Aah joh, van de Singles sta ik lang zo hoog nietquote:Op donderdag 23 september 2010 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
12. 167 PeuRac
68. 079 Sounddragon
72. 077 Anne
74. 076 Alexxxxx
Da's echt geen goed excuus heurquote:Op donderdag 23 september 2010 00:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah joh, van de Singles sta ik lang zo hoog niet
Dat posts achter de schermen niet meetellen is de tortelduifjes nog hoger horen te staan is dat welquote:Op donderdag 23 september 2010 00:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's echt geen goed excuus heur.
Als ik vandaag 5 posts backstage heb gedaan is het veelquote:Op donderdag 23 september 2010 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat posts achter de schermen niet meetellen is de tortelduifjes nog hoger horen te staan is dat wel
Die tellen volgens mij wel mee?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat posts achter de schermen niet meetellen is de tortelduifjes nog hoger horen te staan is dat wel
vroeger wel, toen deed arcee het via usercounts. Nu doet termie het via de openbare topics en nu dus niet meer, zie ook de uitleg in het dagcijfer topic.quote:
Je kunt ook gewoon je knippertje uit zetten, dat werkt ook en is iets socialer..quote:Op woensdag 22 september 2010 23:41 schreef ook_gek het volgende:
later dan laat remmen, toeteren duwen heerlijk.
Vanuit de fabriek wellicht niet..quote:Op donderdag 23 september 2010 00:33 schreef ook_gek het volgende:
Want een vriend van je zijn vriendin daar de opa van en daar een vriend van heeft een hele snelle audi?
Er is geen audi die zo snel op zo een snelheid kan afremmen.
En dat natuurlijk..quote:Als iedereen netjes rechts blijft rijden en niet langzaam op die linkerbaan blijft hangen is dat toeteren helemaal niet meer nodig.
Nee dat valt wel mee. Maar als je goed in je spiegels kijkt zie je zo lambo echt wel aankomen.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij rijden die auto's helemaal niet zo 'langzaam' op de linkerbaan.
Als iemand lekker zo onhandig gaat inhalen zoals die golf doet zal hij nooit dat knippertje zienquote:Op donderdag 23 september 2010 08:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je knippertje uit zetten, dat werkt ook en is iets socialer..
Waarschijnlijk pas na een minuut of 2, dat komt ook voor inderdaad.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:07 schreef ook_gek het volgende:
Als iemand lekker zo onhandig gaat inhalen zoals die golf doet zal hij nooit dat knippertje zien
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:00 schreef Anne het volgende:
Ik heb net weer eens koffie geprobeerd, maar tering wat is dat smerig zeg. Ik ga bijna over mijn nek.
Dan heb je niet de goede koffie geprobeerd!quote:Op donderdag 23 september 2010 10:00 schreef Anne het volgende:
Ik heb net weer eens koffie geprobeerd, maar tering wat is dat smerig zeg. Ik ga bijna over mijn nek.
Hoi vader figuur!quote:
Hoe verzamel jij moet voor de dag?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:00 schreef Anne het volgende:
Ik heb gewoon een nespresso apparaat in me keuken staan. Wel zo handig ipv elke keer te moetem reizen voor een bakjequote:Op donderdag 23 september 2010 10:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan heb je niet de goede koffie geprobeerd!
* Duvel gaat over een paar weken weer heerlijke espresso's en cappuccino's drinken in het land van oorsprong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |