Je post ook als een natte dweil natuurlijk; er wordt gefilterd op nuttige posts, anders tellen ze niet; jij komt dus aan max 2 à 3 posts per dagquote:Op donderdag 23 september 2010 13:17 schreef ook_gek het volgende:
Ik sta nooit in de top100 volgens mij?
Ik heb rundvlees salade in de fridge, maar ook bananen die op moeten.. dilemma's, dilemma'squote:Op donderdag 23 september 2010 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb ze net op, met huzarensalade
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dat vind ik wel lief van je dat je me nog zo hoog inschat.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je post ook als een natte dweil natuurlijk; er wordt gefilterd op nuttige posts, anders tellen ze niet; jij komt dus aan max 2 à 3 posts per dag![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:25 schreef Alicey het volgende:
Je kunt ook én bananen doen én rundvlees salade natuurlijk.Did thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 stuks met banaan, 2 met salade en nog een kontje met salade![]()
*smikkeltDe wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah dat vind ik wel lief van je dat je me nog zo hoog inschat.
Jezus, ben je bang dat er oorlog uitbreekt ofzo?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Did that
4 stuks met banaan, 2 met salade en nog een kontje met salade![]()
*smikkelt
hou nou eens op met die religieuze praat ja !quote:Op donderdag 23 september 2010 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jezus, ben je bang dat er oorlog uitbreekt ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
je gay collega heeft je getrakteert op een lekkere boterham met 'sandwichspread'?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef ook_gek het volgende:
Zo heb gegeten, heb me boterhammen laten smeten
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hou nou eens op met die religieuze praat ja !![]()
En waarom dat trouwens ?? 6 - 8 bobo's is een prima maaltje
Hoezo religieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb inmiddels ook mijn broodjes op. Ze hadden niet meer de waldkorn's, maar dat mag de pret niet helemaal drukken natuurlijk.
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jezus, ben je bang dat er oorlog uitbreekt ofzo?
Degene die je daarvoor een riant salaris betaalt ??quote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef ook_gek het volgende:
Ik wil thee!
Wie gaat er even thee halen voor mij?
Iemand die zo ingaat tegen alexxxxx mag blijven!quote:
Lijkt me niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iemand die zo ingaat tegen alexxxxx mag blijven!
Maar dat moet je wel blijven volhouden
Ik ben geen newbie, ik kom al in PTA sinds die lillike Kreator het opgezet heeftquote:Op donderdag 23 september 2010 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
Tering, wéér een newbie; staat er ergens 'gratis' in de TT of wat ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |