Ik snap dr niets meer vanquote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kssst jij, naar dat andere topic
ja daar dacht ik zomaar ff aan, zit al beetje op internet te kijken.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Best een slim idee die ochtendjas! Sokken en pyjama's en ondergoed dat heb je doorgaans wel genoeg, maar een ochtendjas draag je toch best vaak als je in of net uit het ziekenhuis komt.
Nee dat was voor heksje bedoeld! Best fijn zo'n ding.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kssst jij, naar dat andere topic
laat die meiden maar gaan, hebben geen flauw idee dat wij met zijn 2e in een ochtendjas willen zittenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat was voor heksje bedoeld! Best fijn zo'n ding.
ik heb beiden.....maar ik heb idd alleen ff een badjas aan als ik uit de douche stapquote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laat die meiden maar gaan, hebben geen flauw idee dat wij met zijn 2e in een ochtendjas willen zitten![]()
zo een heerlijke warme grote waar je helemaal in verdwijnt, je hebt ze met muts maar ook zonder muts
Ik zonder muts! Maar het is lekker warm en pluizig!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laat die meiden maar gaan, hebben geen flauw idee dat wij met zijn 2e in een ochtendjas willen zitten![]()
zo een heerlijke warme grote waar je helemaal in verdwijnt, je hebt ze met muts maar ook zonder muts
Lekker hoor, met je pluizige muts in een ochtendjasquote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat was voor heksje bedoeld! Best fijn zo'n ding.
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, met je pluizige muts in een ochtendjas
hahahha zie hem helemaal rondhobbelenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een slurfje, geen muts!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In die badjas?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een slurfje, geen muts!
En ja, ik kan met mijn slurf nootjes van de vloer oprapen! En nee, ik eet mijn eigen noten niet!
Weet je wat laat ook maar! Nee, laat ook maar zitten!
trusten.....en tot morgen allemaalquote:Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga naar mijn nest en nog even een gepaste straf bedenken voor een spijbelende puber![]()
slaap lekker, en straf heel subtiel de kabel van de tv loskoppelen en ook een weekje geen internet, dat helpt echtquote:Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga naar mijn nest en nog even een gepaste straf bedenken voor een spijbelende puber![]()
jij en D-K ook lekker slapenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
trusten.....en tot morgen allemaal
De afstandbediening van zijn tv en toetsenbord van zijn pc liggen al achterin mijn kofferbakquote:Op woensdag 22 september 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
slaap lekker, en straf heel subtiel de kabel van de tv loskoppelen en ook een weekje geen internet, dat helpt echt
top, dank je wel hondjesquote:Op woensdag 22 september 2010 22:56 schreef hondjes het volgende:
Heb net even op google gekeken naar het radio progamma..over de vermeende dood van PMC
Het schijnt dat ..het steenen tijdperk...dit heeft uitgezonden op 28 maart 1988.
De presentator was Hans Schiffers.
Het zegt mij niets, heb alleen toen het progamma gehoord en het waren twee avonden, dat het uitgezonden werd.
Maar volgens mij, heb ik ook jaren later eens een herhaling hiervan gehoord op de radio.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
top, dank je wel hondjesheb de linken van Ian gezien vanavond spannend hoor. deze ga ik ook even opzoeken morgen
ik zit op steenen tijdperk te zoeken, maar er staat zoveel over zijn vermeende dood, vind het zo intressantquote:Op woensdag 22 september 2010 23:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar volgens mij, heb ik ook jaren later eens een herhaling hiervan gehoord op de radio.
Je loopt achter Teun, is alweer voorbijquote:Op woensdag 22 september 2010 23:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed topic vanaf hier: Bloemetje Voor Disana Topique.
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |