Dat heb ik ook, maar nadeel is dat ik vooral op mijn werk koffie drink. Niet heel slechte, maar toch een beetje matige kwaliteit..quote:Op donderdag 23 september 2010 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een nespresso apparaat in me keuken staan. Wel zo handig ipv elke keer te moetem reizen voor een bakje
eten, eten, eten.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe verzamel jij moet voor de dag?
Ze bedoeld ook meer,quote:
Neem alleen na het avond eten 1 nespresso en dan heb ik meer dan genoeg.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar nadeel is dat ik vooral op mijn werk koffie drink. Niet heel slechte, maar toch een beetje matige kwaliteit..
Oh, dan valt het mee. Dat het een klein meisje is zegt niet zoveel. Ik ben ook niet zo heel groot, maar kan soms toch eten voor 4 keer mijn formaat.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze bedoeld ook meer,
Muizen hapjes, muizen hapjes, muizen mapjes.
Is maar een klein meisje he
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:43 schreef ook_gek het volgende:
Neem alleen na het avond eten 1 nespresso en dan heb ik meer dan genoeg.
Dat is zo 1841quote:Op donderdag 23 september 2010 10:48 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh![]()
Lekkere ouderwetse filterkoffie hier, niks nespresso of andere verneukte koffibonen in een zakkie of cuppie.. oldskool
Gelukkig, kunnen we een AC beginnen.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:50 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti wijst op zijn ondertitel
Ik drink geen koffie op het werk.. En ALS ik het dan toch een keer drink, is't van de Shell ofzo..quote:Op donderdag 23 september 2010 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar nadeel is dat ik vooral op mijn werk koffie drink. Niet heel slechte, maar toch een beetje matige kwaliteit..
Whehe. Als je mij ziet, zou je mij die vraag iig niet stellen. Dan zou je waarschijnlijk zeggen dat ik meer moet etenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Althans, die overtollige kilo's die ik heb komen niet van water denk ik.
Ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:59 schreef Marco001 het volgende:
Ik drink geen koffie op het werk.. En ALS ik het dan toch een keer drink, is't van de Shell ofzo..
Thuis heb ik een espresso machine staan, met lekkere koffiebonen.
5 jaar geleden had ik dat ook. Toen at ik veel meer, maar werd er zelfs wel gevraagd of ik wel helemaal zeker wist dat ik niet aan anorexia o.i.d. leed.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:01 schreef Anne het volgende:
Whehe. Als je mij ziet, zou je mij die vraag iig niet stellen. Dan zou je waarschijnlijk zeggen dat ik meer moet eten.
The horrorquote:Op donderdag 23 september 2010 11:03 schreef ook_gek het volgende:heel die pta sc is opeens een ontmoetingplaats voor newbie figuren
Jahquote:
Zo erg is het bij mij niet. Of ze durven het niet te zeggen/vragen. Dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 23 september 2010 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
5 jaar geleden had ik dat ook. Toen at ik veel meer, maar werd er zelfs wel gevraagd of ik wel helemaal zeker wist dat ik niet aan anorexia o.i.d. leed.
Iedereen maakt in zijn leven wel eens vervelende momenten mee. Soms weet je het ook gewoon niet meer. Op zo'n moment kan God je tegemoet komen.quote:
Dat kan ook, misschien zie je er wel heel gevaarlijk uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:13 schreef Anne het volgende:
Zo erg is het bij mij niet. Of ze durven het niet te zeggen/vragen. Dat kan natuurlijk ook.
Mag ik dat tegenspreken?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is niet bekend in wat voor voertuig God rijdt.
Ah, excuseer me : Ik weet niet in wat voor voertuig God rijdt. Althans, wist niet. Nu wel natuurlijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag ik dat tegenspreken?
[ afbeelding ]
Thor rijdt op een bokkenwagen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat kan ook, misschien zie je er wel heel gevaarlijk uit.
Hallo!, dat soort teksten vind ik nogal ongepast in dit goddeloze forum; wie wil die kerel nu als tegenligger ??quote:Op donderdag 23 september 2010 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iedereen maakt in zijn leven wel eens vervelende momenten mee. Soms weet je het ook gewoon niet meer. Op zo'n moment kan God je tegemoet komen.
Kerel???quote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hallo!, dat soort teksten vind ik nogal ongepast in dit goddeloze forum; wie wil die kerel nu als tegenligger ??
Tieft op met je god. Die bestaat niet!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iedereen maakt in zijn leven wel eens vervelende momenten mee. Soms weet je het ook gewoon niet meer. Op zo'n moment kan God je tegemoet komen.
Het is niet voor niets dat ik waarschuw voor'm. Aan de andere kant kun je'm misschien beter als tegenligger hebben dan voor je.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hallo!, dat soort teksten vind ik nogal ongepast in dit goddeloze forum; wie wil die kerel nu als tegenligger ??
Ik vind het flauw dat je zo op die fouten zit te zeuren.. Voor God was het ook de eerste keer hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tieft op met je god. Die bestaat niet!
En anders heeft die heel wat fuck up fouten gemaakt.
Geen wonder dat die priesters telkens in de fout gaan; zij deed het gewoon al voorquote:Op donderdag 23 september 2010 11:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kerel???
[ afbeelding ]
Aphrodite
Jamaar. Dat telt niet. Kindjes zien er bijna nooit gevaarlijk uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Even in je fobo gekeken, je ziet er inderdaad niet gevaarlijk uit.
Als ik die kneus zie rijden gaat íe plat; ergo wat o_g postte.. ik heb ook nog wel een kilootje appels met die sufferd te schillenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat ik waarschuw voor'm. Aan de andere kant kun je'm misschien beter als tegenligger hebben dan voor je.
Ah, je bent niet écht een kindje.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:33 schreef Anne het volgende:
Jamaar. Dat telt niet. Kindjes zien er bijna nooit gevaarlijk uit.
Nee, je moet niet alles geloven wat ook_gek zegt.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, je bent niet écht een kindje.Nouja, dan geloof ik je maar..
Maar is zo'n donderwagen niet heel zwaar dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
Als ik die kneus zie rijden gaat íe plat; ergo wat o_g postte.. ik heb ook nog wel een kilootje appels met die sufferd te schillen
Hmm, dat valt me weer tegen..quote:Op donderdag 23 september 2010 11:35 schreef Anne het volgende:
Nee, je moet niet alles geloven wat ook_gek zegt.
We mogen je geen vrouw noemen, dus dan ben je nog een kindquote:Op donderdag 23 september 2010 11:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, je moet niet alles geloven wat ook_gek zegt.
Ik heb een Yank met stalen bumpers, en zo'n donderop kar is van bij elkaar geraapt wrakhoutquote:Op donderdag 23 september 2010 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar is zo'n donderwagen niet heel zwaar dan?
Ik doe niet aan schillen en appeltjes.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik die kneus zie rijden gaat íe plat; ergo wat o_g postte.. ik heb ook nog wel een kilootje appels met die sufferd te schillen
Nou ja, dat-ie van hout is zegt niet veel. Bomen zijn okk best hard.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb een Yank met stalen bumpers, en zo'n donderop kar is van bij elkaar geraapt wrakhout
Of christenen krijgen gewoon te horen dat de Joden gelijk hadden en dat zij naar de hel moeten.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doe niet aan schillen en appeltjes.
God bestaat gewoon niet!
Zullen die gelovige opkijken als ze dood zijn. Hun hele leven volgens de regels van de kerk geleefd. En waarom? Om niet whehe
Mocht god toch bestaan, maak ik daar een eind aan.
Bomen staan vast in de grond, zodra je ze afzaagt wordt het al snel minderquote:Op donderdag 23 september 2010 11:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou ja, dat-ie van hout is zegt niet veel. Bomen zijn okk best hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |