quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
En dat zeg jij?quote:
Als die er al zijn, ga ik die zeker niet postenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben wel naar jouw fok neuk vrouwen
Misschien omdat je je als een lul gedraagt en hebt gedragen. Het is maar een ideetje.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:57 schreef ook_gek het volgende:
Jezus dat nieuwe topic duurde ook lang
[..]
En dat zeg jij?
Jij begint met excuses aanbieden.
Zou me god niet weten waarom
Dan doe ik het voor je: Yuki.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als die er al zijn, ga ik die zeker niet posten
Paar keer mee uit geweest jaquote:
In jouw geval waarschijnlijk plat SGGGGGGevenings ??quote:Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef ook_gek het volgende:
Sd laat eens horen hoe je dat merk uitspreekt
Valt reuze mee. En oude koeien verhaal. Nooit spijt van gehad en zal dat nooit krijgen ook.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien omdat je je als een lul gedraagt en hebt gedragen. Het is maar een ideetje.
Kut zélf op johquote:
mijn ervaring is dat als je meer dan één date met een fokster hebt, je 9 van de 10 keer toch wel in bed beland.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Paar keer mee uit geweest jaBen ik wel met meer Fokkers.
Je maakte anders daarnet weer een kutopmerking.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Valt reuze mee. En oude koeien verhaal. Nooit spijt van gehad en zal dat nooit krijgen ook.
In het haags is het kankah autowquote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In jouw geval waarschijnlijk plat SGGGGGGevenings ??
Geen ouwe koe; doe je nog steeds zo nu en dan, wat Anne zegt dus..quote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Valt reuze mee. En oude koeien verhaal. Nooit spijt van gehad en zal dat nooit krijgen ook.
Daar was ik al bang voahquote:Op woensdag 22 september 2010 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In het haags is het kankah autow
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
zo had ik hem nog niet bekeken
Doe je toch wat fout!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Paar keer mee uit geweest jaBen ik wel met meer Fokkers.
Is een oude opmerkingquote:Op woensdag 22 september 2010 18:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Je maakte anders daarnet weer een kutopmerking.
Hij zat als een van de eerste mobiel te Fokken, dus ik gok dat we dat niet gaan krijgenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, hoe ver woont die gek van zijn werk af ?? kunnen we berekenen hoe lang we rust hebben
Houwe zoquote:Op woensdag 22 september 2010 18:08 schreef Barcaconia het volgende:
De avatar van 2cv in de OP linkt niet naar zijn profiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Neem wat lekkers mee voor het weekend, want ik ben er ws nietquote:Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef Anne het volgende:
En nou ga ik toch maar eens boodschappen doen.
goed voor natte voetenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef Sounddragon het volgende:
My new shoes;
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of dat gore tex spul werkt
en als ie wel bijt is het in de enkels, hoger komt ie toch nietquote:Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef Anne het volgende:
In het vervolg mogen jullie btw zelf TF ook wel PM'en heur. Hij bijt niet!
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en als ie wel bijt is het in de enkels, hoger komt ie toch niet
die moet ik echt eens op de foto zttenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:23 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, vandaag trouwens eindelijk weer een ritje in de1113
gemaakt. Jammer dat hij maar net aan 75 loopt, maar toch prachtig om te doen.
tégen natte voeten hoop ikquote:
Ik heb heel Oosterflank én Schollevaar gebouwd zien worden, en aan de Oosterhof heb ik nog meegewerktquote:Op woensdag 22 september 2010 18:19 schreef lipje het volgende:
en SD: De Oosterhof is sooooooo 1998![]()
(en ik heb dat nog gebouwd zien worden)
April 2013quote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik verwacht je natuurlijk wel met de 1113 op het BB jubileumfeest, april 2013 he?
Ik zei ergens toch dat ik pas voor T-shirts van 40¤+ ?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:32 schreef Barcaconia het volgende:
American Eagle, Hollister, Abercrombie & Fitch, Aeropostale
Wibraquote:Op woensdag 22 september 2010 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
Waar moet je dan tegenwoordig wél zijn als je een beetje toffe kleding wil kopen ??
Voor witte T-shirts en sokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat is net als de Zeeman, zo'n winkel waarvan ik niet exact weet wat ze er verkopen, maar ik gewoon altijd snel voorbij loopquote:
ploeris, in de states kost die shit een drolquote:Op woensdag 22 september 2010 18:32 schreef Barcaconia het volgende:
American Eagle, Hollister, Abercrombie & Fitch, Aeropostale
Bovenste foto, midden, bier in linkerhand, onderste foto tweede van links, bier mogen jullie hebbenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zijn we daar niet?
American Eagle en Hollister hebben wel aardig spul, hoop longsleeves (me likequote:Op woensdag 22 september 2010 18:48 schreef Barcaconia het volgende:
Die merken die ik opnoemde zijn wel een beetje voor alle breezers en mooiboys in de US, maar ik vind dat ze best mooie kleding hebben en ook goede kwaliteit. Daarnaast geef ik niets om imago's dus ik heb er best wat van in de kast liggen.
hmm, wij hebben dezelfde smaak.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bovenste foto, midden, bier in linkerhand, onderste foto tweede van links, bier mogen jullie hebben
Ow, dan krijgen we daar geen bonje overquote:Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
Onderste foto rechts en de rest mogen jullie hebben
Mjah, nou, je mag ze hebben.. ik ben even voorzien hehehequote:Op woensdag 22 september 2010 18:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hmm, wij hebben dezelfde smaak.
de buzzybee webshop!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
Waar moet je dan tegenwoordig wél zijn als je een beetje toffe kleding wil kopen ??
Jij vindt dit leuk hè? Zin om een Renault te doen?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zojuist de gehele dorpel er uit gesneden, alle roest weggeslepen, complete kriksteun weggehaald, alles netjes afgewerkt. Vanavond kan ik alle nieuwe plaat op maat knippen en in vorm zetten en dan kan het er in gelast worden
omdat ik er in april al wasquote:Op woensdag 22 september 2010 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zijn we daar niet?
'even'.. dat word pikstrafquote:Op woensdag 22 september 2010 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, nou, je mag ze hebben.. ik ben even voorzien hehehe
omdat daar gen plek is, en het al druk zat is?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom knallen we in nederland niet ergens in de buurt van schiphol zo'n ciruit neer?![]()
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=22945
Hoop mooie andere foto's daar trouwens + goed dat ze stil staan bij #48 Sayoarna Shoya Tomizawa
Ja, ik bedacht het me toen ik op enter had geramdquote:
als je het had gedaan binnen een minuut had die edit regel er niet bij gestaan en was ze niet in de historie van die post gaan neuzen, handige henkiequote:Op woensdag 22 september 2010 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht het me toen ik op enter had geramden editten heeft bitter weinig zin
Had je eerder moeten zeggenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neem wat lekkers mee voor het weekend, want ik ben er ws niet
Amateurquote:Op woensdag 22 september 2010 19:40 schreef Anne het volgende:
Ow, oeps. Ik zat nog op pagina 1 te F5en, hehehe.
yeeyquote:Op woensdag 22 september 2010 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, nou, je mag ze hebben.. ik ben even voorzien hehehe
Schaam jequote:Op woensdag 22 september 2010 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht het me toen ik op enter had geramden editten heeft bitter weinig zin
*gaat in de hoek staanquote:
Dan leg ik hem wel in m'n achtertuin in Spanje als ik rijk benquote:Op woensdag 22 september 2010 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
omdat daar gen plek is, en het al druk zat is?Omdat we assen al hebben?
En dan zegt ie iets over mijn zweet in mijn bilnaad-postquote:Op woensdag 22 september 2010 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
Kolere wat stinken m'n ruften zeg![]()
dit ter info
Wie ik?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:53 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan zegt ie iets over mijn zweet in mijn bilnaad-post. Dussss......
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wie ik?Ik kan me niks herinneren dat ik het over je bilnaad heb gehad
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En wat had ik daar mee te maken?![]()
Ik snap er niks vaannn "Ik begrijp er niks vannn"
Jochem Meijerquote:Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Ik was precies hetzelfde filmpje aan het zoeken. Alleen bij mij zei ie steeds iets over auteursrechten.
Krijgen we dat ook al weer hier. Elkaar niet gaan afvallen omdat we elkaar leuk vindenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen ouwe koe; doe je nog steeds zo nu en dan, wat Anne zegt dus..
Lompe hork
Goed merk. Ze hebben super lekkere dikke winterjassen!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef Sounddragon het volgende:
My new shoes;
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of dat gore tex spul werkt
Oh is dat zo? Wist ik niet eensquote:Op woensdag 22 september 2010 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij zat als een van de eerste mobiel te Fokken, dus ik gok dat we dat niet gaan krijgen
er zijn mensen die mij vergelijken met hem. Ik kan geen 1 punt bedenken wat gelijk is aan onsquote:
Heeft er 200% geen reet mee te maken kerel, ik zag die edit historie, en ik had je er nog voor genote ook, geef Anne dus maar een kusjequote:Op woensdag 22 september 2010 20:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Krijgen we dat ook al weer hier. Elkaar niet gaan afvallen omdat we elkaar leuk vinden
Maar lompe hork valt best mee. Ik zeg wat ik denk en durf wel mijn personelijke mening te delen.
En ja soms kan dat botsen, en soms kunnen mensen dat niet leuk, lief of gezellig vinden.
Maar daar slaap ik dan weer geen min minder om.
Maar al met al ben ik een heel lief schattig jongetje als ik slaap. Volgens velen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En truienquote:Op woensdag 22 september 2010 20:29 schreef ook_gek het volgende:
Goed merk. Ze hebben super lekkere dikke winterjassen!, net zoiets als South Pole, goeie shit idd, zo voelen ze ook aan, en ze zijn echt superlicht
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Uhm lieve SD dat stukje over elkaar afvallen was niet serieus bedoeld!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft er 200% geen reet mee te maken kerel, ik zag die edit historie, en ik had je er nog voor genote ook, geef Anne dus maar een kusje
[..]
En truien, net zoiets als South Pole, goeie shit idd, zo voelen ze ook aan, en ze zijn echt superlicht
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft er 200% geen reet mee te maken kerel, ik zag die edit historie, en ik had je er nog voor genote ook, geef Anne dus maar een kusjeDIe sokken van hun zijn ook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En truien, net zoiets als South Pole, goeie shit idd, zo voelen ze ook aan, en ze zijn echt superlicht
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Heb ik mij ooit aan regeltjes van Alex gehoudenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef ook_gek het volgende:
EN JE MAG GEEN NOTE'S GEVEN IN PTA SC WANT DAT IS EEN SOORT VAN VRIJSTAAT volgens Alexxxxx dan
Weet ik veel, moet toch wat zeggen?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb ik mij ooit aan regeltjes van Alex gehouden?
ik heb in mijn hele carriere één note gezet in de PTA SC, en dat was voor ongeveer dezelfde opmerking van jou, maar dan een jaar of 4 terug.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm lieve SD dat stukje over elkaar afvallen was niet serieus bedoeld!!!!
De rest trouwens wel maar dat ter zijden.
EN JE MAG GEEN NOTE'S GEVEN IN PTA SC WANT DAT IS EEN SOORT VAN VRIJSTAAT volgens Alexxxxx dan
Dat hok wat ik postte wás toch een 208 ??quote:Op woensdag 22 september 2010 20:48 schreef ook_gek het volgende:
SD je was toch aan het mee raden voor die auto? Ik weet wat het geworden is.
Het was een Ferrari 208 ja je leest het goed geen 308 maar een 208GTB
Heeft de kleinste V8 motor naar wat ik weet.
Nee, hou liever je bek dicht, strontjoch.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet ik veel, moet toch wat zeggen?
Nee, meerquote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb in mijn hele carriere één note gezet in de PTA SC, en dat was voor ongeveer dezelfde opmerking van jou, maar dan een jaar of 4 terug.
nee ik gaat al lijp snel op suikerquote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
hebbie pep in je koffie gepleurd ipv suikâhh ??
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, meer. Ook eentje over mij bij o_g
.
was een GT4 Dino dit is een 208GTB zelfde model als een 308 of 328 maar dan met een kleine V8 2 liter motor.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat hok wat ik postte wás toch een 208 ??
kijk nou mnaar uit. Straks zit SD te huilen dat je mij een kusje moet gevenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, hou liever je bek dicht, strontjoch.
Dus je hebt maar 1 note gezet in de SC of kennelijk 2 en die beiden heb ik mogen ontvangen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb in mijn hele carriere één note gezet in de PTA SC, en dat was voor ongeveer dezelfde opmerking van jou, maar dan een jaar of 4 terug.
Méér.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je hebt maar 1 note gezet in de SC of kennelijk 2 en die beiden heb ik mogen ontvangen.
ZIE JE WEL het ultieme bewijs dat jij personelijk een hekel aan mij had ten tijden van je functie als kut mod
Oh jawel hoor.quote:
Shit dacht even speciaal te zijnquote:
Ja, wat was je toen kinderachtig zegquote:Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn allereerste note was er eentje van TF in de PTA SC
dat had ik ook, en heb ik ook nooit ontkendquote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je hebt maar 1 note gezet in de SC of kennelijk 2 en die beiden heb ik mogen ontvangen.
ZIE JE WEL het ultieme bewijs dat jij personelijk een hekel aan mij had ten tijden van je functie als kut mod
Ja maar TF zijn lontje is extreem klein. Maar dat is ook wel te snappen. Want alles is al heel snel groot of lang als je zo klein bent als TFquote:Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn allereerste note was er eentje van TF in de PTA SC
ik wist het ik wist het. Jij hebt dus misbruik gemaakt van je situatie. Jij mag nooit ergens de macht over krijgen. Jij kan daar niet verantwoordelijk mee om gaan zo blijkt maar weerquote:Op woensdag 22 september 2010 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat had ik ook, en heb ik ook nooit ontkend
Nog steedsquote:Op woensdag 22 september 2010 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, wat was je toen kinderachtig zeg.
daarom val je ook op Anne, is ook nog een klein kindje.quote:
ik ben een marxist, dus probeer iedereen gelijk te behandelen, ook als ik een hekel aan iemand heb. Ik denk eerder dat ik je te weinig notes en waarschuwingen heb gegeven dan te veelquote:Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wist het ik wist het. Jij hebt dus misbruik gemaakt van je situatie. Jij mag nooit ergens de macht over krijgen. Jij kan daar niet verantwoordelijk mee om gaan zo blijkt maar weer
oh okequote:Op woensdag 22 september 2010 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben een marxist, dus probeer iedereen gelijk te behandelen, ook als ik een hekel aan iemand heb. Ik denk eerder dat ik je te weinig notes en waarschuwingen heb gegeven dan te veel
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben een marxist, dus probeer iedereen gelijk te behandelen, ook als ik een hekel aan iemand heb. Ik denk eerder dat ik je te weinig notes en waarschuwingen heb gegeven dan te veel
Ik zet nu de laptop uit, dus je gaat je gang maar, ik zie de schade morgen wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef ook_gek het volgende:
oke nu begin ik geiriteerd te raken...... kut spel van een maffia 2 wil niet werken.
Wie kan ik de tering in schelden zeg het maar, je zal me er erg mee helpen
Gaat best goed met je credits zo; hou volquote:Op woensdag 22 september 2010 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daarom val je ook op Anne, is ook nog een klein kindje.
jajaja te makkelijk en schot voor open doel. maar hey iemand moet hem maken
bedankt voor je opofferen maar niet meer nodig hij start op.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zet nu de laptop uit, dus je gaat je gang maar, ik zie de schade morgen wel.
kom kom stel je niet zo aanquote:Op woensdag 22 september 2010 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gaat best goed met je credits zo; hou vol
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daarom val je ook op Anne, is ook nog een klein kindje.
jajaja te makkelijk en schot voor open doel. maar hey iemand moet hem maken
ja, kom vaker langs jijquote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
anne en sd
ik mis weer van alles hiero merk ik
Beetje teruglezen he, je hoeft niet verquote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
anne en sd
ik mis weer van alles hiero merk ik
doe mijn best, maja der moeten ook euro's verdient worden hequote:
ben toch nooit weggeweestquote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
alle oldbies komen namelijk om de beurt terug, en deze week is het jou beurt.
nou ja de SC gaat af en toe best hardquote:Op woensdag 22 september 2010 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje teruglezen he, je hoeft niet ver
wou der nog veel voorzettenquote:
Vind je het erg als ik eerst mijn eigen wagenpark afwerk? Waarschijnlijk is tegen die tijd die Renault al volledig weggerot trouwensquote:Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij vindt dit leuk hè? Zin om een Renault te doen?
Respect voor mijn rammelaar!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik eerst mijn eigen wagenpark afwerk? Waarschijnlijk is tegen die tijd die Renault al volledig weggerot trouwens
Hij bedoelt denk ik dat hij weinig haast maakt met zijn eigen auto'squote:
Die stond toch te koop een tijd terug?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat mn oprit toch leeg was heeft mn broer er een paar dagen een van zijn autos geparkeerd
Zoals SD al zegt, ik vrees dat mijn wagenpark een meerjarenproject isquote:
Hoeft niet.....quote:Op woensdag 22 september 2010 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doe mijn best, maja der moeten ook euro's verdient worden he![]()
[..]
En waar was jij dan? hè? hè? hè?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoeft niet.....wil je zelf. Pff... Je voelt je zeker te goed voor de pta sc
Mijn studieschuld aan het vergroten..... hoezo?quote:
euh, ja, maar niet bij mijn broer.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die stond toch te koop een tijd terug?
betaal jij mijn rekeningen danquote:Op woensdag 22 september 2010 22:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoeft niet.....wil je zelf. Pff... Je voelt je zeker te goed voor de pta sc
Deed jouw vriendin dat niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
betaal jij mijn rekeningen dan
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Arthur heeft zijn nek gebroken
Altidj weer die Pinoquote:
ik zag het jaquote:Op woensdag 22 september 2010 23:13 schreef Anne het volgende:
Ik heb trouwens per ongeluk op accept gedrukt. Waar vind ik dat nou terug?
nieuwe vrienden makenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
zijn ook gewoon 2 mensen lid die ik NIET uit heb genodigdeen ex schoonmoeder
en iemand die ik überhaupt niet ken
1 politie auto en je mag je rijbewijs inleveren in Dld, hard rijden is geen probleem, zolang je t maar netjes doen. Dit soort mongolen bezorgen NL'ers een slechte naam daarquote:Op woensdag 22 september 2010 23:41 schreef ook_gek het volgende:
later dan laat remmen, toeteren duwen heerlijk.
T is alleen tof omdat je weet dat het een lambo is, je kan t ook met een willekeurige Audi doenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
En toch ist wel een tof filmpje
zo laat remmen lukt je niet met een audiquote:Op woensdag 22 september 2010 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is alleen tof omdat je weet dat het een lambo is, je kan t ook met een willekeurige Audi doen
Ga mij niet vertellen wat er wel/niet met een Audi kanquote:Op donderdag 23 september 2010 00:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo laat remmen lukt je niet met een audi
het is een super filmpje. Niet opzij gaan is toeteren!!!
Hoe word je lid dan? Door op "like" te klikken?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
zijn ook gewoon 2 mensen lid die ik NIET uit heb genodigdeen ex schoonmoeder
en iemand die ik überhaupt niet ken
quote:Op donderdag 23 september 2010 00:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe word je lid dan? Door op "like" te klikken?
Want een vriend van je zijn vriendin daar de opa van en daar een vriend van heeft een hele snelle audi?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen wat er wel/niet met een Audi kanGeloof me, wat hij daar doet, is zo boeiend niet, hoogstens asociaal en triest.
quote:Op donderdag 23 september 2010 00:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe word je lid dan? Door op "like" te klikken?
quote:
Ja, ik wilde hem heul niet liken.quote:
Volgens mij rijden die auto's helemaal niet zo 'langzaam' op de linkerbaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want een vriend van je zijn vriendin daar de opa van en daar een vriend van heeft een hele snelle audi?
Er is geen audi die zo snel op zo een snelheid kan afremmen.
Als iedereen netjes rechts blijft rijden en niet langzaam op die linkerbaan blijft hangen is dat toeteren helemaal niet meer nodig.
Aah joh, van de Singles sta ik lang zo hoog nietquote:Op donderdag 23 september 2010 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
12. 167 PeuRac
68. 079 Sounddragon
72. 077 Anne
74. 076 Alexxxxx
Da's echt geen goed excuus heurquote:Op donderdag 23 september 2010 00:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah joh, van de Singles sta ik lang zo hoog niet
Dat posts achter de schermen niet meetellen is de tortelduifjes nog hoger horen te staan is dat welquote:Op donderdag 23 september 2010 00:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's echt geen goed excuus heur.
Als ik vandaag 5 posts backstage heb gedaan is het veelquote:Op donderdag 23 september 2010 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat posts achter de schermen niet meetellen is de tortelduifjes nog hoger horen te staan is dat wel
Die tellen volgens mij wel mee?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat posts achter de schermen niet meetellen is de tortelduifjes nog hoger horen te staan is dat wel
vroeger wel, toen deed arcee het via usercounts. Nu doet termie het via de openbare topics en nu dus niet meer, zie ook de uitleg in het dagcijfer topic.quote:
Je kunt ook gewoon je knippertje uit zetten, dat werkt ook en is iets socialer..quote:Op woensdag 22 september 2010 23:41 schreef ook_gek het volgende:
later dan laat remmen, toeteren duwen heerlijk.
Vanuit de fabriek wellicht niet..quote:Op donderdag 23 september 2010 00:33 schreef ook_gek het volgende:
Want een vriend van je zijn vriendin daar de opa van en daar een vriend van heeft een hele snelle audi?
Er is geen audi die zo snel op zo een snelheid kan afremmen.
En dat natuurlijk..quote:Als iedereen netjes rechts blijft rijden en niet langzaam op die linkerbaan blijft hangen is dat toeteren helemaal niet meer nodig.
Nee dat valt wel mee. Maar als je goed in je spiegels kijkt zie je zo lambo echt wel aankomen.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij rijden die auto's helemaal niet zo 'langzaam' op de linkerbaan.
Als iemand lekker zo onhandig gaat inhalen zoals die golf doet zal hij nooit dat knippertje zienquote:Op donderdag 23 september 2010 08:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je knippertje uit zetten, dat werkt ook en is iets socialer..
Waarschijnlijk pas na een minuut of 2, dat komt ook voor inderdaad.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:07 schreef ook_gek het volgende:
Als iemand lekker zo onhandig gaat inhalen zoals die golf doet zal hij nooit dat knippertje zien
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:00 schreef Anne het volgende:
Ik heb net weer eens koffie geprobeerd, maar tering wat is dat smerig zeg. Ik ga bijna over mijn nek.
Dan heb je niet de goede koffie geprobeerd!quote:Op donderdag 23 september 2010 10:00 schreef Anne het volgende:
Ik heb net weer eens koffie geprobeerd, maar tering wat is dat smerig zeg. Ik ga bijna over mijn nek.
Hoi vader figuur!quote:
Hoe verzamel jij moet voor de dag?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:00 schreef Anne het volgende:
Ik heb gewoon een nespresso apparaat in me keuken staan. Wel zo handig ipv elke keer te moetem reizen voor een bakjequote:Op donderdag 23 september 2010 10:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan heb je niet de goede koffie geprobeerd!
* Duvel gaat over een paar weken weer heerlijke espresso's en cappuccino's drinken in het land van oorsprong.
Dat heb ik ook, maar nadeel is dat ik vooral op mijn werk koffie drink. Niet heel slechte, maar toch een beetje matige kwaliteit..quote:Op donderdag 23 september 2010 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een nespresso apparaat in me keuken staan. Wel zo handig ipv elke keer te moetem reizen voor een bakje
eten, eten, eten.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe verzamel jij moet voor de dag?
Ze bedoeld ook meer,quote:
Neem alleen na het avond eten 1 nespresso en dan heb ik meer dan genoeg.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar nadeel is dat ik vooral op mijn werk koffie drink. Niet heel slechte, maar toch een beetje matige kwaliteit..
Oh, dan valt het mee. Dat het een klein meisje is zegt niet zoveel. Ik ben ook niet zo heel groot, maar kan soms toch eten voor 4 keer mijn formaat.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze bedoeld ook meer,
Muizen hapjes, muizen hapjes, muizen mapjes.
Is maar een klein meisje he
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:43 schreef ook_gek het volgende:
Neem alleen na het avond eten 1 nespresso en dan heb ik meer dan genoeg.
Dat is zo 1841quote:Op donderdag 23 september 2010 10:48 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh![]()
Lekkere ouderwetse filterkoffie hier, niks nespresso of andere verneukte koffibonen in een zakkie of cuppie.. oldskool
Gelukkig, kunnen we een AC beginnen.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:50 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti wijst op zijn ondertitel
Ik drink geen koffie op het werk.. En ALS ik het dan toch een keer drink, is't van de Shell ofzo..quote:Op donderdag 23 september 2010 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar nadeel is dat ik vooral op mijn werk koffie drink. Niet heel slechte, maar toch een beetje matige kwaliteit..
Whehe. Als je mij ziet, zou je mij die vraag iig niet stellen. Dan zou je waarschijnlijk zeggen dat ik meer moet etenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Althans, die overtollige kilo's die ik heb komen niet van water denk ik.
Ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:59 schreef Marco001 het volgende:
Ik drink geen koffie op het werk.. En ALS ik het dan toch een keer drink, is't van de Shell ofzo..
Thuis heb ik een espresso machine staan, met lekkere koffiebonen.
5 jaar geleden had ik dat ook. Toen at ik veel meer, maar werd er zelfs wel gevraagd of ik wel helemaal zeker wist dat ik niet aan anorexia o.i.d. leed.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:01 schreef Anne het volgende:
Whehe. Als je mij ziet, zou je mij die vraag iig niet stellen. Dan zou je waarschijnlijk zeggen dat ik meer moet eten.
The horrorquote:Op donderdag 23 september 2010 11:03 schreef ook_gek het volgende:heel die pta sc is opeens een ontmoetingplaats voor newbie figuren
Jahquote:
Zo erg is het bij mij niet. Of ze durven het niet te zeggen/vragen. Dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 23 september 2010 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
5 jaar geleden had ik dat ook. Toen at ik veel meer, maar werd er zelfs wel gevraagd of ik wel helemaal zeker wist dat ik niet aan anorexia o.i.d. leed.
Iedereen maakt in zijn leven wel eens vervelende momenten mee. Soms weet je het ook gewoon niet meer. Op zo'n moment kan God je tegemoet komen.quote:
Dat kan ook, misschien zie je er wel heel gevaarlijk uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:13 schreef Anne het volgende:
Zo erg is het bij mij niet. Of ze durven het niet te zeggen/vragen. Dat kan natuurlijk ook.
Mag ik dat tegenspreken?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is niet bekend in wat voor voertuig God rijdt.
Ah, excuseer me : Ik weet niet in wat voor voertuig God rijdt. Althans, wist niet. Nu wel natuurlijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag ik dat tegenspreken?
[ afbeelding ]
Thor rijdt op een bokkenwagen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat kan ook, misschien zie je er wel heel gevaarlijk uit.
Hallo!, dat soort teksten vind ik nogal ongepast in dit goddeloze forum; wie wil die kerel nu als tegenligger ??quote:Op donderdag 23 september 2010 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iedereen maakt in zijn leven wel eens vervelende momenten mee. Soms weet je het ook gewoon niet meer. Op zo'n moment kan God je tegemoet komen.
Kerel???quote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hallo!, dat soort teksten vind ik nogal ongepast in dit goddeloze forum; wie wil die kerel nu als tegenligger ??
Tieft op met je god. Die bestaat niet!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iedereen maakt in zijn leven wel eens vervelende momenten mee. Soms weet je het ook gewoon niet meer. Op zo'n moment kan God je tegemoet komen.
Het is niet voor niets dat ik waarschuw voor'm. Aan de andere kant kun je'm misschien beter als tegenligger hebben dan voor je.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hallo!, dat soort teksten vind ik nogal ongepast in dit goddeloze forum; wie wil die kerel nu als tegenligger ??
Ik vind het flauw dat je zo op die fouten zit te zeuren.. Voor God was het ook de eerste keer hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tieft op met je god. Die bestaat niet!
En anders heeft die heel wat fuck up fouten gemaakt.
Geen wonder dat die priesters telkens in de fout gaan; zij deed het gewoon al voorquote:Op donderdag 23 september 2010 11:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kerel???
[ afbeelding ]
Aphrodite
Jamaar. Dat telt niet. Kindjes zien er bijna nooit gevaarlijk uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Even in je fobo gekeken, je ziet er inderdaad niet gevaarlijk uit.
Als ik die kneus zie rijden gaat íe plat; ergo wat o_g postte.. ik heb ook nog wel een kilootje appels met die sufferd te schillenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat ik waarschuw voor'm. Aan de andere kant kun je'm misschien beter als tegenligger hebben dan voor je.
Ah, je bent niet écht een kindje.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:33 schreef Anne het volgende:
Jamaar. Dat telt niet. Kindjes zien er bijna nooit gevaarlijk uit.
Nee, je moet niet alles geloven wat ook_gek zegt.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, je bent niet écht een kindje.Nouja, dan geloof ik je maar..
Maar is zo'n donderwagen niet heel zwaar dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
Als ik die kneus zie rijden gaat íe plat; ergo wat o_g postte.. ik heb ook nog wel een kilootje appels met die sufferd te schillen
Hmm, dat valt me weer tegen..quote:Op donderdag 23 september 2010 11:35 schreef Anne het volgende:
Nee, je moet niet alles geloven wat ook_gek zegt.
We mogen je geen vrouw noemen, dus dan ben je nog een kindquote:Op donderdag 23 september 2010 11:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, je moet niet alles geloven wat ook_gek zegt.
Ik heb een Yank met stalen bumpers, en zo'n donderop kar is van bij elkaar geraapt wrakhoutquote:Op donderdag 23 september 2010 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar is zo'n donderwagen niet heel zwaar dan?
Ik doe niet aan schillen en appeltjes.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik die kneus zie rijden gaat íe plat; ergo wat o_g postte.. ik heb ook nog wel een kilootje appels met die sufferd te schillen
Nou ja, dat-ie van hout is zegt niet veel. Bomen zijn okk best hard.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb een Yank met stalen bumpers, en zo'n donderop kar is van bij elkaar geraapt wrakhout
Of christenen krijgen gewoon te horen dat de Joden gelijk hadden en dat zij naar de hel moeten.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doe niet aan schillen en appeltjes.
God bestaat gewoon niet!
Zullen die gelovige opkijken als ze dood zijn. Hun hele leven volgens de regels van de kerk geleefd. En waarom? Om niet whehe
Mocht god toch bestaan, maak ik daar een eind aan.
Bomen staan vast in de grond, zodra je ze afzaagt wordt het al snel minderquote:Op donderdag 23 september 2010 11:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou ja, dat-ie van hout is zegt niet veel. Bomen zijn okk best hard.
Over onze mogelijke toekomstquote:
Da's ook wel weer zo.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bomen staan vast in de grond, zodra je ze afzaagt wordt het al snel minder
Inderdaad! Een heel slecht bijbelklasje, dit.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:49 schreef Sounddragon het volgende:
Nou Alicey wil ons bijbelles geven, maar we zijn geen brave toehoorders
Huh wtf staat daar nou?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:55 schreef Anne het volgende:
Dus die L, naast WF is nog steeds niet uit je, Alicey?
Qua God wel een beetje vrees ik. Of althans, dat vrees ik eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:55 schreef Anne het volgende:
Dus die L, naast WF is nog steeds niet uit je, Alicey?
WFL. Da's van vroeger, toen hadden we een subforum WFL.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh wtf staat daar nou?
L en WF wtf houd dat in?
WFL in de zin vanquote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
WFL. Da's van vroeger, toen hadden we een subforum WFL.
Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing. Tegenwoordig zijn het 2 subfora, W&F en F&L, uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
WFL in de zin van
Wij fistfucken lekker?
Gelukkig kom ik daar zelden nooit..quote:Op donderdag 23 september 2010 11:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing. Tegenwoordig zijn het 2 subfora, W&F en F&L, uit mijn hoofd.
We wilden net beginnen aan het jouwe..quote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
hebben we nu weer genoeg levens beschouwd en kunnen we over naar de orde van de dag?
Lunch!
net als ik in pta dusquote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef Alicey het volgende:
Ik tegenwoordig maar af en toe, maar vroegah heel veel.
been there done thatquote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
We wilden net beginnen aan het jouwe..
Ik denk het, hoewel ik je nog best wel redelijk zie posten in PTA.quote:
Komijnenkaas en bieslook-roomkaas. Het kan nu eenmaal niet elke dag feest zijn.quote:been there done that
wat heb je op je brood?
Klinkt op zich niet verkeerd, al denk ik dat die laatste je kansen op zoenen de rest van de dag dramatisch zal verkleinenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk het, hoewel ik je nog best wel redelijk zie posten in PTA.
[..]
Komijnenkaas en bieslook-roomkaas. Het kan nu eenmaal niet elke dag feest zijn.
Mijnquote:Op donderdag 23 september 2010 12:30 schreef Sounddragon het volgende:
Klinkt op zich niet verkeerd, al denk ik dat die laatste je kansen op zoenen de rest van de dag dramatisch zal verkleinen
Ik zeg: eet smakelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 12:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijnzit in de VS, dus er hoeft niet heel veel gezoend te worden.
Ik moet ze smeren, maar daar heb ik geen zin in. Maar heb wel hongerquote:
same here..quote:Op donderdag 23 september 2010 12:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik moet ze smeren, maar daar heb ik geen zin in. Maar heb wel honger
Je post ook als een natte dweil natuurlijk; er wordt gefilterd op nuttige posts, anders tellen ze niet; jij komt dus aan max 2 à 3 posts per dagquote:Op donderdag 23 september 2010 13:17 schreef ook_gek het volgende:
Ik sta nooit in de top100 volgens mij?
Ik heb rundvlees salade in de fridge, maar ook bananen die op moeten.. dilemma's, dilemma'squote:Op donderdag 23 september 2010 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb ze net op, met huzarensalade
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dat vind ik wel lief van je dat je me nog zo hoog inschat.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je post ook als een natte dweil natuurlijk; er wordt gefilterd op nuttige posts, anders tellen ze niet; jij komt dus aan max 2 à 3 posts per dag![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:25 schreef Alicey het volgende:
Je kunt ook én bananen doen én rundvlees salade natuurlijk.Did thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 stuks met banaan, 2 met salade en nog een kontje met salade![]()
*smikkeltDe wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah dat vind ik wel lief van je dat je me nog zo hoog inschat.
Jezus, ben je bang dat er oorlog uitbreekt ofzo?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Did that
4 stuks met banaan, 2 met salade en nog een kontje met salade![]()
*smikkelt
hou nou eens op met die religieuze praat ja !quote:Op donderdag 23 september 2010 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jezus, ben je bang dat er oorlog uitbreekt ofzo?
je gay collega heeft je getrakteert op een lekkere boterham met 'sandwichspread'?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef ook_gek het volgende:
Zo heb gegeten, heb me boterhammen laten smeten
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hou nou eens op met die religieuze praat ja !![]()
En waarom dat trouwens ?? 6 - 8 bobo's is een prima maaltje
Hoezo religieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb inmiddels ook mijn broodjes op. Ze hadden niet meer de waldkorn's, maar dat mag de pret niet helemaal drukken natuurlijk.
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jezus, ben je bang dat er oorlog uitbreekt ofzo?
Degene die je daarvoor een riant salaris betaalt ??quote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef ook_gek het volgende:
Ik wil thee!
Wie gaat er even thee halen voor mij?
Iemand die zo ingaat tegen alexxxxx mag blijven!quote:
Lijkt me niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iemand die zo ingaat tegen alexxxxx mag blijven!
Maar dat moet je wel blijven volhouden
Ik ben geen newbie, ik kom al in PTA sinds die lillike Kreator het opgezet heeftquote:Op donderdag 23 september 2010 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
Tering, wéér een newbie; staat er ergens 'gratis' in de TT of wat ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |