Da's ook wel weer zo.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bomen staan vast in de grond, zodra je ze afzaagt wordt het al snel minder
Inderdaad! Een heel slecht bijbelklasje, dit.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:49 schreef Sounddragon het volgende:
Nou Alicey wil ons bijbelles geven, maar we zijn geen brave toehoorders
Huh wtf staat daar nou?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:55 schreef Anne het volgende:
Dus die L, naast WF is nog steeds niet uit je, Alicey?
Qua God wel een beetje vrees ik. Of althans, dat vrees ik eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:55 schreef Anne het volgende:
Dus die L, naast WF is nog steeds niet uit je, Alicey?
WFL. Da's van vroeger, toen hadden we een subforum WFL.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh wtf staat daar nou?
L en WF wtf houd dat in?
WFL in de zin vanquote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
WFL. Da's van vroeger, toen hadden we een subforum WFL.
Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing. Tegenwoordig zijn het 2 subfora, W&F en F&L, uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
WFL in de zin van
Wij fistfucken lekker?
Gelukkig kom ik daar zelden nooit..quote:Op donderdag 23 september 2010 11:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing. Tegenwoordig zijn het 2 subfora, W&F en F&L, uit mijn hoofd.
We wilden net beginnen aan het jouwe..quote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
hebben we nu weer genoeg levens beschouwd en kunnen we over naar de orde van de dag?
Lunch!
net als ik in pta dusquote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef Alicey het volgende:
Ik tegenwoordig maar af en toe, maar vroegah heel veel.
been there done thatquote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
We wilden net beginnen aan het jouwe..
Ik denk het, hoewel ik je nog best wel redelijk zie posten in PTA.quote:
Komijnenkaas en bieslook-roomkaas. Het kan nu eenmaal niet elke dag feest zijn.quote:been there done that
wat heb je op je brood?
Klinkt op zich niet verkeerd, al denk ik dat die laatste je kansen op zoenen de rest van de dag dramatisch zal verkleinenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk het, hoewel ik je nog best wel redelijk zie posten in PTA.
[..]
Komijnenkaas en bieslook-roomkaas. Het kan nu eenmaal niet elke dag feest zijn.
Mijnquote:Op donderdag 23 september 2010 12:30 schreef Sounddragon het volgende:
Klinkt op zich niet verkeerd, al denk ik dat die laatste je kansen op zoenen de rest van de dag dramatisch zal verkleinen
Ik zeg: eet smakelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 12:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijnzit in de VS, dus er hoeft niet heel veel gezoend te worden.
Ik moet ze smeren, maar daar heb ik geen zin in. Maar heb wel hongerquote:
same here..quote:Op donderdag 23 september 2010 12:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik moet ze smeren, maar daar heb ik geen zin in. Maar heb wel honger
Je post ook als een natte dweil natuurlijk; er wordt gefilterd op nuttige posts, anders tellen ze niet; jij komt dus aan max 2 à 3 posts per dagquote:Op donderdag 23 september 2010 13:17 schreef ook_gek het volgende:
Ik sta nooit in de top100 volgens mij?
Ik heb rundvlees salade in de fridge, maar ook bananen die op moeten.. dilemma's, dilemma'squote:Op donderdag 23 september 2010 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb ze net op, met huzarensalade
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dat vind ik wel lief van je dat je me nog zo hoog inschat.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je post ook als een natte dweil natuurlijk; er wordt gefilterd op nuttige posts, anders tellen ze niet; jij komt dus aan max 2 à 3 posts per dag![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:25 schreef Alicey het volgende:
Je kunt ook én bananen doen én rundvlees salade natuurlijk.Did thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 stuks met banaan, 2 met salade en nog een kontje met salade![]()
*smikkeltDe wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah dat vind ik wel lief van je dat je me nog zo hoog inschat.
Jezus, ben je bang dat er oorlog uitbreekt ofzo?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Did that
4 stuks met banaan, 2 met salade en nog een kontje met salade![]()
*smikkelt
hou nou eens op met die religieuze praat ja !quote:Op donderdag 23 september 2010 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jezus, ben je bang dat er oorlog uitbreekt ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
je gay collega heeft je getrakteert op een lekkere boterham met 'sandwichspread'?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef ook_gek het volgende:
Zo heb gegeten, heb me boterhammen laten smeten
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hou nou eens op met die religieuze praat ja !![]()
En waarom dat trouwens ?? 6 - 8 bobo's is een prima maaltje
Hoezo religieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb inmiddels ook mijn broodjes op. Ze hadden niet meer de waldkorn's, maar dat mag de pret niet helemaal drukken natuurlijk.
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jezus, ben je bang dat er oorlog uitbreekt ofzo?
Degene die je daarvoor een riant salaris betaalt ??quote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef ook_gek het volgende:
Ik wil thee!
Wie gaat er even thee halen voor mij?
Iemand die zo ingaat tegen alexxxxx mag blijven!quote:
Lijkt me niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iemand die zo ingaat tegen alexxxxx mag blijven!
Maar dat moet je wel blijven volhouden
Ik ben geen newbie, ik kom al in PTA sinds die lillike Kreator het opgezet heeftquote:Op donderdag 23 september 2010 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
Tering, wéér een newbie; staat er ergens 'gratis' in de TT of wat ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |