bedankt voor je opofferen maar niet meer nodig hij start op.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zet nu de laptop uit, dus je gaat je gang maar, ik zie de schade morgen wel.
kom kom stel je niet zo aanquote:Op woensdag 22 september 2010 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gaat best goed met je credits zo; hou vol
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daarom val je ook op Anne, is ook nog een klein kindje.
jajaja te makkelijk en schot voor open doel. maar hey iemand moet hem maken
ja, kom vaker langs jijquote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
anne en sd
ik mis weer van alles hiero merk ik
Beetje teruglezen he, je hoeft niet verquote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
anne en sd
ik mis weer van alles hiero merk ik
doe mijn best, maja der moeten ook euro's verdient worden hequote:
ben toch nooit weggeweestquote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
alle oldbies komen namelijk om de beurt terug, en deze week is het jou beurt.
nou ja de SC gaat af en toe best hardquote:Op woensdag 22 september 2010 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje teruglezen he, je hoeft niet ver
wou der nog veel voorzettenquote:
Vind je het erg als ik eerst mijn eigen wagenpark afwerk? Waarschijnlijk is tegen die tijd die Renault al volledig weggerot trouwensquote:Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij vindt dit leuk hè? Zin om een Renault te doen?
Respect voor mijn rammelaar!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik eerst mijn eigen wagenpark afwerk? Waarschijnlijk is tegen die tijd die Renault al volledig weggerot trouwens
Hij bedoelt denk ik dat hij weinig haast maakt met zijn eigen auto'squote:
Die stond toch te koop een tijd terug?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat mn oprit toch leeg was heeft mn broer er een paar dagen een van zijn autos geparkeerd
Zoals SD al zegt, ik vrees dat mijn wagenpark een meerjarenproject isquote:
Hoeft niet.....quote:Op woensdag 22 september 2010 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doe mijn best, maja der moeten ook euro's verdient worden he![]()
[..]
En waar was jij dan? hè? hè? hè?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoeft niet.....wil je zelf. Pff... Je voelt je zeker te goed voor de pta sc
Mijn studieschuld aan het vergroten..... hoezo?quote:
euh, ja, maar niet bij mijn broer.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die stond toch te koop een tijd terug?
betaal jij mijn rekeningen danquote:Op woensdag 22 september 2010 22:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoeft niet.....wil je zelf. Pff... Je voelt je zeker te goed voor de pta sc
Deed jouw vriendin dat niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
betaal jij mijn rekeningen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |