Die sowieso doen dan.quote:Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
Daarnaast loop ik erg warm voor het idee van een abonement op Vrij Nederland dit omdat Disana hier zelf mee kwam.
Voor 15 euro kunnen we haar 12 weken Vrij Nederland geven.
Lijkt me geen vraag toch? Het is zelf de topictitel. En wat Remlof zegt, ook iets te eten erbij. Fruitschaaltje, misschien wat bonbons, chocolade.quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Voor ¤ 25,-- exclusief bezorgkosten en kaart krijgt ze namens ons allemaal een mooi boeket. Doen? gewoon doen? Komop mensen, er is al zoveel geld binnen, een blompje moet kunnen toch?
Heb jij weer gelijk aan hoor, en eerlijk gezegd maakt het me ook niet zoveel uit wat ze krijgt, als ze maar namens ons allemaal iets krijgt :-)quote:Op maandag 20 september 2010 23:33 schreef Copycat het volgende:
Een sieraad vind ik persoonlijk weer zo persoonlijk.
Dan liever kleinere dingen als proefabonnement (naar thuiadres lijkt mij het slimst), boeken, dvd's, bloemen en wellicht een kleinood als muziekdoosje.
Fruit is wellicht niet zo handig ivm het feit dat weinig haar momenteel smaakt.
Zou ik ook even niet doen ook al ben ik er van overtuigd dat ook dit voorstel uit een goed hartje komt!quote:Op maandag 20 september 2010 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet om het een of ander, maar iemand lekker eten geven als diegene hard aan de sondevoeding ligt vind ik een béétje sadistisch.
Maakt weinig uit waar het vandaan komt. Ik heb zelf wel goede ervaringen met fleurop. Daar zit trouwens standaard een kaartje bij, tekst kun je via de site invullen. Maar of alle namen erop passen?quote:Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
Spuitje kan het regelen via een kennis in Groningen, die de namen van de mensen die meedoen ook via een fax erbij wil hangen, ik weet niet of dat standaard is en of dat ook bij de fleurop kan?
Spuitje heeft tot nu toe alleen positieve ervaringen met deze zaak.
Dacht dat ze weer gewoon mocht eten, my bad.quote:Op maandag 20 september 2010 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet om het een of ander, maar iemand lekker eten geven als diegene hard aan de sondevoeding ligt vind ik een béétje sadistisch.
Vast wel, maar toch.quote:Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zou ik ook even niet doen ook al ben ik er van overtuigd dat ook dit voorstel uit een goed hartje komt!
En al die namen gaat het dus even om. Op een kaartje van Fleurop past dat echt niet. En ik heb vanmddag ff telefonisch kontakt gehad en zij zorgen dus gewoon voor een kaart met alle namen. Fleurop is verder goed hoor, niets mis mee, maar als je komtakten hebt kun je vaak net iets extra's regelenquote:Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef NorthernStar het volgende:
O hier even overheen gelezen.
[..]
Maakt weinig uit waar het vandaan komt. Ik heb zelf wel goede ervaringen met fleurop. Daar zit trouwens standaard een kaartje bij, tekst kun je via de site invullen. Maar of alle namen erop passen?
Kies gewoon iets, het belangrijkste is dat het er snel is.
Mijn zegen heb je maar je moet bij de penningmeesteres (quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
En al die namen gaat het dus even om. Op een kaartje van Fleurop past dat echt niet. En ik heb vanmddag ff telefonisch kontakt gehad en zij zorgen dus gewoon voor een kaart met alle namen. Fleurop is verder goed hoor, niets mis mee, maar als je komtakten hebt kun je vaak net iets extra's regelenEn in dit geval kan ik dat dus........
Helemaal voor.quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Voor ¤ 25,-- exclusief bezorgkosten en kaart krijgt ze namens ons allemaal een mooi boeket. Doen? gewoon doen?
Ik ken Disana ook niet persoonlijk maar vind het gewoon leuk om haar via Fok! een beetje op te beurenquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:12 schreef Maanvis het volgende:
ik ken disana niet goed dus ik vind het ongepast voor mij om met deze actie mee te doen, maar ik wil haar langs deze weg toch heul veul beterschap wensen.
Het is niet mijn ding om dat bij relatief onbekenden te doen, en zeker niet in zulke grote schaal als nu georganiseerd wordt (het moet geen wedstrijd worden met haar echte familie en vrienden), maar ga gerust je gang, en ik begrijp ook wel dat jullie het doen aangezien zij als ik me niet vergis van de SC was?.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ken Disana ook niet persoonlijk maar vind het gewoon leuk om haar via Fok! een beetje op te beuren
GROEN, begin maar vast met een bos bloemen, daarna bedenken we het volgende.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:29 schreef spuitje het volgende:
Lieve leuke mensen, ik wil graag een "doen" of " niet doen" wat een bloemetje betreft. Heb Liesje een pb gestuurd vandaag maar nog geen reactie gehad en ik ga geen dingen op eigen houtje ondernemen. Als we willen kan Disana morgen namens ons allemaal een mooi boeket ontvanvangen, maar ik wil daarvoor wel graag even "groen licht"
quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helemaal voor.
Abonnement VN ben ik ook helemaal voor, net als boek van Dan Brown en kattenknuffel. Disana lijkt me niet zo'n balonnenfiguur, eigenlijk.
Top!quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:52 schreef spuitje het volgende:
Inmiddels bericht van Liesje gehad, bloemen gaan vandaag weg!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top!![]()
Ik zal eens even gaan snuffelen op Bol.com. of andere sites voor Engelstalige Dan Brown's.
En Lies, dat VN proefabo, gewoon doen hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |