Dat heb ik ook, maar nadeel is dat ik vooral op mijn werk koffie drink. Niet heel slechte, maar toch een beetje matige kwaliteit..quote:Op donderdag 23 september 2010 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een nespresso apparaat in me keuken staan. Wel zo handig ipv elke keer te moetem reizen voor een bakje
eten, eten, eten.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe verzamel jij moet voor de dag?
Ze bedoeld ook meer,quote:
Neem alleen na het avond eten 1 nespresso en dan heb ik meer dan genoeg.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar nadeel is dat ik vooral op mijn werk koffie drink. Niet heel slechte, maar toch een beetje matige kwaliteit..
Oh, dan valt het mee. Dat het een klein meisje is zegt niet zoveel. Ik ben ook niet zo heel groot, maar kan soms toch eten voor 4 keer mijn formaat.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze bedoeld ook meer,
Muizen hapjes, muizen hapjes, muizen mapjes.
Is maar een klein meisje he
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:43 schreef ook_gek het volgende:
Neem alleen na het avond eten 1 nespresso en dan heb ik meer dan genoeg.
Dat is zo 1841quote:Op donderdag 23 september 2010 10:48 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh![]()
Lekkere ouderwetse filterkoffie hier, niks nespresso of andere verneukte koffibonen in een zakkie of cuppie.. oldskool
Gelukkig, kunnen we een AC beginnen.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:50 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti wijst op zijn ondertitel
Ik drink geen koffie op het werk.. En ALS ik het dan toch een keer drink, is't van de Shell ofzo..quote:Op donderdag 23 september 2010 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar nadeel is dat ik vooral op mijn werk koffie drink. Niet heel slechte, maar toch een beetje matige kwaliteit..
Whehe. Als je mij ziet, zou je mij die vraag iig niet stellen. Dan zou je waarschijnlijk zeggen dat ik meer moet etenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Althans, die overtollige kilo's die ik heb komen niet van water denk ik.
Ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:59 schreef Marco001 het volgende:
Ik drink geen koffie op het werk.. En ALS ik het dan toch een keer drink, is't van de Shell ofzo..
Thuis heb ik een espresso machine staan, met lekkere koffiebonen.
5 jaar geleden had ik dat ook. Toen at ik veel meer, maar werd er zelfs wel gevraagd of ik wel helemaal zeker wist dat ik niet aan anorexia o.i.d. leed.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:01 schreef Anne het volgende:
Whehe. Als je mij ziet, zou je mij die vraag iig niet stellen. Dan zou je waarschijnlijk zeggen dat ik meer moet eten.
The horrorquote:Op donderdag 23 september 2010 11:03 schreef ook_gek het volgende:heel die pta sc is opeens een ontmoetingplaats voor newbie figuren
Jahquote:
Zo erg is het bij mij niet. Of ze durven het niet te zeggen/vragen. Dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 23 september 2010 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
5 jaar geleden had ik dat ook. Toen at ik veel meer, maar werd er zelfs wel gevraagd of ik wel helemaal zeker wist dat ik niet aan anorexia o.i.d. leed.
Iedereen maakt in zijn leven wel eens vervelende momenten mee. Soms weet je het ook gewoon niet meer. Op zo'n moment kan God je tegemoet komen.quote:
Dat kan ook, misschien zie je er wel heel gevaarlijk uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:13 schreef Anne het volgende:
Zo erg is het bij mij niet. Of ze durven het niet te zeggen/vragen. Dat kan natuurlijk ook.
Mag ik dat tegenspreken?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is niet bekend in wat voor voertuig God rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |