Je zegt het alsof je niet zeker wist wat haar antwoord zou wordenquote:Op maandag 20 september 2010 10:00 schreef Stansfield het volgende:
Ik ga ook trouwens. Donderdag 1 september 2011.
Afgelopen zaterdag heeft mijn vriendin ja gezegd.![]()
Hoe heb je het gevraagd?quote:Op maandag 20 september 2010 10:06 schreef Stansfield het volgende:
Maar dat gedeelte is nu in ieder geval achter de rug haha.
We hebben een nieuwbouwhuis gekocht wat nu al aardig staat. Ze zijn nu aan het metselen, in mei is de oplevering gepland. Mijn vriendin was zaterdag jarig. Dus toen we even bij het huis gingen kijken heb ik het in ons nieuwe huis gevraagd.quote:
Done!quote:Op maandag 20 september 2010 10:09 schreef Barretje80 het volgende:
Raissa,
Zou je in de OP de datum van " ons" naar 23 juni kunnen zetten?
tnx!
en Stansfield, gefeliciteerd!!
Wij willen binnen kort ook onze trouwringen gaan bestellen.. is alleen online via een engelse website.. is toch wel spannend
thanks!quote:Op maandag 20 september 2010 10:12 schreef Raissa het volgende:
[..]
Done!
Heb een poging gedaan om de wiki zoveel mogelijk up to date te maken maar kan best zijn dat ik iets vergeten ben!
Nou we zitten een beetje met het probleem dat de kans bestaat dat we begin volgend jaar voor ons werk naar Boston moeten verhuizen.. (Voor een paar jaar) Dus we regelen het liefste alles nu maar dit jaar nog, dan hoeven we ons daar niet meer "druk" over te maken.quote:Op maandag 20 september 2010 09:16 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat leuk! En snel ook al. Watvoor ringen hebben jullie uitgezocht?
Oeh, leuk! Graagquote:Op maandag 20 september 2010 11:03 schreef progje het volgende:
Eventuele foto van welke het geworden zijn wil ik best via PM sturen
Ons "probleem" is dat ik een ronde ( D-vorm) ring wil , want dan kan ie mooi naast de verlovings ring, en m'nquote:Op maandag 20 september 2010 11:03 schreef progje het volgende:
[..]
Nou we zitten een beetje met het probleem dat de kans bestaat dat we begin volgend jaar voor ons werk naar Boston moeten verhuizen.. (Voor een paar jaar) Dus we regelen het liefste alles nu maar dit jaar nog, dan hoeven we ons daar niet meer "druk" over te maken.
We zijn naar een goudsmid geweest wat we wilden onze ringen zelf gaan ontwerpen.
Maar toen we daar waren zagen we opeens andere ringen die helemaal geweldig waren en die zijn het uit eindelijk geworden. Ze zijn van het merk Meister (http://www.meisterschmuck.com)
We zijn er helemaal blij mee...
Eventuele foto van welke het geworden zijn wil ik best via PM sturen
Ik zou gewoon naar een goudsmid gaan, die kan alles naar wens maken.quote:Op maandag 20 september 2010 11:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ons "probleem" is dat ik een ronde ( D-vorm) ring wil , want dan kan ie mooi naast de verlovings ring, en m'nwil een platte ring.. meestal zijn de setjes of het een of het ander.. dus dat wordt losse ringen bestellen.
Tevens wil ik geen steentje in de ring ( die van de verlovings rind is genoeg voor2 ringen) dus dan valt ook weer van alles af..
Enwill dan weer palladium ringen.. *zucht* ach.. we hebben nog even!
Willen jullie ook in het lijstje?quote:Op maandag 20 september 2010 11:11 schreef Clubsoda het volgende:
Wij trouwen al over minder dan twee weken!We zijn bezig met de puntjes op de i te zetten, maar het wordt wel heel echt en serieus nu. Ik kan bijvoorbeeld al panisch het weerbericht gaan checken steeds
Heb er zo'n zin in!
Weg of heeft de link niet in de wiki gestaan? Ik zal hem er bij zetten.quote:Op maandag 20 september 2010 11:12 schreef Mr_Moon het volgende:
De link naar onze foto's is ook weg...
Heb je ze wel in het echt gezien??quote:Op maandag 20 september 2010 10:09 schreef Barretje80 het volgende:
Raissa,
Zou je in de OP de datum van " ons" naar 23 juni kunnen zetten?
tnx!
en Stansfield, gefeliciteerd!!
Wij willen binnen kort ook onze trouwringen gaan bestellen.. is alleen online via een engelse website.. is toch wel spannend
quote:Op maandag 20 september 2010 11:16 schreef Raissa het volgende:
[..]
Weg of heeft de link niet in de wiki gestaan? Ik zal hem er bij zetten.
quote:Op maandag 20 september 2010 11:12 schreef Mr_Moon het volgende:
Mijn vriendin vrouw is 1m63 en heeft maatje 36...
mja.. een palladium gebrushede ring ziet er toch echt wel overal hetzelfde uit .. is een ring zonder verdere tierelantijntjes..en de vorm hebben we al wel geprobeerd bij de juwelier. dus dat zit wel goed..quote:Op maandag 20 september 2010 11:17 schreef progje het volgende:
[..]
Heb je ze wel in het echt gezien??
De catalogus foto van onze ringen is echt afschuwelijk namelijk. De kleuren komen helemaal niet goed over...
En als ik ze vanuit de catalogus had moeten uitzoeken had ik ze nooit gekozen.
Het kan dus zijn dat je ring er in het echt heel anders uit ziet dan op een foto...
Ja, is goed, stoot ik meteen Vlindur van de eerst-volgende-troonquote:Op maandag 20 september 2010 11:15 schreef Raissa het volgende:
[..]
Willen jullie ook in het lijstje?
een fout die ik wel vaker maak...quote:
Ik moet er ook nog aan wennen.quote:
Oh dan moet het goed komenquote:Op maandag 20 september 2010 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. een palladium gebrushede ring ziet er toch echt wel overal hetzelfde uit .. is een ring zonder verdere tierelantijntjes..en de vorm hebben we al wel geprobeerd bij de juwelier. dus dat zit wel goed..
maar dat maakt het niet minder spannend.. en als je er bijna 1000 eur mee kan besparen EN dat het precies is wat we willen...
Wij zijn alvast een beetje aan het oefenenquote:
mijn vriend noemt me steeds "ondervrouw"quote:Op maandag 20 september 2010 11:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Wij zijn alvast een beetje aan het oefenen![]()
" zeg toekomstige echtgenoot... "
Ik was zo verbaasd dat jij aan kwam lopen! Was ineens even helemaal vergeten hoe het zat.quote:Op maandag 20 september 2010 11:23 schreef Stefan het volgende:
Het was mooi om te zien hoe Maudip en Sanne toe waren om te trouwen, dat wachten in het hotel moet slopend zijn geweest.
White wedding werd niet gedraaid toen jullie binnenkwamen maar de Black Eyed Peas, die was echt toepasselijk qua tekst en qua opzwepen van de aanwezigen. Billie Idol werd later wel gedraaid.quote:Op maandag 20 september 2010 11:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik was zo verbaasd dat jij aan kwam lopen! Was ineens even helemaal vergeten hoe het zat.
Dat ons nummer binnen al werd gedraaid hoorde ik ook niet, ik bleef maar vragen of het al begonnen was.
Oh wel? Jullie zeiden White Weddingquote:Op maandag 20 september 2010 11:36 schreef Sanne het volgende:
Black Eyed Peas was het nummer wat inderdaad moest spelen.
Nee, die moest daarvoor.quote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh wel? Jullie zeiden White Wedding
Oke, goed geregeld dus. Volgens mij zijn er weinig gebakjes gegeten. Wel veel oesters.quote:Op maandag 20 september 2010 11:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nee, die moest daarvoor.
En dat is ook allemaal goed gegaan, alleen hoorde ik door de zenuwen helemaal niets meer.
More pics!!quote:Op maandag 20 september 2010 11:50 schreef Sanne het volgende:
De oesterman was leuk.
Aan het einde van de avond zagen we allerlei gasten met gebakjes in servetjes vertrekken omdat ze die foto wilden bewaren.
En de rockers zijn.
Altijd.
Rock on!quote:Op maandag 20 september 2010 11:50 schreef Sanne het volgende:
De oesterman was leuk.
Aan het einde van de avond zagen we allerlei gasten met gebakjes in servetjes vertrekken omdat ze die foto wilden bewaren.
En de rockers zijn.
Altijd.
En nu zijn jullie aan de beurt!quote:
Dat wordt een trouwerij met K3 muziekquote:
Wel een erg mooie jurk!quote:Op maandag 20 september 2010 11:12 schreef Mr_Moon het volgende:
De link naar onze foto's is ook weg...
en voor toekomstige bruidjes; m'nheeft besloten haar jurk te verkopen...
Het is model 92e27 van Oscar de la Renta.
Mijn vrouw is 1m63 en heeft maatje 36...
[ afbeelding ]
Meer info over deze prachtige jurk...
PM voor meer info...
en nee, ik stuur er hem niet op naar Nigeria...
De datum is alvast super !!!!quote:Op maandag 20 september 2010 13:25 schreef Miss_Isis het volgende:
Mooie foto's in 't vorige topic Sanne en Muaddib! En het klinkt alsof jullie een hele fijne dag hebben gehad. En ook prachtige foto's van Tha-Flash! Wij trouwen op dezelfde datum volgend jaar![]()
Heb daarnet de tijd nog maar even veranderd, 9 uur was toch wel wat vroeg. Nu wordt het 9.45 uur. En 12 november gaan we in ondertrouw... Dan wordt het helemaal echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |