Houwe zoquote:Op woensdag 22 september 2010 18:08 schreef Barcaconia het volgende:
De avatar van 2cv in de OP linkt niet naar zijn profiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Neem wat lekkers mee voor het weekend, want ik ben er ws nietquote:Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef Anne het volgende:
En nou ga ik toch maar eens boodschappen doen.
goed voor natte voetenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef Sounddragon het volgende:
My new shoes;
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of dat gore tex spul werkt
en als ie wel bijt is het in de enkels, hoger komt ie toch nietquote:Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef Anne het volgende:
In het vervolg mogen jullie btw zelf TF ook wel PM'en heur. Hij bijt niet!
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en als ie wel bijt is het in de enkels, hoger komt ie toch niet
die moet ik echt eens op de foto zttenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:23 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, vandaag trouwens eindelijk weer een ritje in de1113
gemaakt. Jammer dat hij maar net aan 75 loopt, maar toch prachtig om te doen.
tégen natte voeten hoop ikquote:
Ik heb heel Oosterflank én Schollevaar gebouwd zien worden, en aan de Oosterhof heb ik nog meegewerktquote:Op woensdag 22 september 2010 18:19 schreef lipje het volgende:
en SD: De Oosterhof is sooooooo 1998![]()
(en ik heb dat nog gebouwd zien worden)
April 2013quote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik verwacht je natuurlijk wel met de 1113 op het BB jubileumfeest, april 2013 he?
Ik zei ergens toch dat ik pas voor T-shirts van 40¤+ ?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:32 schreef Barcaconia het volgende:
American Eagle, Hollister, Abercrombie & Fitch, Aeropostale
Wibraquote:Op woensdag 22 september 2010 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
Waar moet je dan tegenwoordig wél zijn als je een beetje toffe kleding wil kopen ??
Voor witte T-shirts en sokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |