Waarom?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:55 schreef Marrije het volgende:
Ook toevallig, had net de ongediertebestrijding aan de deur
dat kijk ik niet, want ik versta ze amperquote:
Jij valt op bitcherige types toch? Heb je een date?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef remlof het volgende:
Word ik godverredomme de trein uirgezet door een één of andere bitcherige conductrice omdat ik vergeten ben m'n 5-retourkaart af te stempelen
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:59 schreef remlof het volgende:
2981 was hert treinnummer, ik ga een klacht indienen. Krijg gvd alle treinkaartjes vergoed, kon de hele batterij van september laten zien inclusief aankoopbonnetjes. "Dan mag u hem op dit station laten afstempelen" "ja maar dan haal ik deze trein niet meer, want dat stempelding zit onderaan de trap, of wacht u op mij?" "nee". En ook meteen op haar fluit blazen toen ik de trein uit was hè. Smerige bitch, staat al te lang droog zeker
*gniffelquote:Op donderdag 23 september 2010 09:59 schreef remlof het volgende:
2981 was hert treinnummer, ik ga een klacht indienen. Krijg gvd alle treinkaartjes vergoed, kon de hele batterij van september laten zien inclusief aankoopbonnetjes. "Dan mag u hem op dit station laten afstempelen" "ja maar dan haal ik deze trein niet meer, want dat stempelding zit onderaan de trap, of wacht u op mij?" "nee". En ook meteen op haar fluit blazen toen ik de trein uit was hè. Smerige bitch, staat al te lang droog zeker
Jadieja!quote:
Zeg me... Dat het niet zo is!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal gestorven in de grot. Het was afschuwelijk. Ook die slechterik, Mason.
Gadverdamme, ik weet de naam Mason nog. Die had een baard!![]()
de laatste afleveringquote:Op donderdag 23 september 2010 10:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jadieja!
Prachtig acteerwerk ook
ken ik uit me hoofd, bijna alle nummers van Frankquote:Op donderdag 23 september 2010 10:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zeg me... Dat het niet zo is!
*onverstaanbaar gebrabbel*
Mooi he, Frank Boeijen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zeg me... Dat het niet zo is!
*onverstaanbaar gebrabbel*
Mooi he, Frank Boeijen.
Waar ik dus erg benieuwd naar ben is wat er gebeurt als dit alles niet helpt. Met hun "laatse kans" en "dan hebben ze een probleem". Ja, wát dán??quote:Op donderdag 23 september 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
AMSTERDAM - Verspreid door Amsterdam bevinden zich ongeveer 1500 woningen waar zogenoemde asogezinnen worden ondergebracht nadat ze in hun vorige buurt voor (extreme) overlast hebben gezorgd.
Aan deze speciale woningen zijn hulpprogramma's gekoppeld in een poging het overlastgevende gedrag tot het verleden te laten behoren.
Vrijwel alle grotere woningcorporaties in Amsterdam hebben dergelijke huizen in hun bestand. Eigen Haard bezit bijvoorbeeld 251 van deze woningen en verhuist binnenkort een 'Tokkie-gezin' uit de Willem Molegraaffstraat in Slotermeer naar een dergelijk huis. "Het is altijd lastig als blijkt dat een huurder niet op zijn plek blijkt te zitten in de huidige woning. Iedereen heeft recht op een dak boven zijn hoofd, maar sommige mensen blijken echter begeleiding nodig te hebben omdat hun woongedrag leidt tot overlast voor de omwonenden. Dat gaat bijvoorbeeld om mensen met een psychiatrische aandoening en/of een verslavingsprobleem of huurders die al eerder hun woning kwijt zijn geraakt omdat zij ernstige overlast veroorzaakten. Om deze burgers een laatste kans te bieden en er tegelijkertijd voor te zorgen dat ze hulp accepteren, sluiten we huurcontracten met de zorgaanbieders als HVO Querido en het Leger des Heils", vertelt Eigen Haard-woordvoerder Wim de Waard.
Het idee achter deze samenwerking is dat de instantie een dwangmiddel heeft om deze mensen te dwingen hulp te accepteren en zich aan bepaalde regels te houden. Zo mogen de verstoten 'Tokkies' uit Slotermeer geen honden meer houden, omdat zij deze niet corrigeren en de viervoeters met hun geblaf overlast veroorzaken in de buurt.
Het voordeel hiervan voor de woningcorporatie is dat zij niet langer verantwoordelijk is voor het woongedrag van de huurder. Die ligt dan bij de hulpinstantie.
Jaap Fransman, directeur van hulpinstantie HVO Querido, zegt: "Het enige voordeel voor ons is dat we het betreffende gezin onze hulp kunnen opleggen. Als ze dat namelijk niet accepteren, hebben ze een probleem."
Nah, trek het je niet aan meid!quote:Op donderdag 23 september 2010 10:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, Frank met zijn douchegordijn. Wat een spreker is die man.
![]()
Kweenie wat maar het klinkt zo alsof erover nagedacht is. Prachtig!![]()
Nu staan die hartjes echt net niet onder elkaar. Kudt!
Kudos voor het feit dat het lijkt op iets wat evt een oplossing kan zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waar ik dus erg benieuwd naar ben is wat er gebeurt als dit alles niet helpt. Ik gok op PvdA gesprekjes.![]()
ze heeft nooit iets gevoeld van zijn ontevredenheid, maar alles blijft bij het oude, tot hij weer naar huis rijd.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:09 schreef remlof het volgende:
"Op zoek naar het geluk in Kronenburgpark. Thuis wacht een vrouw onwetend op haar man..."
ik wilde net zeggen, op de wat dan: in een kartonnen doos onder de brugquote:Op donderdag 23 september 2010 10:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Kudos voor het feit dat het lijkt op iets wat evt een oplossing kan zijn.
Het gevolg is dan uiteindelijk dat ze uit hun huis worden geplaatst en op straat komen te staan zoals zoveel psychiatrische patiënten en verslaafden, lijkt mij.
Lijkt mij ook, maar ik geloof er niets van dat dat in de praktijk ook echt gebeurt. Want dan zitten ze met een stel misdragende zwervers op de straten van hun mooie gemeente, dat willen ze ws. ook niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Kudos voor het feit dat het lijkt op iets wat evt een oplossing kan zijn.
Het gevolg is dan uiteindelijk dat ze uit hun huis worden geplaatst en op straat komen te staan zoals zoveel psychiatrische patiënten en verslaafden, lijkt mij.
nou Mera, 3 jaar gevochten met de woningbouw omdat ik zo een kut die helemaal de weg kwijt is onder me had wonen, 3 jaar heeft het geduurd en de woningbouw heeft het probleem gewoon verplaatst, ze woont nog ergens hier in de buurt zielig voor die bewoners.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waar ik dus erg benieuwd naar ben is wat er gebeurt als dit alles niet helpt. Met hun "laatse kans" en "dan hebben ze een probleem". Ja, wát dán??
Ik gok op PvdA gesprekjes.![]()
De praktijk ligt op straat. Onder een brug en in het park.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lijkt mij ook, maar ik geloof er niets van dat dat in de praktijk ook echt gebeurt. Want dan zitten ze met een stel misdragende zwervers op de straten van hun mooie gemeente, dat willen ze ws. ook niet.
owja....de gestoorde onderbuurvrouwquote:Op donderdag 23 september 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou Mera, 3 jaar gevochten met de woningbouw omdat ik zo een kut die helemaal de weg kwijt is onder me had wonen, 3 jaar heeft het geduurd en de woningbouw heeft het probleem gewoon verplaatst, ze woont nog ergens hier in de buurt zielig voor die bewoners.
echt elke nacht zat ze met een stok om een uur of 3 tegen het plafond te rammen tot dat ze hoorde dat ik er maar uit kwam, ja heb ook kids die moesten slapen, en later begon ze ook op de muur van de buurman te rammen, dat wijf was zo geflipt echt.
heb eieren tegen haar ramen gegooid en toen de politie gebeld, de volgende keer krijgt ze een baksteen door haar raam, gelukkig heeft de buurtpolitie en de buurtbemiddeling me goed geholpen, daardoor zette ze ook toen de woningbouw onder druk en ook omdat de omliggende buren meetekende.
heb wat ellende gehad hoor.
En terecht, dat linkse langharige tuig denkt dat de Nederlandse Spoorwegen een soort filantropische instelling is ofzo, betalen of eruit, regels zijn regelsquote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef remlof het volgende:
Word ik godverredomme de trein uirgezet door een één of andere bitcherige conductrice omdat ik vergeten ben m'n 5-retourkaart af te stempelen
ohhhhhh sorry remlof, dat het uit de telegraaf komt ga ik er gelijk bij zetten.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:12 schreef remlof het volgende:
Wil je wel de bron vermelden bij je gecopypaste berichten heksie? Anders worden die krantenmensen boos op Danny
hahhaa ken je je het nog herrineren, wat was dat wijf gestoord he, foto`s van me nemen toen ik mijn balkonnetje schoonmaakte oh en dan klapte ik altijd dicht zo boos was ik dan, dan kwam Yvonne en ja die trok der mond wel open tegen haar.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
owja....de gestoorde onderbuurvrouwDat was serieus een drama....gelukkig had ik mn laarzen met hakken aan toen ik bij je op bezoek kwam
Srsly? Hoe zit dat dan met afbeeldingen bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:12 schreef remlof het volgende:
Wil je wel de bron vermelden bij je gecopypaste berichten heksie? Anders worden die krantenmensen boos op Danny
Zeker is het ook een goed idee, maar ik zat me dus af te vragen wat er gebeurt met Tokkies die hun leven niet beteren ondanks alle goede ideeën.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:18 schreef Noek het volgende:
[..]
De praktijk ligt op straat. Onder een brug en in het park.
Het is nl een faal dat er enorm veel psychiatrische patiënten gewoon op straat leven en een idee zoals dit zou misschien best een oplossing kunnen zijn. Je zou ze de kost moeten geven die uiteindelijk op straat belanden omdat ze tussen wal en schip zijn beland. Daarom vind ik het wel een goed idee, juist voor die doelgroep.
ja ik wist het ook echt niet hoor Noek, maar Remlof, bij de youtubefilmpjes moet je dan laten zien dat het ook daar vandaan komt??/quote:Op donderdag 23 september 2010 10:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Srsly? Hoe zit dat dan met afbeeldingen bijvoorbeeld?
die sturen wij als laatste oplossing naar Klundertquote:Op donderdag 23 september 2010 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeker is het ook een goed idee, maar ik zat me dus af te vragen wat er gebeurt met Tokkies die hun leven niet beteren ondanks alle goede ideeën.
Oooh is dat het?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die sturen wij als laatste oplossing naar Klundert
Denk ut nietquote:Op donderdag 23 september 2010 10:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die sturen wij als laatste oplossing naar Klundert
Zien!quote:Op donderdag 23 september 2010 10:31 schreef Laysa het volgende:
Die monique Smit is ook erg blond geworden
Als je je bij afbeeldingen aan de letter van de Wet houdt, dan kun je alleen nog maar eigen werk plaatsen en zelfs dan moet je oppassen met wat of wie je fotografeert.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Die halen we weg als dat verzocht wordt. Maar bij artikelen echt graag de bron vermelden. Van Trouw mag je trouwens nooit meer dan 50 woorden ofzo overnemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:23 schreef Noek het volgende:
[..]
6 meter lopen. Ja, doei!quote:
Danny is weleens aangeklaagd, dat was nog wel een heel gedoe, ging ook om een foto.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je je bij afbeeldingen aan de letter van de Wet houdt, dan kun je alleen nog maar eigen werk plaatsen en zelfs dan moet je oppassen met wat of wie je fotografeert.
Aardige samenvatting:
http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/foto/internet/
Wordt daar op gemod?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:37 schreef remlof het volgende:
Die halen we weg als dat verzocht wordt. Maar bij artikelen echt graag de bron vermelden. Van Trouw mag je trouwens nooit meer dan 50 woorden ofzo overnemen.
Maar hoe weet men dan dat er maar 50 woorden van de Trouw mag worden overgenomen? Users weten het in elk geval niet en wil je het de mods makkelijk maken dan moeten zij het ook weten lijkt mij. Ik zie de mods al tellen want ik zie hier regelmatig een Trouw-artikel voorbij flitsen.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:38 schreef Noek het volgende:
[..]
6 meter lopen. Ja, doei!![]()
[..]
Danny is weleens aangeklaagd, dat was nog wel een heel gedoe, ging ook om een foto.
Maar het is onmogelijk om het te verbieden op een forum zo groot als deze lijkt mij. Bronvermelding is netjes misschien maar verplicht?
Vol had er een paar maanden terug ook één weet ik, hele toestand ook. Ik weet niet hoe dat is afgelopen. Volgens mij wordt er een hoop gedoogd omdat als je de letter van de Wet erbij neemt, bijna iedereen en zeker ook de kranten zich "schuldig" maken aan de overtreding van Portret- en Auteursrechtquote:Op donderdag 23 september 2010 10:38 schreef Noek het volgende:
[..]
6 meter lopen. Ja, doei!![]()
[..]
Danny is weleens aangeklaagd, dat was nog wel een heel gedoe, ging ook om een foto.
Maar het is onmogelijk om het te verbieden op een forum zo groot als deze lijkt mij. Bronvermelding is netjes misschien maar verplicht?
Daar was een topic van Danny over in FC, zelfs nog in de tijd dat jij blauw was geloof ikquote:Op donderdag 23 september 2010 10:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar hoe weet men dan dat er maar 50 woorden van de Trouw mag worden overgenomen? Users weten het in elk geval niet en wil je het de mods makkelijk maken dan moeten zij het ook weten lijkt mij. Ik zie de mods al tellen want ik zie hier regelmatig een Trouw-artikel voorbij flitsen.
Wann jedoe man.
FC is dan ook leuker in je hoofd dan in het echt dus ik kan er maar zo overheen hebben gekeken.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:50 schreef remlof het volgende:
Daar was een topic van Danny over in FC, zelfs nog in de tijd dat jij blauw was geloof ik
Nou, dat denk ik niet, maar ik vind het op z'n minst vreemd als iemand die een posthistory van nul posts, en een account van na de opname van Disana heeft, mij per PM aanbiedt "mee te gaan" als BQ en ik op bezoek zouden gaan....quote:
Dat dus, en dan was ik al blij dat ik BQ maandag gesproken had en haar dat verteld had...quote:Op donderdag 23 september 2010 10:58 schreef Deisyy het volgende:
En groot gelijk dat BQ daar meteen probeerde een stokje voor te steken.
Als er iemand langs zou gaan, dan toch zeker iemand die Disana al langer kent via Fok! en niet iemand die sinds een maandje op Fok! zit en aangezien Disana duidelijk heeft aangegeven (voorlopig) niet op bezoek zit te wachten is het helemaal niet aan de orde.
Santa Barbara!!! Dat was idd een Cruz en Eden volgens mij.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
Eden.
Cruz en Eden als ik het mij goed herinner.
Ja, niet hèquote:Op donderdag 23 september 2010 10:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Vlakbij de bieb in containers.
Hoe bevalt het buurtje?
Ik vind het niet lief, maar raar en eng.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet, maar ik vind het op z'n minst vreemd als iemand die een posthistory van nul posts, en een account van na de opname van Disana heeft, mij per PM aanbiedt "mee te gaan" als BQ en ik op bezoek zouden gaan....
Als dan uit de diverse posts op te maken is dat Spuitje voor het ;aten bezorgen van die bloemen de echte naam van Disana heeft, er iets mis gaat bij het bezorgen door de bloemist, en zij vervolgens ook een "lief aanbod per PM krijgt" om die bloemen af te geven, dan vind ik het op z'n minst een vreemde combinatie....
En persoonlijk vind ik dat we Disana wel moeten beschermen tegen eventueel ramptoerisme.
Ik snap best dat het voor Spuitje als "lief" overkwam toen iemand aanbood die bloemen te gaan bezorgen, maar ik ben we heel nieuwsgierig of dat aanbod kwam van een user die we kennen, of van een postloze account, want in het laatste geval vind ik het vooral vreemd en vraag ik me af wat er achter zit.
Daarom denk ik dus juist wel in die richting.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:01 schreef Leandra het volgende:
Nou, dat denk ik niet, maar ik vind het op z'n minst vreemd als iemand die een posthistory van nul posts, en een account van na de opname van Disana heeft, mij per PM aanbiedt "mee te gaan" als BQ en ik op bezoek zouden gaan....
Als dan uit de diverse posts op te maken is dat Spuitje voor het ;aten bezorgen van die bloemen de echte naam van Disana heeft, er iets mis gaat bij het bezorgen door de bloemist, en zij vervolgens ook een "lief aanbod per PM krijgt" om die bloemen af te geven, dan vind ik het op z'n minst een vreemde combinatie....
En persoonlijk vind ik dat we Disana wel moeten beschermen tegen eventueel ramptoerisme.
Ik snap best dat het voor Spuitje als "lief" overkwam toen iemand aanbood die bloemen te gaan bezorgen, maar ik ben we heel nieuwsgierig of dat aanbod kwam van een user die we kennen, of van een postloze account, want in het laatste geval vind ik het vooral vreemd en vraag ik me af wat er achter zit.
Mee eens, maar aan de andere kant staat het adres van Disana al lang en breed all over the place, dus als mensen echt gekke bedoelingen hebben kunnen ze dat ook doen zonder het door ons betaalde bloemetje.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was aan het teruglezen van vanmorgenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Santa Barbara!!! Dat was idd een Cruz en Eden volgens mij.
Maar ik mis de link even
Dan nog kan je zo'n boodschap op tig manieren brengen.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:52 schreef Leandra het volgende:
Maar even hier neerzetten dan, omdat ik bij het bijlezen van het bloemetje voor Disana-topic zie dat er wat misverstanden lijken te ontstaan over iemand die "heel lief" een PM naar Spuitje gestuurd heeft met het aanbod de bloemen dan wel af te geven....
Toen ik gepost had dat als Disana behoefte had aan bezoek, dat ik dan wel een keer die kant op wilde gaan (eventueel met BQ), kreeg ik al vrij snel een PM van een user die meelurkt en ook meegedaan heeft aan de financiele ondersteuning van het bloemetje, maar die user heeft verder een account van goed een maand oud en heeft nog nooit ergens gepost... ze bood me aan mee te gaan op bezoek omdat ze toch in Groningen woonde, ik heb dat op voorhand al een beetje afgehouden omdat ik op dat moment niet eens wist A. of Disana wel behoefte had aan bezoek (niet dus), en B. of ze dan wel zat te wachten op iemand die ze helemaal niet kent van FOK!.
Toevallig sprak ik BQ dezelfde middag en wij vonden het op z'n minst een vreemd aanbod waarbij we ons afvroegen wat iemand bezielt zoiets voor te stellen...
Dat is waarschijnlijk waarom BQ dus gelijk reageerde op de post van Spuitje dat iemand "zo lief was geweest om aan te bieden"
Welke boodschap?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan nog kan je zo'n boodschap op tig manieren brengen.
Dat 't mogelijkerwijs een een 'vreemd' aanbod is om de bloemen te brengen.quote:
Zaterdag Twente - Ajax.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Toverheks het volgende:
heb eredivisie live van me zoon gehad
![]()
heeft ie net voor me besteld, de lieverd
Op het moment dat het van iemand komt die een posthistory van nul komma nul heeft is het meer dan vreemd.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat 't mogelijkerwijs een een 'vreemd' aanbod is om de bloemen te brengen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
Genezen verklaard en nog even een one for the road massage gehad.
Omdat ik een modelpatiënt bleek. Na mijn vakantie (...) ga ik me meteen aanmelden voor Poweryoga. Overdag. Hand op mijn hart.
Ja, klopt, en waarom dan dus toch op zo'n zogenaamd legitieme manier proberen binnen te komen??quote:Op donderdag 23 september 2010 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mee eens, maar aan de andere kant staat het adres van Disana al lang en breed all over the place, dus als mensen echt gekke bedoelingen hebben kunnen ze dat ook doen zonder het door ons betaalde bloemetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |