quote:Op woensdag 22 september 2010 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Arthur heeft zijn nek gebroken
Altidj weer die Pinoquote:
ik zag het jaquote:Op woensdag 22 september 2010 23:13 schreef Anne het volgende:
Ik heb trouwens per ongeluk op accept gedrukt. Waar vind ik dat nou terug?
nieuwe vrienden makenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
zijn ook gewoon 2 mensen lid die ik NIET uit heb genodigdeen ex schoonmoeder
en iemand die ik überhaupt niet ken
1 politie auto en je mag je rijbewijs inleveren in Dld, hard rijden is geen probleem, zolang je t maar netjes doen. Dit soort mongolen bezorgen NL'ers een slechte naam daarquote:Op woensdag 22 september 2010 23:41 schreef ook_gek het volgende:
later dan laat remmen, toeteren duwen heerlijk.
T is alleen tof omdat je weet dat het een lambo is, je kan t ook met een willekeurige Audi doenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
En toch ist wel een tof filmpje
zo laat remmen lukt je niet met een audiquote:Op woensdag 22 september 2010 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is alleen tof omdat je weet dat het een lambo is, je kan t ook met een willekeurige Audi doen
Ga mij niet vertellen wat er wel/niet met een Audi kanquote:Op donderdag 23 september 2010 00:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo laat remmen lukt je niet met een audi
het is een super filmpje. Niet opzij gaan is toeteren!!!
Hoe word je lid dan? Door op "like" te klikken?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
zijn ook gewoon 2 mensen lid die ik NIET uit heb genodigdeen ex schoonmoeder
en iemand die ik überhaupt niet ken
quote:Op donderdag 23 september 2010 00:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe word je lid dan? Door op "like" te klikken?
Want een vriend van je zijn vriendin daar de opa van en daar een vriend van heeft een hele snelle audi?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen wat er wel/niet met een Audi kanGeloof me, wat hij daar doet, is zo boeiend niet, hoogstens asociaal en triest.
quote:Op donderdag 23 september 2010 00:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe word je lid dan? Door op "like" te klikken?
quote:
Ja, ik wilde hem heul niet liken.quote:
Volgens mij rijden die auto's helemaal niet zo 'langzaam' op de linkerbaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want een vriend van je zijn vriendin daar de opa van en daar een vriend van heeft een hele snelle audi?
Er is geen audi die zo snel op zo een snelheid kan afremmen.
Als iedereen netjes rechts blijft rijden en niet langzaam op die linkerbaan blijft hangen is dat toeteren helemaal niet meer nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |