abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 september 2010 @ 23:33:41 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86659584
Wellicht!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 23:43:43 #177
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_86659834
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef liesje1979 het volgende:

Daarnaast loop ik erg warm voor het idee van een abonement op Vrij Nederland dit omdat Disana hier zelf mee kwam.
Voor 15 euro kunnen we haar 12 weken Vrij Nederland geven.

Die sowieso doen dan. :Y Bestel het alvast maar, hoe eerder hoe beter.

quote:
Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef spuitje het volgende:

[..]

Voor ¤ 25,-- exclusief bezorgkosten en kaart krijgt ze namens ons allemaal een mooi boeket. Doen? gewoon doen? Komop mensen, er is al zoveel geld binnen, een blompje moet kunnen toch?
Lijkt me geen vraag toch? Het is zelf de topictitel. En wat Remlof zegt, ook iets te eten erbij. Fruitschaaltje, misschien wat bonbons, chocolade.

Ga het maar gewoon regelen en doen, zodat het er in de komende dagen is. :)
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 23:47:34 #178
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_86659943
Als er mensen op bezoek gaan zouden die bv een fruitschaal oid mee kunnen nemen.

Anders is dit een optie.

http://www.boeketcadeau.nl/fruitmand-bezorgen

bestellen voor 16.00 uur = de volgende dag bezorgd in Nederland. ^O^
pi_86660112
Niet om het een of ander, maar iemand lekker eten geven als diegene hard aan de sondevoeding ligt vind ik een béétje sadistisch. -O-
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_86660148
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:33 schreef Copycat het volgende:
Een sieraad vind ik persoonlijk weer zo persoonlijk.
Dan liever kleinere dingen als proefabonnement (naar thuiadres lijkt mij het slimst), boeken, dvd's, bloemen en wellicht een kleinood als muziekdoosje.
Fruit is wellicht niet zo handig ivm het feit dat weinig haar momenteel smaakt.
Heb jij weer gelijk aan hoor, en eerlijk gezegd maakt het me ook niet zoveel uit wat ze krijgt, als ze maar namens ons allemaal iets krijgt :-)
pi_86660217
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet om het een of ander, maar iemand lekker eten geven als diegene hard aan de sondevoeding ligt vind ik een béétje sadistisch. -O-
Zou ik ook even niet doen ook al ben ik er van overtuigd dat ook dit voorstel uit een goed hartje komt!
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 23:56:47 #182
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_86660232
O hier even overheen gelezen.

quote:
Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef liesje1979 het volgende:

Spuitje kan het regelen via een kennis in Groningen, die de namen van de mensen die meedoen ook via een fax erbij wil hangen, ik weet niet of dat standaard is en of dat ook bij de fleurop kan?
Spuitje heeft tot nu toe alleen positieve ervaringen met deze zaak.

Maakt weinig uit waar het vandaan komt. Ik heb zelf wel goede ervaringen met fleurop. Daar zit trouwens standaard een kaartje bij, tekst kun je via de site invullen. Maar of alle namen erop passen? :P

Kies gewoon iets, het belangrijkste is dat het er snel is. :)

quote:
Op maandag 20 september 2010 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dacht dat ze weer gewoon mocht eten, my bad. :{ Ben al weg.
pi_86660234
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef spuitje het volgende:

[..]

Zou ik ook even niet doen ook al ben ik er van overtuigd dat ook dit voorstel uit een goed hartje komt!
Vast wel, maar toch. :D
pi_86660246
Eerst maar even blommen dan morgen? met een kaart namens ons allemaal? En daarna verder zien?
pi_86660329
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef NorthernStar het volgende:
O hier even overheen gelezen.
[..]

Maakt weinig uit waar het vandaan komt. Ik heb zelf wel goede ervaringen met fleurop. Daar zit trouwens standaard een kaartje bij, tekst kun je via de site invullen. Maar of alle namen erop passen? :P

Kies gewoon iets, het belangrijkste is dat het er snel is. :)
En al die namen gaat het dus even om. Op een kaartje van Fleurop past dat echt niet. En ik heb vanmddag ff telefonisch kontakt gehad en zij zorgen dus gewoon voor een kaart met alle namen. Fleurop is verder goed hoor, niets mis mee, maar als je komtakten hebt kun je vaak net iets extra's regelen :) En in dit geval kan ik dat dus........
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 00:04:28 #186
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_86660478
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:00 schreef spuitje het volgende:

[..]

En al die namen gaat het dus even om. Op een kaartje van Fleurop past dat echt niet. En ik heb vanmddag ff telefonisch kontakt gehad en zij zorgen dus gewoon voor een kaart met alle namen. Fleurop is verder goed hoor, niets mis mee, maar als je komtakten hebt kun je vaak net iets extra's regelen :) En in dit geval kan ik dat dus........
Mijn zegen heb je maar je moet bij de penningmeesteres ( ~O> ) zijn.
pi_86660521
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef spuitje het volgende:

[..]

Voor ¤ 25,-- exclusief bezorgkosten en kaart krijgt ze namens ons allemaal een mooi boeket. Doen? gewoon doen?
Helemaal voor. :Y

Fruitmanden of andere dingen om te eten lijken me niet handig op dit moment. Abonnement VN ben ik ook helemaal voor, net als boek van Dan Brown en kattenknuffel. Disana lijkt me niet zo'n balonnenfiguur, eigenlijk.
  dinsdag 21 september 2010 @ 00:12:13 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86660747
ik ken disana niet goed dus ik vind het ongepast voor mij om met deze actie mee te doen, maar ik wil haar langs deze weg toch heul veul beterschap wensen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 21 september 2010 @ 00:19:15 #189
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_86660964
Ze heeft weinig smaak heb ik gelezen. Dus is voedsel niet zo'n goede optie. Maar toch. Het ziekenhuisvoedsel is meestal niet om over naar huis te schrijven en zet je niet echt aan tot smakelijk eten. Ik heb dat ook uit eigen ondervinding toen ik nog 42 kilo woog en zelfs geen lepel meer naar mijn mond kon brengen wegens verzwakte spieren.

Maar iedereen heeft wel iets waar ze je s'nachts voor wakker kunnen maken. Bij mij was dat zoute haring. Dus misschien zoiets via d'r vriend. Helpt zeker om haar smaak terug te krijgen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_86660986
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:12 schreef Maanvis het volgende:
ik ken disana niet goed dus ik vind het ongepast voor mij om met deze actie mee te doen, maar ik wil haar langs deze weg toch heul veul beterschap wensen :).
Ik ken Disana ook niet persoonlijk maar vind het gewoon leuk om haar via Fok! een beetje op te beuren :)
  dinsdag 21 september 2010 @ 00:27:06 #191
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86661215
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:20 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik ken Disana ook niet persoonlijk maar vind het gewoon leuk om haar via Fok! een beetje op te beuren :)
Het is niet mijn ding om dat bij relatief onbekenden te doen, en zeker niet in zulke grote schaal als nu georganiseerd wordt (het moet geen wedstrijd worden met haar echte familie en vrienden), maar ga gerust je gang, en ik begrijp ook wel dat jullie het doen aangezien zij als ik me niet vergis van de SC was?.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86661274
Lieve leuke mensen, ik wil graag een "doen" of " niet doen" wat een bloemetje betreft. Heb Liesje een pb gestuurd vandaag maar nog geen reactie gehad en ik ga geen dingen op eigen houtje ondernemen. Als we willen kan Disana morgen namens ons allemaal een mooi boeket ontvanvangen, maar ik wil daarvoor wel graag even "groen licht"
pi_86661833
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:29 schreef spuitje het volgende:
Lieve leuke mensen, ik wil graag een "doen" of " niet doen" wat een bloemetje betreft. Heb Liesje een pb gestuurd vandaag maar nog geen reactie gehad en ik ga geen dingen op eigen houtje ondernemen. Als we willen kan Disana morgen namens ons allemaal een mooi boeket ontvanvangen, maar ik wil daarvoor wel graag even "groen licht"
GROEN, begin maar vast met een bos bloemen, daarna bedenken we het volgende. :Y
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  One tough cookie dinsdag 21 september 2010 @ 06:45:34 #194
169210 liesje1979
pi_86663284
Pfff wat is het vroeg.

Bestellen hoor Spuitje, je hebt de deelnemers is je inbox. :*

Bericht van Dental:
Liever voorlopig nog geen mp3 speler, boeken zijn wel ok.
Liever geen bezoek van buitenaf, dit geeft Disana teveel stress.

Ik ga werken, lees het vanavond wel weer. :*
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 07:38:06 #195
184769 crew  Deisyy
pi_86663486
Leuk, Disana krijgt deze week haar bloemen nog.

En nu we van Dental iets meer weten kunnen we volgende week verder. Wat dat betreft sluit ik me aan bij het onderstaande

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Helemaal voor. :Y

Abonnement VN ben ik ook helemaal voor, net als boek van Dan Brown en kattenknuffel. Disana lijkt me niet zo'n balonnenfiguur, eigenlijk.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_86663553
Net alsof een ballon ons de kop gaat kosten.
Stuur gewoon wat leuke dingen, klaar. ^O^
pi_86663566
Inmiddels bericht van Liesje gehad, bloemen gaan vandaag weg!
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 08:31:59 #198
135305 beequeen
Lost.
pi_86663973
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 07:52 schreef spuitje het volgende:
Inmiddels bericht van Liesje gehad, bloemen gaan vandaag weg!
Top! *O*
Ik zal eens even gaan snuffelen op Bol.com. of andere sites voor Engelstalige Dan Brown's.
En Lies, dat VN proefabo, gewoon doen hoor. :Y
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_86664236
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Top! *O*
Ik zal eens even gaan snuffelen op Bol.com. of andere sites voor Engelstalige Dan Brown's.
En Lies, dat VN proefabo, gewoon doen hoor. :Y
:Y ^O^
  dinsdag 21 september 2010 @ 08:53:31 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86664307
Booksdepository.co.uk heeft vaak nog betere aanbiedingen.
Ik ben voor niet moeilijk doen, over tig sporen.
Dus abo regelen, boek bestellen,een poezending en dan zien we wel wat er nog over is voor evt. nog een cadeautje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')