quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
En dat zeg jij?quote:
Als die er al zijn, ga ik die zeker niet postenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben wel naar jouw fok neuk vrouwen
Misschien omdat je je als een lul gedraagt en hebt gedragen. Het is maar een ideetje.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:57 schreef ook_gek het volgende:
Jezus dat nieuwe topic duurde ook lang
[..]
En dat zeg jij?
Jij begint met excuses aanbieden.
Zou me god niet weten waarom
Dan doe ik het voor je: Yuki.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als die er al zijn, ga ik die zeker niet posten
Paar keer mee uit geweest jaquote:
In jouw geval waarschijnlijk plat SGGGGGGevenings ??quote:Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef ook_gek het volgende:
Sd laat eens horen hoe je dat merk uitspreekt
Valt reuze mee. En oude koeien verhaal. Nooit spijt van gehad en zal dat nooit krijgen ook.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien omdat je je als een lul gedraagt en hebt gedragen. Het is maar een ideetje.
Kut zélf op johquote:
mijn ervaring is dat als je meer dan één date met een fokster hebt, je 9 van de 10 keer toch wel in bed beland.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Paar keer mee uit geweest jaBen ik wel met meer Fokkers.
Je maakte anders daarnet weer een kutopmerking.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Valt reuze mee. En oude koeien verhaal. Nooit spijt van gehad en zal dat nooit krijgen ook.
In het haags is het kankah autowquote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In jouw geval waarschijnlijk plat SGGGGGGevenings ??
Geen ouwe koe; doe je nog steeds zo nu en dan, wat Anne zegt dus..quote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Valt reuze mee. En oude koeien verhaal. Nooit spijt van gehad en zal dat nooit krijgen ook.
Daar was ik al bang voahquote:Op woensdag 22 september 2010 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In het haags is het kankah autow
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
zo had ik hem nog niet bekeken
Doe je toch wat fout!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Paar keer mee uit geweest jaBen ik wel met meer Fokkers.
Is een oude opmerkingquote:Op woensdag 22 september 2010 18:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Je maakte anders daarnet weer een kutopmerking.
Hij zat als een van de eerste mobiel te Fokken, dus ik gok dat we dat niet gaan krijgenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, hoe ver woont die gek van zijn werk af ?? kunnen we berekenen hoe lang we rust hebben
Houwe zoquote:Op woensdag 22 september 2010 18:08 schreef Barcaconia het volgende:
De avatar van 2cv in de OP linkt niet naar zijn profiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Neem wat lekkers mee voor het weekend, want ik ben er ws nietquote:Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef Anne het volgende:
En nou ga ik toch maar eens boodschappen doen.
goed voor natte voetenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef Sounddragon het volgende:
My new shoes;
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of dat gore tex spul werkt
en als ie wel bijt is het in de enkels, hoger komt ie toch nietquote:Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef Anne het volgende:
In het vervolg mogen jullie btw zelf TF ook wel PM'en heur. Hij bijt niet!
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en als ie wel bijt is het in de enkels, hoger komt ie toch niet
die moet ik echt eens op de foto zttenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:23 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, vandaag trouwens eindelijk weer een ritje in de1113
gemaakt. Jammer dat hij maar net aan 75 loopt, maar toch prachtig om te doen.
tégen natte voeten hoop ikquote:
Ik heb heel Oosterflank én Schollevaar gebouwd zien worden, en aan de Oosterhof heb ik nog meegewerktquote:Op woensdag 22 september 2010 18:19 schreef lipje het volgende:
en SD: De Oosterhof is sooooooo 1998![]()
(en ik heb dat nog gebouwd zien worden)
April 2013quote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik verwacht je natuurlijk wel met de 1113 op het BB jubileumfeest, april 2013 he?
Ik zei ergens toch dat ik pas voor T-shirts van 40¤+ ?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:32 schreef Barcaconia het volgende:
American Eagle, Hollister, Abercrombie & Fitch, Aeropostale
Wibraquote:Op woensdag 22 september 2010 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
Waar moet je dan tegenwoordig wél zijn als je een beetje toffe kleding wil kopen ??
Voor witte T-shirts en sokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |