo'n spelmiddag met begeleiding. Gingen zij snel naar huis.
![]()
Daar kon je echt alles! Zwemmen, of drinken, of golfen, of bowlen, of vies eten, of een bruiloft vieren of of of of. Wat een feest!
Ja, die prijzen zijn inderdaad niet te doenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de bioscoop op zijn tijd prima toeven, maar wordt wel doodziek van die belachelijke prijzen die ze voor versnaperingen durven vragen. Met twee neefjes ben je zo 25 piek verder, qua drink- en eetwerk.
Perfecte locatie voor een meet eigenlijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kon er ook naar een barkruk zwemmen en dan vanaf je middel boven water bier drinken.
Ik was laatst 60 euro kwijt voor Up al met al en dan mocht je niet roken én zat je naast een vreemde. Dat is altijd ongemakkelijk hè want wie gebruikt de armsteun dan?? Oeps en dan raak je elkaars been weer aan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de bioscoop op zijn tijd prima toeven, maar wordt wel doodziek van die belachelijke prijzen die ze voor versnaperingen durven vragen. Met twee neefjes ben je zo 25 piek verder, qua drink- en eetwerk.
Laatste keer wilde neefje één een blikje red bull. Ik: "Ja, maar die zijn klein en dan heb je zo weer dorst, kun je beter een flesje Dubbelfris nemen!" Ander neefje: "Kijk! Ze hebben ook grote blikjes Red Bull! Zullen we die allebei nemen?"quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, die prijzen zijn inderdaad niet te doenDaarom liet ik soms mensen stiekem doorlopen met eigen consumpties
Goed, RedBull is natuurlijk sowieso belachelijk duur.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laatste keer wilde neefje één een blikje red bull. Ik: "Ja, maar die zijn klein en dan heb je zo weer dorst, kun je beter een flesje Dubbelfris nemen!" Ander neefje: "Kijk! Ze hebben ook grote blikjes Red Bull! Zullen we die allebei nemen?"
Fucking 5,25 per blikje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |