quote:Op donderdag 23 september 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
Genezen verklaard en nog even een one for the road massage gehad.
Omdat ik een modelpatiėnt bleek. Na mijn vakantie (...) ga ik me meteen aanmelden voor Poweryoga. Overdag. Hand op mijn hart.
Ja, klopt, en waarom dan dus toch op zo'n zogenaamd legitieme manier proberen binnen te komen??quote:Op donderdag 23 september 2010 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mee eens, maar aan de andere kant staat het adres van Disana al lang en breed all over the place, dus als mensen echt gekke bedoelingen hebben kunnen ze dat ook doen zonder het door ons betaalde bloemetje.
duurt 10 werkdagen voor het bezorgt wordt, maar geeft niet ben allang blijquote:
Er was even daarvoor al kenbaar gemaakt dat Disana niet op bezoek zit te wachten, dus BQ heeft gelijk dat ze er meteen bovenop sprong, voordat er via pm nog meer geregeld wordt met de nobele '' bloemenbezorger.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat 't mogelijkerwijs een een 'vreemd' aanbod is om de bloemen te brengen.
Zelf een straf laten bedenkenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga naar mijn nest en nog even een gepaste straf bedenken voor een spijbelende puber![]()
Mwah, niet "even" daarvoor... het was al meer dan 24 uur bekend dat ze geen bezoek wilde....quote:Op donderdag 23 september 2010 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was even daarvoor al kenbaar gemaakt dat Disana niet op bezoek zit te wachten, dus BQ heeft gelijk dat ze er meteen bovenop sprong, voordat er via pm nog meer geregeld wordt met de nobele '' bloemenbezorger.
We hadden hem van het weekend al zelf zijn straf laten bedenken, omdat hij 's nachts ongeoorloofd zat te internettenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:31 schreef Leandra het volgende:
Zo... en nou ben ik aan het bijlezen...
[..]
Zelf een straf laten bedenken![]()
Dat vinden ze echt erg, en meestal bedenken ze wel iets wat ook echt erg is, omdat ze als de dood zijn dat de voorgestelde straf afgekeurd wordt en jij dan zelf met iets nog ergers komt.
Voor een uurtje snachts internettenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:38 schreef Deisyy het volgende:
Uiteindelijk kwam hij met een gepaste straf, een hele week na het eten alleen de tafel afruimen en de vaatwaser inruimen.
Ja ok, het is maar wat je onder 'even' verstaatquote:Op donderdag 23 september 2010 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, niet "even" daarvoor... het was al meer dan 24 uur bekend dat ze geen bezoek wilde....
Het was geen uurtje en het was stiekem op de mini-laptop, die hij midden in de nacht uit het kantoortje had gehaald omdat hij niet op zijn eigen pc mochtquote:Op donderdag 23 september 2010 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor een uurtje snachts internetten?
Wat een regime.
Dan mag je hopen dat die DVD-box wel ondertiteling heeft, maar wat dat betreft is NL echt een kutland, zelfs programma's die al eens volledig ondertiteld waren omdat ze door de publieke omroep werden uitgezonden (Kopspijkers bijvoorbeeld) hebben geen ondertiteling op de DVDquote:Op donderdag 23 september 2010 09:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat kijk ik niet, want ik versta ze amperen de ondertiteling valt steeds weg.
er bestaat al DVD box of die komt uit, met ranzige nooit eerder vertoonde beelden, en ze willen ook een oh oh chersoo winterspeciaal maken las ik.
Wat was ie aan 't doen danquote:Op donderdag 23 september 2010 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was geen uurtje en het was stiekem op de mini-laptop, die hij midden in de nacht uit het kantoortje had gehaald omdat hij niet op zijn eigen pc mocht
Msn-en met een meisje die thuis totaal geen structuur en regels heeft, onder toezicht van Jeugdzorg staat en binnenkort begeleid gaat wonen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat was ie aan 't doen dan? MSN'en met iemand die hetzelfde deed
?
Ah, fout bovenop een al geldende beperking.... tsja, dat is idd vragen om problemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was geen uurtje en het was stiekem op de mini-laptop, die hij midden in de nacht uit het kantoortje had gehaald omdat hij niet op zijn eigen pc mocht
Of gewoon zeggen ,,je blijft in vervolg met je poten van mijn spullen af.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moah, ik vind het wel zoet. Hij mocht niet op z'n eigen pc en dat heeft-ie dus ook niet gedaanquote:Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, fout bovenop een al geldende beperking.... tsja, dat is idd vragen om problemen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, ik vind het wel zoet. Hij mocht niet op z'n eigen pc en dat heeft-ie dus ook niet gedaan
Wat oplossen met school?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef hondjes het volgende:
Of gewoon zeggen ,,je blijft in vervolg met je poten van mijn spullen af.
Niet straffen, maar zeggen dat je die ene keer hem zal helpen, maar de volgende keer het zelf mag oplossen met school.
Dan leert hij gelijk zijn eigen gemaakte troubles op te lossen.
Dat denk jij...............quote:Op donderdag 23 september 2010 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig komt hij niet op Fok!
Ik was bij de laptop gebleven.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef hondjes het volgende:
Hij had toch gespijbeld of zit ik verkeerd.
Tsja, die doen het nooit goed, of ze straffen niet en dan worden ze als "lakse ouders" gezien die hun kutpubers maar overal mee laten wegkomen, of ze straffen wel en dan is het weer niet goed.quote:
Ik ben wel blij dat we haar cadeautjes nu via het huisadres kunnen sturen. Ik hoorde gister dat een kaartje van mij er twee weken over gedaan had.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:56 schreef Laysa het volgende:
Goed gehandeld dus omtrent Disana....raar verhaal overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |