Je neemt eerst een testje af?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:34 schreef Leandra het volgende:
Godzijdank, dan ben ik ook anders....
Ik wil bijvoorbeeld weer geen penis waar een vent aan vast zit met een IQ van onder de 120
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je neemt eerst een testje af?
Ja duh.... lijkt me logischquote:Op donderdag 23 september 2010 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je neemt eerst een testje af?
volgens mij was dat gewoon in het algemeen bedoeld hoor, niet specifiek op jou gerichtquote:Op donderdag 23 september 2010 13:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niets van mij, niet hoe ik leef, niet wat ik uitgeef, helemaal niets,
Jouw beeld is vetroebeld ,door misschien een aantal vrouwen die je ontmoet hebt, maar laat mij daar buiten.
goed plan, ik ben een kopje thee aan het maken.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:51 schreef Laysa het volgende:
ik ga ff eten tijdens deze discussie
Interesting doen? Je bedoelt het feit dat ik dingen gewoon zeg zoals ze zijn en dat het in jouw beperkte belevenswereld als interessantdoenerij wordt bestempeld? Tja, jouw gemis denk ik dan.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mevrouw "Kijk mij regelmatig eens interesting doen" denkt weer een "ingang" gevonden te hebben om steken te kunnen uitdelen
Trouwens; zou het niet veel meer een gevalletje "interessant doen" zijn geweest als je je iPhone, iPad en vakantie naar Indonesië zou betalen met een creditcard die niet van jou was, maar van een meneer die kennelijk zo suf is dat hij jou met zijn cc laat loslopen?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Interesting doen? Je bedoelt het feit dat ik dingen gewoon zeg zoals ze zijn en dat het in jouw beperkte belevenswereld als interessantdoenerij wordt bestempeld? Tja, jouw gemis denk ik dan.
ik heb mijn laptop meestal schuin op de bankleunig staan zopdat de hitte weg kan...Die van DK wordt ook altijd heel heet....en die is wel ouder dan de mijnequote:Op donderdag 23 september 2010 13:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
goed plan, ik ben een kopje thee aan het maken.
Terwijl ik ff mn 'nieuwe' laptop uit probeer. Tot nu toe bevalt ie wel, maar ik vind m wel snel wat heet, maar dat kan door ouderdom komen?
Nou, met dat seks heeft als doel voortplanting kan ik een eind mee gaanquote:Op donderdag 23 september 2010 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet alleen over jou, maar over alle vrouwen hier, we hebben immers allemaal zijn creditcard als ultieme doel.
Ongeacht wat we er tegenover zetten, want dat is altijd te verwaarlozen...
Maar die weleens zijn zak heeft geleegdquote:Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trouwens; zou het niet veel meer een gevalletje "interessant doen" zijn geweest als je je iPhone, iPad en vakantie naar Indonesië zou betalen met een creditcard die niet van jou was, maar van een meneer die kennelijk zo suf is dat hij jou met zijn cc laat loslopen?
1. Waarom heeft daar niemand iets mee te maken als men wel hardop loopt te roepen "Wij zijn homo en wij willen hetzelfde als een hetero?" Gelijkwaardig is in mijn ogen iets heel anders dan gelijk zijn. Ik wens ze veel succes met hun wensen, ze gaan hun gang maar, heb er geen hinder van en zeg alleen dat ik het onnatuurlijk gedrag vind. Eén en ander in het kader van de instandhouding van de soort, daar waar alles bij wat leeft om draait.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, je leest kennelijk zonder enig gevoel voor nuance.... dat de wereld mogelijk als doel heeft hen zich niet te laten voortplanten heeft toch niets te maken met het feit dat de bewoners van diezelfde wereld mensen graag als "anders" neerzetten op basis van een paar voorkeuren waar niemand in feite wat mee te maken heeft, en dat het feit dat de wereld zichzelf op die manier overbevolking probeert te voorkomen wil niet zeggen dat zijzelf wellicht toch andere wensen hebben?
Het stikt inmiddels van de kinderen die er alleen maar zijn dankzij de medische wetenschap, en omdat hun ouders een kinderwens hadden, ongeacht het feit dat die kinderwens geen haalbare kaart was.
Dat wat de wereld bedoelt heeft wordt al jaren achterhaald door de wetenschap.
[..]
Het ging om de eventuele latente homoseksualiteit, als een hetroseksuele man dus graag zijn vrouw anaal penetreert dan is hij dus een latentente homo?? Want om het genot van de vrouw, en het samenbrengen van de zaadcel en de eicel gaat het in dat geval iig niet.
"Mijn beperkte belevenswereld", dat moet je dan maar hard maken met je ontzettend vastzitten in zogenaamd vooruitstrevend groepsgedragquote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Interesting doen? Je bedoelt het feit dat ik dingen gewoon zeg zoals ze zijn en dat het in jouw beperkte belevenswereld als interessantdoenerij wordt bestempeld? Tja, jouw gemis denk ik dan.
ik heb er wel zo'n ven onder maar blijkbaar werkt dat niet zo goed bij deze laptopquote:Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb mijn laptop meestal schuin op de bankleunig staan zopdat de hitte weg kan...Die van DK wordt ook altijd heel heet....en die is wel ouder dan de mijne
Mijn laptop wordt ook aardig warm, het beestje is wel al 4 jaarquote:Op donderdag 23 september 2010 14:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb er wel zo'n ven onder maar blijkbaar werkt dat niet zo goed bij deze laptop
Als mensen zich niet zo druk zouden maken over wat een ander in de slaapkamer doet, en een ander daar niet op beoordeelt of veroordeelt dan hoeft die ander ook niet zo zijn best te doen om maar vooral "gewoon" te lijken..... dat "hetzelfde willen" komt voort uit eeuwen niet hetzelfde mogen, of zelfs maar niet jezelf mogen zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
1. Waarom heeft daar niemand iets mee te maken als men wel hardop loopt te roepen "Wij zijn homo en wij willen hetzelfde als een hetero?" Gelijkwaardig is in mijn ogen iets heel anders dan gelijk zijn. Ik wens ze veel succes met hun wensen, ze gaan hun gang maar, heb er geen hinder van en zeg alleen dat ik het onnatuurlijk gedrag vind. Eén en ander in het kader van de instandhouding van de soort, daar waar alles bij wat leeft om draait.
Nog een keer dan; Het zou kunnen zijn dat het een manier van de aarde is.....quote:2. Het lijkt mij onzin als je schrijft dat homo's homo zijn omdat dat hun natuurlijk gedrag zou zijn in het kader van "de wereld willen redden". In ieder geval kun je het niet wetenschappelijk onderbouwen en heb je het vermoedelijk ter plekke verzonnen. Het principe "instandhouding van de soort" is een fenomeen dat daarentegen wel wetenschappelijk bewezen is en te onderbouwen valt.
Nee, natuurlijk kun je daar niets mee...... mijn vraag ging over latente homoseksualiteit.quote:3. Je haalt in één posting aan dat er zaken zijn dankzij de medische wetenschap en tegelijkertijd dat alles wat gedaan wordt door die wetenschap inmiddels achterhaald is. Ik kan daar niet zo heel veel mee.
Je stelling over anaal verkeer, daar kan ik al helemaal niets mee. Niet alles wat mensen doen is wat ze zijn en niet alles wat mensen zijn is wat ze doen. Uitzonderingen bevestigen immer regels maar niet het onderliggende principe.
Ik zet m altijd op z'n kant op de grond als ik even wat anders doe.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb er wel zo'n ven onder maar blijkbaar werkt dat niet zo goed bij deze laptop
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:09 schreef Leandra het volgende:
Wederom hebben we er niets mee te maken wat een ander in de slaapkamer doet, maar als een hetroseksueel stel anale seks heeft, maakt dat de man dan een latente homo?
Dat was mijn vraag...... want dan heeft het ook helemaal niets meer met voortplanting of genot van de vrouw te maken, uitsluitend met het genot van de man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |