Da's ook een zelf aangemeten afwijkingquote:Op woensdag 22 september 2010 12:17 schreef Alexxxxx het volgende:
blij toe dat het niks is geworden met mijn date van afgelopen weekend, ze erkent de Fryske taal en cultuur niet
ongetwijfeld, maar wel iets wat voor mij belangrijk isquote:Op woensdag 22 september 2010 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's ook een zelf aangemeten afwijking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Help SD met het vinden van een nieuwe broek!quote:
Die heeft ie al gevondenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Help SD met het vinden van een nieuwe broek!
Ik heb niet zo'n kort lijntje met 'm, bedankt voor de info.quote:
Ow, maar die "quote:Op woensdag 22 september 2010 14:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n kort lijntje met 'm, bedankt voor de info.
Nou, broeken en T-shirts en truien enzoquote:Op woensdag 22 september 2010 16:22 schreef ook_gek het volgende:
Wat voor soort kleding draagt hij dan
Nee urn!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, broeken en T-shirts en truien enzo![]()
Wat had je verwacht ?? jurkjes ??
Merkkleding ben ik al een beetje overheen gegroeid, moet wel een beetje vlot zijn, maar niet van die panties met je kontzakken halverwege je bovenbenen, ik ben afgekeurd als Swaquote:Op woensdag 22 september 2010 16:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee urn!
Merk kleding
Alternatieve kleding
Nette kleding
Skater kleding
Enz enz
Bepaalde winkels waar je wel of niet draagt
In den haag zit een sting outlet perfect voor klus /werk kleding.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Merkkleding ben ik al een beetje overheen gegroeid, moet wel een beetje vlot zijn, maar niet van die panties met je kontzakken halverwege je bovenbenen, ik ben afgekeurd als SwaTevens verrot ik het om een spijkerbroek van 120 - 150 ¤ te kopen waarmee ik vervolgens onder de Chevy ga liggen, want ik ben een vent, en ik ga me niet 12 keer per dag omkleden, en ik bedenk me achteraf meestal pas dat ik 'goede' broek aan heb
![]()
Heb 2 broeken gekocht vanmiddag, schade 135¤ voor de 2 geloof ik, tevens een paar waterdichte GoreTex wandelsneakers van 'The North Face' voor iets boven de meijer, T-shirts die ik tof vond onder 40¤ heb ik niet gezien, en dus ook niet gekocht, die dure dingen ben ik toch niet waard; binnen een week zitten er meestal blowgaatjes of vlekken in
Binnenkort nog maar eens een dagje naar de stad voor alleen wat shirts en sweaters...
Wel nog een ernstig lekker Diesel deo'tje gekocht voor best wel (te)veel geld
Sting kwam ik vroegah ook wel idd, maar die zit niet meer op de Oosterhof, en daar ben ik net heen geweest.. het is ook niet reëel om zoveel in een middagje te willen kopen.. ik ben prima geslaagd voor de tijd die ik had.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In den haag zit een sting outlet perfect voor klus /werk kleding.
T-shirtjes van 15 euro polo's van 15 tot 25 euro.
Spijkerbroeken van 50 euro.
Voor de rest koop ik wel dure kleren maar draag ik niet op me werk. Dat is zonde.
En als ik me auto ga wassen kleed ik me echt wel om!
Ech wew.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sting kwam ik vroegah ook wel idd, maar die zit niet meer op de Oosterhof, en daar ben ik net heen geweest.. het is ook niet reëel om zoveel in een middagje te willen kopen.. ik ben prima geslaagd voor de tijd die ik had.
Ik kan volgende keer wel naar die toko in DH gaan, maar de pest is, dat ik in DH heg noch steg weet, en als ik daar dus niet slaag, loop ik als een kip zonder kop in de rondte, in 010 weet ik elk klein kutzaakie te vinden
Meesta loop ik als ik thuis ben de hele dag in een werkbroek, dan kan er niks misgaan ook; het gaat meestal pas fout als ik bijvoorbeeld in de ochtend ergens heen ben geweest in een net kloffie en dan ineens de kolder in mijn kop krijg en de schuur of de tuin in duik; ik denk daar dan echt niet aan
Volgens mij heeft de sting wel in alle grote steden een outletquote:Op woensdag 22 september 2010 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sting kwam ik vroegah ook wel idd, maar die zit niet meer op de Oosterhof, en daar ben ik net heen geweest.. het is ook niet reëel om zoveel in een middagje te willen kopen.. ik ben prima geslaagd voor de tijd die ik had.
Ik kan volgende keer wel naar die toko in DH gaan, maar de pest is, dat ik in DH heg noch steg weet, en als ik daar dus niet slaag, loop ik als een kip zonder kop in de rondte, in 010 weet ik elk klein kutzaakie te vinden
Meesta loop ik als ik thuis ben de hele dag in een werkbroek, dan kan er niks misgaan ook; het gaat meestal pas fout als ik bijvoorbeeld in de ochtend ergens heen ben geweest in een net kloffie en dan ineens de kolder in mijn kop krijg en de schuur of de tuin in duik; ik denk daar dan echt niet aan
Zojuist de gehele dorpel er uit gesneden, alle roest weggeslepen, complete kriksteun weggehaald, alles netjes afgewerkt. Vanavond kan ik alle nieuwe plaat op maat knippen en in vorm zetten en dan kan het er in gelast wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Barca is weer in Nederland? Worden de Volvotjes weer gebruikt
quote:
Kewl, dus volgende keer gaan jullie voor mij shoppen ??quote:Op woensdag 22 september 2010 17:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de sting wel in alle grote steden een outlet
En tuurlijk wel. In een uur kan ik alles vinden wat ik wil! Met alle gemak zelfs.
Geen idee of je onze smaak waardeertquote:Op woensdag 22 september 2010 17:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Kewl, dus volgende keer gaan jullie voor mij shoppen ??
Enne?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ik word net gebeld vanuit .de dat ze per sé mij weer terug willen hebben voor a.s. weekend
true, daar moeten we het FF over hebben danquote:Op woensdag 22 september 2010 17:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee of je onze smaak waardeert.
mjah, hij mag ff die detacheerder bellen, overal valt over te pratenquote:
Daarom is het ook je oude baas?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, weer thuis.
mijn oude baas vind me niet lief
Dat is niet zo moeilijk toch? Van geen smaak naar wel smaak?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:20 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben net geweest. Heerlijke salade gemaakt, ik moet immers de Amerika-smaak uit mijn mond wegkrijgen
whehe serieus?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:18 schreef Barcaconia het volgende:
Chaam? Dat is even een takke-eind rijden voor jouLigt bij mij in de buurt (nouja in de buurt, relatief dan...). Helaas zit ik net die dag in Friesland
zelfs niet in SD?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:23 schreef Anne het volgende:
Ik weet nog niet wat ik zal maken. Heb eigenlijk nergens zin in!
Vast welquote:Op woensdag 22 september 2010 17:23 schreef Anne het volgende:
Ik weet nog niet wat ik zal maken. Heb eigenlijk nergens zin in!
I rest my casequote:
Ow, bami! Da's een goede.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe serieus?als je een Kia SPortage met een Laro er achter voor, of twee Laro's waarvan één zonder dak ziet rijden, ff zwaaien
![]()
ik ga morgen boodschappen doen, staat een bak bami te ontdooien nu
Onze smaak zit aardig bij elkaar in de buurt.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee of je onze smaak waardeert.
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
SD wil graag met zijn eetstokje in je mienestje roeren.
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef Anne het volgende:
Dat gaat Tim niet leuk vinden. Maar dan geef ik jou de schuld, Alex.
ik krijg sowieso veel schuld vandaagquote:Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef Anne het volgende:
Huh? Wat bedoel je met "onze smaak". De jouwe en die van SD?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Onze smaak zit aardig bij elkaar in de buurt.
Dus dat moet goed komen.
Dus SD moet het maar accepteren!
Straks word ik nog hipquote:Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Onze smaak zit aardig bij elkaar in de buurt.
Dus dat moet goed komen.
Dus SD moet het maar accepteren!
Tim vind het vast ook niet leuk dat je nu SD hebt.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef Anne het volgende:
ik ben over het algemeen blij voor mn exen als ze gelukkig zijn met een ander hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tim vind het vast ook niet leuk dat je nu SD hebt.
Dus dat wel of niet leuk vinden maakt ook niks meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |