Nee, hou liever je bek dicht, strontjoch.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet ik veel, moet toch wat zeggen?
Nee, meerquote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb in mijn hele carriere één note gezet in de PTA SC, en dat was voor ongeveer dezelfde opmerking van jou, maar dan een jaar of 4 terug.
nee ik gaat al lijp snel op suikerquote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
hebbie pep in je koffie gepleurd ipv suikâhh ??
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, meer. Ook eentje over mij bij o_g
.
was een GT4 Dino dit is een 208GTB zelfde model als een 308 of 328 maar dan met een kleine V8 2 liter motor.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat hok wat ik postte wás toch een 208 ??
kijk nou mnaar uit. Straks zit SD te huilen dat je mij een kusje moet gevenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, hou liever je bek dicht, strontjoch.
Dus je hebt maar 1 note gezet in de SC of kennelijk 2 en die beiden heb ik mogen ontvangen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb in mijn hele carriere één note gezet in de PTA SC, en dat was voor ongeveer dezelfde opmerking van jou, maar dan een jaar of 4 terug.
Méér.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je hebt maar 1 note gezet in de SC of kennelijk 2 en die beiden heb ik mogen ontvangen.
ZIE JE WEL het ultieme bewijs dat jij personelijk een hekel aan mij had ten tijden van je functie als kut mod
Oh jawel hoor.quote:
Shit dacht even speciaal te zijnquote:
Ja, wat was je toen kinderachtig zegquote:Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn allereerste note was er eentje van TF in de PTA SC
dat had ik ook, en heb ik ook nooit ontkendquote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je hebt maar 1 note gezet in de SC of kennelijk 2 en die beiden heb ik mogen ontvangen.
ZIE JE WEL het ultieme bewijs dat jij personelijk een hekel aan mij had ten tijden van je functie als kut mod
Ja maar TF zijn lontje is extreem klein. Maar dat is ook wel te snappen. Want alles is al heel snel groot of lang als je zo klein bent als TFquote:Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn allereerste note was er eentje van TF in de PTA SC
ik wist het ik wist het. Jij hebt dus misbruik gemaakt van je situatie. Jij mag nooit ergens de macht over krijgen. Jij kan daar niet verantwoordelijk mee om gaan zo blijkt maar weerquote:Op woensdag 22 september 2010 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat had ik ook, en heb ik ook nooit ontkend
Nog steedsquote:Op woensdag 22 september 2010 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, wat was je toen kinderachtig zeg.
daarom val je ook op Anne, is ook nog een klein kindje.quote:
ik ben een marxist, dus probeer iedereen gelijk te behandelen, ook als ik een hekel aan iemand heb. Ik denk eerder dat ik je te weinig notes en waarschuwingen heb gegeven dan te veelquote:Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wist het ik wist het. Jij hebt dus misbruik gemaakt van je situatie. Jij mag nooit ergens de macht over krijgen. Jij kan daar niet verantwoordelijk mee om gaan zo blijkt maar weer
oh okequote:Op woensdag 22 september 2010 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben een marxist, dus probeer iedereen gelijk te behandelen, ook als ik een hekel aan iemand heb. Ik denk eerder dat ik je te weinig notes en waarschuwingen heb gegeven dan te veel
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben een marxist, dus probeer iedereen gelijk te behandelen, ook als ik een hekel aan iemand heb. Ik denk eerder dat ik je te weinig notes en waarschuwingen heb gegeven dan te veel
Ik zet nu de laptop uit, dus je gaat je gang maar, ik zie de schade morgen wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef ook_gek het volgende:
oke nu begin ik geiriteerd te raken...... kut spel van een maffia 2 wil niet werken.
Wie kan ik de tering in schelden zeg het maar, je zal me er erg mee helpen
Gaat best goed met je credits zo; hou volquote:Op woensdag 22 september 2010 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daarom val je ook op Anne, is ook nog een klein kindje.
jajaja te makkelijk en schot voor open doel. maar hey iemand moet hem maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |