Dat is net als de Zeeman, zo'n winkel waarvan ik niet exact weet wat ze er verkopen, maar ik gewoon altijd snel voorbij loopquote:
ploeris, in de states kost die shit een drolquote:Op woensdag 22 september 2010 18:32 schreef Barcaconia het volgende:
American Eagle, Hollister, Abercrombie & Fitch, Aeropostale
Bovenste foto, midden, bier in linkerhand, onderste foto tweede van links, bier mogen jullie hebbenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zijn we daar niet?
American Eagle en Hollister hebben wel aardig spul, hoop longsleeves (me likequote:Op woensdag 22 september 2010 18:48 schreef Barcaconia het volgende:
Die merken die ik opnoemde zijn wel een beetje voor alle breezers en mooiboys in de US, maar ik vind dat ze best mooie kleding hebben en ook goede kwaliteit. Daarnaast geef ik niets om imago's dus ik heb er best wat van in de kast liggen.
hmm, wij hebben dezelfde smaak.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bovenste foto, midden, bier in linkerhand, onderste foto tweede van links, bier mogen jullie hebben
Ow, dan krijgen we daar geen bonje overquote:Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
Onderste foto rechts en de rest mogen jullie hebben
Mjah, nou, je mag ze hebben.. ik ben even voorzien hehehequote:Op woensdag 22 september 2010 18:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hmm, wij hebben dezelfde smaak.
de buzzybee webshop!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
Waar moet je dan tegenwoordig wél zijn als je een beetje toffe kleding wil kopen ??
Jij vindt dit leuk hè? Zin om een Renault te doen?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zojuist de gehele dorpel er uit gesneden, alle roest weggeslepen, complete kriksteun weggehaald, alles netjes afgewerkt. Vanavond kan ik alle nieuwe plaat op maat knippen en in vorm zetten en dan kan het er in gelast worden
omdat ik er in april al wasquote:Op woensdag 22 september 2010 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zijn we daar niet?
'even'.. dat word pikstrafquote:Op woensdag 22 september 2010 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, nou, je mag ze hebben.. ik ben even voorzien hehehe
omdat daar gen plek is, en het al druk zat is?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom knallen we in nederland niet ergens in de buurt van schiphol zo'n ciruit neer?![]()
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=22945
Hoop mooie andere foto's daar trouwens + goed dat ze stil staan bij #48 Sayoarna Shoya Tomizawa
Ja, ik bedacht het me toen ik op enter had geramdquote:
als je het had gedaan binnen een minuut had die edit regel er niet bij gestaan en was ze niet in de historie van die post gaan neuzen, handige henkiequote:Op woensdag 22 september 2010 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht het me toen ik op enter had geramden editten heeft bitter weinig zin
Had je eerder moeten zeggenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neem wat lekkers mee voor het weekend, want ik ben er ws niet
Amateurquote:Op woensdag 22 september 2010 19:40 schreef Anne het volgende:
Ow, oeps. Ik zat nog op pagina 1 te F5en, hehehe.
yeeyquote:Op woensdag 22 september 2010 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, nou, je mag ze hebben.. ik ben even voorzien hehehe
Schaam jequote:Op woensdag 22 september 2010 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht het me toen ik op enter had geramden editten heeft bitter weinig zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |