zolang ze van nut zijn in jou zoektocht naar liefde, plezier en genot wel ja. daarbuiten vraag ik het me af. Maar dat is de indruk die ik krijg van achter dit beeldscherm.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom?
Iedereen die mij kent, weet dat ik hardstikke sociaal ben.
I know..... np behalve met een trein....quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik stond om 21:50 voor de deur, en ben zelfs nog gestopt onderweg ook...
Het kan dus makkelijk binnen een uur
Dat hoeft ook niet. Het helpt wel, kan ik je vertellen. Je leert heel veel over jezelf.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar maar... hoe weird moet ik doen omdat te leren?
IK ben niet zo van de drugs... and such
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
kloon is heel sociaalquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zolang ze van nut zijn in jou zoektocht naar liefde, plezier en genot wel ja. daarbuiten vraag ik het me af. Maar dat is de indruk die ik krijg van achter dit beeldscherm.
Ik help mensen ook graag. Waarom denk je dat ik leraar ben?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zolang ze van nut zijn in jou zoektocht naar liefde, plezier en genot wel ja. daarbuiten vraag ik het me af. Maar dat is de indruk die ik krijg van achter dit beeldscherm.
quote:
Trein is ruk, lang leven de auto!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I know..... np behalve met een trein....
KloonS ZIJN sociaal!quote:
Vliegtuigquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trein is ruk, lang leven de auto!
hier ben ik het helemaal mee eens. het leven is te kort om er niet van te genieten. ik spreek uit ervaring. heb een lange relatie achter de rug waarbij het op een gegeven moment iet meer mogelijk was om van te kunnen genieten. ik wilde dat niet meer meemaken en heb ook met mezelf aafgesproken om weer van het leven te gaan genieten, en de persoon weer worden die ik was kwijtgeraakt. tuurlijk ook ik heb "spijt"van bepaalde dingen, idd achteraf, de bekende: "had ik maar zo gedaan..."situatie. ik heb daar echt van geleerd, ben met mezelf in discussie gegaan en ben nu weer heerlijk mn oude ikke die van het leven geniet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Spijt is achterom kijken,en dan pas leren. Ik kijk niet achterom,heb geen zin om teveel tijd te verdoen. Het leven is al kort genoeg. Leer op en van het moment,en ga verder... in en verbeterde versie zeg maar
Ik ben er wel eens weken, zo niet maanden of jaren later achter gekomen dat ik iets niet had moeten doen. Dus ik had spijt van mijn beslissing toen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ook het verleden is om van te leren.
Emoties werken vaak sterker dan cognitie.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah zo.
Dat kan ook zonder dat spijtgevoel toch? dat kun je allemaal heel rationeel beredeneren zonder er spijt voor nodig te hebben.
Dat kan ook heel moeilijk zijn. Maar je hebt het wel gedaan!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is een stap te verik heb vandaag voor het eerst in bijzoijn van de familie gehuild. Stiekem ben ik best trots daarop
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik niet met je eens.
Ik heb best spijt van dingen die ik heb gedaan. Betekent voor mij vooral dat ik dat in een eventuele toekomstige situatie iets anders zal doen. Ik blijf er niet over kniezen.
Leer op het moment dat je erachter komt dat het een foutje was,en kijk dan weer naar de toekomst (hopelijk zonder dat foutje weer te maken)quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ook het verleden is om van te leren.
omdat jij daarvan genietquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik help mensen ook graag. Waarom denk je dat ik leraar ben?
Dan heb je dus wel iets aan spijtquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:25 schreef Delan het volgende:
[..]
hier ben ik het helemaal mee eens. het leven is te kort om er niet van te genieten. ik spreek uit ervaring. heb een lange relatie achter de rug waarbij het op een gegeven moment iet meer mogelijk was om van te kunnen genieten. ik wilde dat niet meer meemaken en heb ook met mezelf aafgesproken om weer van het leven te gaan genieten, en de persoon weer worden die ik was kwijtgeraakt. tuurlijk ook ik heb "spijt"van bepaalde dingen, idd achteraf, de bekende: "had ik maar zo gedaan..."situatie. ik heb daar echt van geleerd, ben met mezelf in discussie gegaan en ben nu weer heerlijk mn oude ikke die van het leven geniet.
Klopt.quote:
Dat dus. Maar het is en blijft spijt. Of je gaat kniezen is een tweede.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
[..]
Leer op het moment dat je erachter komt dat het een foutje was,en kijk dan weer naar de toekomst (hopelijk zonder dat foutje weer te maken)
Dat klinkt echt heel goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Ik maak mensen graag aan het lachen en aan het leren. Ik geniet daarvan. Lijkt me niks mis mee.
NEE!quote:
En het boomerangs back in your face, dat is het mooiste.quote:
om er wat van te leren ja! iedereen heeft van die dingen die je achteraf dacht dat had ik beter niet zo kunnen doen of zeggen. daar leer je van.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
NEE!
Spijt houdt schuld in. En schuld is dom. Religieus. Dom dus.
Dat cognitie minder sterk werkt wil nog niet zeggen dat je altijd emotie nodig hebt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens weken, zo niet maanden of jaren later achter gekomen dat ik iets niet had moeten doen. Dus ik had spijt van mijn beslissing toen.
Nu zal ik iets dergelijks nooit meer doen
[..]
Emoties werken vaak sterker dan cognitie.
Over een paar weken kan ik dit ook staven met literatuur
[..]
Dat kan ook heel moeilijk zijn. Maar je hebt het wel gedaan!
Ik zou spijt krijgen van het kniezenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat dus. Maar het is en blijft spijt. Of je gaat kniezen is een tweede.
Dit is dan wel een erg religieuze opmerking van jequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
NEE!
waardoor je het hopelijk niet meer doet: je hebt geleerd door spijt te hebben!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zou spijt krijgen van het kniezen
Ga maar na. Elke religie kent schuld en boetedoening. Voor een of ander fictief opperwezen.quote:
De dag dat ik iemand sta te kruisigen, mag je me beoordelen. Vooralsnog ben ik vredelievender dan welke religie ook.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is dan wel een erg religieuze opmerking van je
Wijs even de schuld aan in dit voorbeeld:quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
NEE!
Dus jij vindt dat schuld een bedenksel is van een of meerdere religies en niet een menselijke emotie?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ga maar na. Elke religie kent schuld en boetedoening. Voor een of ander fictief opperwezen.
Ik bedoel: hoe dom ben je dan?
Dank je. Je hebt zojuist mijn punt bevestigdquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:27 schreef Delan het volgende:
[..]
om er wat van te leren ja! iedereen heeft van die dingen die je achteraf dacht dat had ik beter niet zo kunnen doen of zeggen. daar leer je van.
Spijt is dat je jezelf de schuld geeft van wat je gezegd hebt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wijs even de schuld aan in dit voorbeeld:
Ik heb ooit iets heel persoonlijks verteld op TV. Destijds heb ik er niet bij stil gestaan hoe lang zoiets je kan "achtervolgen". Ruim 5 jaar later kwam ik het nog tegen.
Ik heb spijt dat ik dat destijds gedaan heb. Dus ik weet nu dat, als iets dergelijks weer op mijn pad zou komen, ik het niet weer zou doen.
Niet altijd, maar wel vaakquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat cognitie minder sterk werkt wil nog niet zeggen dat je altijd emotie nodig hebt.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Ik heb genoeg emoties enzo gedeeld vandaag. Ik ga dom tvstaren![]()
dat je dit serieus meent kan ik met mijn verstand dus niet bij. laat dus maar: jij jou kijk, ik mijn kijk. even goeie vrienden (of niet).quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ga maar na. Elke religie kent schuld en boetedoening. Voor een of ander fictief opperwezen.
Ik bedoel: hoe dom ben je dan?
Ok kan hier op ingaan, maar ik doe het nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De dag dat ik iemand sta te kruisigen, mag je me beoordelen. Vooralsnog ben ik vredelievender dan welke religie ook.
Individualisme versus collectivisme.
Het is eringestampt door religie. Dieren hebben geen schuld. Zo zou het m.i. moeten zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat schuld een bedenksel is van een of meerdere religies en niet een menselijke emotie?
Ik geef mezelf nergens de schuld vanquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spijt is dat je jezelf de schuld geeft van wat je gezegd hebt.
Dat vind ik onzin. Dat was een andere tijd en binnen die tijd had JIJ het gevoel dat wat jij TOEN deed, het JUISTE was.
Niks mis mee dus.
Ik niet. Doe niet aan spijt dus knies er lekker op losquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zou spijt krijgen van het kniezen
Maar ik leer al op het moment,waardoor ik niet ga kniezen. Ik zie spijt als "kniezend terug kijken hoe ik fouten heb gemaakt" Dus ik leer liever van het moment,op het moment,dan dat ik terug ga zitten denken om alsnog het zelfde te lerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waardoor je het hopelijk niet meer doet: je hebt geleerd door spijt te hebben!![]()
![]()
Prima.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat je dit serieus meent kan ik met mijn verstand dus niet bij. laat dus maar: jij jou kijk, ik mijn kijk. even goeie vrienden (of niet).
Jawel: van het feit dat je iets gezegd hebt wat je niet had moeten zeggen. Dat zeg je net zelf...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik geef mezelf nergens de schuld van
Jij ziet spijt anders dan ik. Dat is hetquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar ik leer al op het moment,waardoor ik niet ga kniezen. Ik zie spijt als "kniezend terug kijken hoe ik fouten heb gemaakt" Dus ik leer liever van het moment,op het moment,dan dat ik terug ga zitten denken om alsnog het zelfde te leren
Dieren huilen ook niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is eringestampt door religie. Dieren hebben geen schuld. Zo zou het m.i. moeten zijn.
De grote vraag is: wat ga je dan voortaan wel bestellen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb nu spijt van het eten van de mixed grill in The Old Peppermill.. Geleerde les: ik bestel de volgende keer geen Mixed grill daar
en ze gaat nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dieren huilen ook niet.
Is dat er ook ingestampt door een of andere religie?
Ik heb spijt dat ik met m'n kop op TV ben gekomen. Het woord schuld heb ik niet in mijn mond genomen, en mijn definitie van schuld is ook niet te vinden in mijn omschrijving van de situatie.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawel: van het feit dat je iets gezegd hebt wat je niet had moeten zeggen. Dat zeg je net zelf...
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Het helpt wel, kan ik je vertellen. Je leert heel veel over jezelf.
Maar zoek inspirators. Mensen die wijze woorden gebruiken. Je kan Gandhi nemen. Of YipYip... Ik noem maar een dwarsstraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dali lama
![]()
That's lifequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij ziet spijt anders dan ik. Dat is het
Religie heeft het in de mensheid ingestampt, dat snap je wel toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dieren huilen ook niet.
Is dat er ook ingestampt door een of andere religie?
Ik wacht op het teken van de baas. Mijn plicht als goede vrouwquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en ze gaat nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet...
* JoeBravo dansje doet
om er wat van te leren heb je er wat aan ja. ook spijt is een gevoel wat je op dat moment hebt, wat je met dat gevoel daarna doet is je eigen keuze. ik kies ervoor om er van te leren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je. Je hebt zojuist mijn punt bevestigd![]()
Dali is goed.quote:
Geen idee, momenteel wil ik nieteens aan eten denkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De grote vraag is: wat ga je dan voortaan wel bestellen?
dus iedereen die nooit met religie in aanraking is gekomen zal ook geen spijt kennen? dat geloof je echt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Religie heeft het in de mensheid ingestampt, dat snap je wel toch?
Dat heeft niets met huilen te maken.
Religie is het vervangen van je eigen ik door een projectie op een opperwezen. Levensgevaarlijk en onverantwoordelijk. Want niet JIJ als individu bent verantwoordelijk, maar een of andere god.
Hoe je het in je hoofd haalt, is me al een raadsel, maar dat miljarden met die onzin wegkomen, dat baart me zorgen...
Ik zie bij jullie echt zo'n rood licht in de kamer met "On Air"...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wacht op het teken van de baas. Mijn plicht als goede vrouw
Religie heeft 'wat' in de mensheid gestampt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Religie heeft het in de mensheid ingestampt, dat snap je wel toch?
Dat heeft niets met huilen te maken.
Religie is het vervangen van je eigen ik door een projectie op een opperwezen. Levensgevaarlijk en onverantwoordelijk. Want niet JIJ als individu bent verantwoordelijk, maar een of andere god.
Hoe je het in je hoofd haalt, is me al een raadsel, maar dat miljarden met die onzin wegkomen, dat baart me zorgen...
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef Delan het volgende:
[..]
om er wat van te leren heb je er wat aan ja. ook spijt is een gevoel wat je op dat moment hebt, wat je met dat gevoel daarna doet is je eigen keuze. ik kies ervoor om er van te leren.
wat goed van jequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wacht op het teken van de baas. Mijn plicht als goede vrouw
Neem een borrel om de smaak weg te spoelenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, momenteel wil ik nieteens aan eten denken
Dat klopt dan niet, want ik ben er nooit mee in aanraking geweest, en ken wel spijt..quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dus iedereen die nooit met religie in aanraking is gekomen zal ook geen spijt kennen? dat geloof je echt?
Iedereen is met religie in aanraking geweest. Het is zoiets menselijk archaisch. Een soort puberteit. Volwassen mensen hebben geen Sinterklazen meer nodig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dus iedereen die nooit met religie in aanraking is gekomen zal ook geen spijt kennen? dat geloof je echt?
Soms ook "Under Air" hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie bij jullie echt zo'n rood licht in de kamer met "On Air"...
Het is niet de smaak, maar m'n maag is overstuur.. Ik wil nog wel een Juup wegwerken voor 't slapen gaan, maar ben bang voor eventuele gevolgen daarvanquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neem een borrel om de smaak weg te spoelen
Vinger in de keel en uitkotsen die handelquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is niet de smaak, maar m'n maag is overstuur.. Ik wil nog wel een Juup wegwerken voor 't slapen gaan, maar ben bang voor eventuele gevolgen daarvan
Kotsen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is niet de smaak, maar m'n maag is overstuur.. Ik wil nog wel een Juup wegwerken voor 't slapen gaan, maar ben bang voor eventuele gevolgen daarvan
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dali is goed.
Een lama vast ook. Voor jou.
Een Juupje zou ik ook wel lusten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan ik dus absoluut nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vinger in de keel en uitkotsen die handel
En daarna je borrel
Neequote:
een keer een nuttige discussie op singles! goed toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef kitao het volgende:
Het lijkt hier filososfie wel , alles goed ?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie bij jullie echt zo'n rood licht in de kamer met "On Air"...
Dali is serieus een van mijn inspirators.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lama... spugen wel lekker... moehahaa... mijn humor
Tuurlijk wel. Verleg je grenzen! 7-)quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan ik dus absoluut niet![]()
[..]
Nee
Slecht Engeltje, heel slecht.. Net als die van vanavondquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lama... spugen wel lekker... moehahaa... mijn humor
Dat is een tegenstellingquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Delan het volgende:
[..]
een keer een nuttige discussie op singles! goed toch?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iedereen is met religie in aanraking geweest. Het is zoiets menselijk archaisch. Een soort puberteit. Volwassen mensen hebben geen Sinterklazen meer nodig.
Die kunnen zichzelf vertrouwen, juist door al hun ervaringen.
Nee, ik kán het niet.. Het is niet durven, er gebeurt gewoon nietsquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Verleg je grenzen! 7-)
prima, ik sta enkel perplex , ook nuttige stof is hier mogelijk dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Delan het volgende:
[..]
een keer een nuttige discussie op singles! goed toch?
Tuurlijk wel...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef kitao het volgende:
Het lijkt hier filososfie wel , alles goed ?
You're weirdquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik kán het niet.. Het is niet durven, er gebeurt gewoon niets
Ik heb nog een fles of wat staanquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Juupje zou ik ook wel lusten.
Maar ik zit aan de goedkope Spaanse wijn. Een cadeau. Uit spijt.
Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef kitao het volgende:
[..]
prima, ik sta enkel perplex , ook nuttige stof is hier mogelijk dus.
Je bent niet de eerste die het opvalt :quote:
Het is een moeilijke weg. Maar die bewandel je beter zelf en met vrienden dan je hart verkopen aan een of ander irreeels.quote:
iddd... of tandenborstelquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vinger in de keel en uitkotsen die handel
En daarna je borrel
Rotterdam-Frankfurt is ver hoor. Morgen om 11:15 vliegen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles of wat staan![]()
* MissMSX sluit gedwee achterin de rij aan...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die het opvalt :![]()
Engel, Peurac en Lotusss waren daar ook al achter
Ik vind Dali ook super goed.....quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dali is serieus een van mijn inspirators.
Net als:
Theo van Gogh, Hans Teeuwen, Johan Cruijff, Bill Hicks, George Carlin en David Lynch.
Wat? In je keel of voor na het kotsen?quote:
Nee vandaag niet meer, straks slapen, 4:30 opstaan om te werkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rotterdam-Frankfurt is ver hoor. Morgen om 11:15 vliegen.![]()
Anders was ik gerust even langs komen zetten.
Ik heb met je te doen kerel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee vandaag niet meer, straks slapen, 4:30 opstaan om te werken
Of je klikt naar d'r foboquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef kitao het volgende:
[..]
normaal gesproken , graag.
maar hoe zie je eruit ?
Met of zonder die zak over m'n hoofd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef kitao het volgende:
[..]
normaal gesproken , graag.
maar hoe zie je eruit ?
Niet lachen, maar 1 van mijn opdrachten morgen is met Jehova's naar/van Zeist..quote:
En jij denkt dat daar een foto van mij staat?quote:
Bed kwijt??????quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef kitao het volgende:
[..]
met mij niet , ik heb geen matras vandaag.
Zeist! Waar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet lachen, maar 1 van mijn opdrachten morgen is met Jehova's naar/van Zeist..
Ventje is het belangrijkste. Fijn weekendquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga een poging wagen bij te komen van de verbazing en op tijd te gaan slapen. (ik neem teveel hooi op m'n vork)
Ventje zal er al wel weer vroeg uit zijn![]()
o ben jij dat ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met of zonder die zak over m'n hoofd?
Slaap lekker Joe! Niet teveel piekeren. Gewoon es egoistisch zijn!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga een poging wagen bij te komen van de verbazing en op tijd te gaan slapen. (ik neem teveel hooi op m'n vork)
Als jij daadwerkelijk de persoon van de eerste foto bent in je fobo dan is die zak heul niet nodigquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met of zonder die zak over m'n hoofd?
absoluut! dank je en van hetzelfdequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ventje is het belangrijkste. Fijn weekend
I'm famousquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:50 schreef kitao het volgende:
[..]
o ben jij dat ?
met die bruine groentezak over je koppie met gaatjes erin ?
Geen idee, heb de opdrachtlijst niet hier, ligt op de zaak..quote:
Als je met je vinger het niet voor elkaar krijgt dan met je tandenborstel.....quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat? In je keel of voor na het kotsen?
Psssst, dat is een kerel!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als jij daadwerkelijk de persoon van de eerste foto bent in je fobo dan is die zak heul niet nodig
Trustequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
Slaap lekker Joequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
David Bowie?quote:
Als je de borstelkant gebruikt kun je wel meteen de riolering eens schoonmakenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je met je vinger het niet voor elkaar krijgt dan met je tandenborstel.....![]()
en ik zou de achterkant gebruiken..... just a idea....
Doe ze de groeten daar!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, heb de opdrachtlijst niet hier, ligt op de zaak..
De Japanse David Bowie.quote:
Dank jequote:
Doe dat dan NA het poetsen van je schoenen met diezelfde tandenborstel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je de borstelkant gebruikt kun je wel meteen de riolering eens schoonmaken
Heul niet, erin, eruit, en wegwezenquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
absoluut! dank je en van hetzelfde
yep , ik kan me herinneren dat ik ooit eens een foto heb bekeken van iemand met een zak over dr koppie.quote:
Bowie David?quote:
Zo zijn Zeister snollen. Vertel mij wat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heul niet, erin, eruit, en wegwezen![]()
Oh.. Wacht.. nee toch maar niet te letterlijk nemen..![]()
Ehm..
Boterhamzakje?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef kitao het volgende:
[..]
yep , ik kan me herinneren dat ik ooit eens een foto heb bekeken van iemand met een zak over dr koppie.
dat was jij dus ?
Waarom?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe dat dan NA het poetsen van je schoenen met diezelfde tandenborstel.
Vast wel. Ik zou niet zonder durvenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef kitao het volgende:
[..]
yep , ik kan me herinneren dat ik ooit eens een foto heb bekeken van iemand met een zak over dr koppie.
dat was jij dus ?
Gewipt, geneukt, gecopuleerd, etc...quote:
Das heul niet Gackt.. Toch? *veel geluisterd heeft toen ie nog met ex was*quote:
Voor een extra kotseffect.quote:
Wellusquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das heul niet Gackt.. Toch? *veel geluisterd heeft toen ie nog met ex was*
Gackt, Hyde, Hide, en bijbehorende bands..
Het nummer wel, maar fobo plaatje niet?
Ik word er niet warm van. Pop in het jasje van een eunuch.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das heul niet Gackt.. Toch? *veel geluisterd heeft toen ie nog met ex was*
Gackt, Hyde, Hide, en bijbehorende bands..
Het nummer wel, maar fobo plaatje niet?
Owh, ik dacht voor het schoonmaakeffectquote:
En toen werd het interessant!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewipt, geneukt, gecopuleerd, etc...
Dan ga je ook kotsen ... Problem solvedquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je de borstelkant gebruikt kun je wel meteen de riolering eens schoonmaken
Ik was na 15:00 toch niet in Rotterdam kerelquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef PeuRac het volgende:
@J-K, had niet gebeld omdat ik druk was en daarna te moe om nog wat te drinken. Kan zo'n beetje elk moment in slaap vallen
Ik vind de ska-touch wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef El_Matador het volgende:
Ik word er niet warm van. Pop in het jasje van een eunuch.
Gackt was toch altijd hoogblond en zulks? (En wie van hen was nou ook alweer voorbeeld voor Cloud uit FF7?)quote:
Pffff, die gast verkleed en make-upt zich vaker dan een gemiddelde vrouwquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gackt was toch altijd hoogblond en zulks? (En wie van hen was nou ook alweer voorbeeld voor Cloud uit FF7?)
Ff serieus; hoe kan je ooit verliefd zijn op een eunuch?quote:
Oh, dat was Gackt dus.. in z'n Clip vanilla kun je het zien..quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gackt was toch altijd hoogblond en zulks? (En wie van hen was nou ook alweer voorbeeld voor Cloud uit FF7?)
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was na 15:00 toch niet in Rotterdam kerel![]()
heb er een uur en 50 minuten over gedaan om in Hoevelaken te komen
Wie is er verliefd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ff serieus; hoe kan je ooit verliefd zijn op een eunuch?![]()
![]()
Rijke vent ben je.quote:
ja nog steeds onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was na 15:00 toch niet in Rotterdam kerel![]()
heb er een uur en 50 minuten over gedaan om in Hoevelaken te komen
Jij post een hartje.quote:
Jij interpreteert dat verkeerdquote:
Goeie vrijmibo!quote:
Mijn fout.quote:
Dikke files op de A28, die was gewoon vol.. A1 was niet beter, en het laatste stukje in A'foort ook niet, zijn ze de weg aan het verbouwenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ik was gewoon snel weer op kantoor
Veel duitsers gezien onderweg, maar dat was wel relaxed *groot licht gebruikt* die gaan tenminste aan de kant
In Pakistan kan je nu heel goedkoop aan waterbedden komen.quote:
Spijt?quote:
je weet toch dat je die lek moet steken om geneukt te wordenquote:
met jou kan ik praten....waar woon je ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewipt, geneukt, gecopuleerd, etc...
Alsjeblieft zeg. Wat een land lijkt me dat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:01 schreef MissMSX het volgende:
Oew, we hadden het over Japan. Kan dit topic dan ook in de Japanfeaturelijst?
Ja euh, ik kan niet vliegen hoorquote:
Schuldgevoel.quote:
Bij mijn manquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef kitao het volgende:
[..]
met jou kan ik praten....waar woon je ?
Koop een helikopter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh, ik kan niet vliegen hoor![]()
Stomme filesEn dan zo vroeg al
ik ga ma zwaar bezatten thuis jaquote:
Ga er eens heen. Ik kan het iedereen aanbevelenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Wat een land lijkt me dat.
Nog beterquote:
In een heel mooie stad.quote:
*speld pakt* Waar is jouw luchtbed?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je weet toch dat je die lek moet steken om geneukt te worden?
Je ging naar A'foort toch? Volgende keer A12 - A27 - A28 Uithof, binnendoor parallel aan de A28 gaan rijdenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dikke files op de A28, die was gewoon vol.. A1 was niet beter, en het laatste stukje in A'foort ook niet, zijn ze de weg aan het verbouwen
De mooiste stad van Nederlandquote:
Dat zeggen sommigen ook van India.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga er eens heen. Ik kan het iedereen aanbevelen
Oneens, dat is Utreg.quote:
Thuis?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga ma zwaar bezatten thuis ja
Daar ga je spijt van krijgenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef kitao het volgende:
[..]
*doet moordpoging om die griet te krijgen*
grom.
Het valt best mee, een vriendin gaat er eens in de zoveel tijd naartoe, studeert er ook.. En ze heeft de tijd van d'r leven!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeggen sommigen ook van India.![]()
Nee, maar serieus, ik wil er zeker heen, alleen om te zien hoe bizar ziek het nou werkelijk is.
Hard werken Jofunuekunkukenufukunen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe jij sponsoren dan?![]()
En m'n brevet ook?
heb ik heul nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*speld pakt* Waar is jouw luchtbed?
Ik had op t werk 1 biertje en net thuis met vrienden 2 gehad, maar t valt me zwaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga ma zwaar bezatten thuis ja
na gallileo kwam plato..quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ff serieus; hoe kan je ooit verliefd zijn op een eunuch?![]()
![]()
Het is niet bizar ziek. Jij zult het hooguit zo ervaren misschien.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeggen sommigen ook van India.![]()
Nee, maar serieus, ik wil er zeker heen, alleen om te zien hoe bizar ziek het nou werkelijk is.
Ik ken mensen die in India blijven. Zegt me niks.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het valt best mee, een vriendin gaat er eens in de zoveel tijd naartoe, studeert er ook.. En ze heeft de tijd van d'r leven!
Dat ging dus niet, de hele afrit stond volquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je ging naar A'foort toch? Volgende keer A12 - A27 - A28 Uithof, binnendoor parallel aan de A28 gaan rijden
Something's wrong with your historical reference, man!quote:
ja, ik ben eigenlijk gaar en afgepeigerdquote:
Sure. En al die films, spelshows, cartoons, nieuws over zelfmoorden, hokjes van 4m2 voor 1299 dollar en dat soort shit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is niet bizar ziek. Jij zult het hooguit zo ervaren misschien.
Ik ken geen jaloezie.quote:
Jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, ik ben eigenlijk gaar en afgepeigerd
Nog harder?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hard werken Jofunuekunkukenufukunen!
Doorrijden op A27, afslag Veemarkt, de Bilt en dan door de Bilt naar Zeistquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ging dus niet, de hele afrit stond vol
Jij bent echt de pot die de ketel verwijt dat-ie zwart zietquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sure. En al die films, spelshows, cartoons, nieuws over zelfmoorden, hokjes van 4m2 voor 1299 dollar en dat soort shit.
Het eten is heerlijk, de mensen mwah en de cultuur... brr.
Maar daarom wel es gaaf om te ervaren idd.
Ging ook niet..quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doorrijden op A27, afslag Veemarkt, de Bilt en dan door de Bilt naar Zeist(autoboulevard volgen).
ja lach maar , maar voorlopig kan ik vannacht of bij moeders gaan slapen of op beton..quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Pakistan kan je nu heel goedkoop aan waterbedden komen.
Beton it is!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:08 schreef kitao het volgende:
[..]
ja lach maar , maar voorlopig kan ik vannacht of bij moeders gaan slapen of op beton..
Wtf, what happend? Zo druk is het daar echt nooitquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ging ook niet..![]()
Trust me, I tried..
Iets met vrachtwagens die elkaar klem redenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf, what happend? Zo druk is het daar echt nooiten ik kom er váák. Zeker op vrijdag middag nooit zoiets meegemaakt als wat jij beschrijft
Hoezo net als HW en ik???quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Behoorlijk jaNet als jij en heatwave
![]()
![]()
Je hebt een kleine auto, iets me er tussendoor rijden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets met vrachtwagens die elkaar klem reden
kom jij t me leren danquote:
Ik zie t nu pasquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*heeft een zeer foute bui en moest lachen*
Les 1 mbt Skippy: Negeren!quote:
Die had ik ook gezien jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt een kleine auto, iets me er tussendoor rijden?![]()
Trouwens, toen we terugreden stond er op de A12 Utrecht - Gouda meer dan 10km file, vanaf t Aquaduct tot halverwege de traject controle
Ach vooruit zal je wel het één en ander lerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kom jij t me leren dan?
Engel zoekt een neukertje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Master... I would like to learn more
Mag je kangoeroes afschieten? Of zijn ze beschermd? *buks pakt*quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat was het dan ?Arme heatwave
Gewoon schieten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag je kangoeroes afschieten? Of zijn ze beschermd? *buks pakt*
In de afgelopen 48 uur heb ik 9 uur geslapen. Ik ben wat moequote:
IJs!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cool! En gaan we dan daarna ijs eten?
Hoe moet 't dan als wij eens een drankje gaan doen ergens?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
In de afgelopen 48 uur heb ik 9 uur geslapen. Ik ben wat moe
daar liep jij toch omheen te springen ?!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:16 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mischien is evie wel iets voor jou peurac
Hee fuckfacequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan slaap ik vantevoren wel een volledige nachtquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe moet 't dan als wij eens een drankje gaan doen ergens?
Dude, das een uitgang, geen ingangquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hee fuckface![]()
heb je wel eens wat in je kont gehad
Evie!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:16 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mischien is evie wel iets voor jou peurac
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan slaap ik vantevoren wel een volledige nacht
Heb je een samenvatting? Ik ben te moe om terug te lezen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik nu even niet, lees maar terug waarom![]()
Het is dat ik het zonde van je motorkap vond, maar andersquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het ging over een cursus Skippy.... en hoe kom jij erbij????
* PeuRac kreeg halve doods verwensingen per PM van skippy mbt Eviequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:19 schreef kitao het volgende:
[..]
daar liep jij toch omheen te springen ?!
Mag....quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
veel vleesquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting? Ik ben te moe om terug te lezen.
Pakken wat je pakken kan!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac kreeg halve doods verwensingen per PM van skippy mbt Evie
Graag vanaf halverwege augustus tot vanmiddagquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting? Ik ben te moe om terug te lezen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
grappig , ik lag ook al in de clinch met hem om haar , hij wilde me zelfs ploffen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet slim he.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
veel vlees
Veel verschillend vlees
Veel waarschijnlijk te slecht gebakken vlees
misselijk..
Zoiets?
Heb em uitgelachen, als ik de pm's doorstuur naar een mod of FA'r krijgt die zeker een banquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:23 schreef kitao het volgende:
[..]
grappig , ik lag ook al in de clinch met hem om haar.
maarrrrr ; ik had al voorspeld dat een derde met het botje ervandoor zou gaan.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is dat ik het zonde van je motorkap vond, maar anders
Ohquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit is wel je kansquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:23 schreef kitao het volgende:
[..]
grappig , ik lag ook al in de clinch met hem om haar.
maarrrrr ; ik had al voorspeld dat een derde met het botje ervandoor zou gaan.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:22 schreef Thrust het volgende:
[..]
Graag vanaf halverwege augustus tot vanmiddag
zo kinderachtig ben je vast niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb em uitgelachen, als ik de pm's doorstuur naar een mod of FA'r krijgt die zeker een ban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |