abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86557253
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Mag je kangoeroes afschieten? Of zijn ze beschermd? *buks pakt*
Mag....
pi_86557255
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:

[..]



Heb je een samenvatting? Ik ben te moe om terug te lezen.
veel vlees
Veel verschillend vlees
Veel waarschijnlijk te slecht gebakken vlees
misselijk..

Zoiets? _O-
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86557281
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef PeuRac het volgende:

[..]

* PeuRac kreeg halve doods verwensingen per PM van skippy mbt Evie _O-
Pakken wat je pakken kan! :Y
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86557293
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Mag....
Cool! *O*
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86557297
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:

[..]



Heb je een samenvatting? Ik ben te moe om terug te lezen.
Graag vanaf halverwege augustus tot vanmiddag
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_86557300
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:17 schreef xFriendx het volgende:
*weer even spieken*
*O* :W mislukt joh...
pi_86557301
Lukt 4 ook?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86557311
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:17 schreef xFriendx het volgende:
*weer even spieken*
*scherm afschermt * >:)
What is understood,need not be discussed...
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:22:55 #284
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86557314
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef PeuRac het volgende:

[..]

* PeuRac kreeg halve doods verwensingen per PM van skippy mbt Evie _O-
:')
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:23:06 #285
262650 kitao
prikplaatje
pi_86557322
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef PeuRac het volgende:

[..]

* PeuRac kreeg halve doods verwensingen per PM van skippy mbt Evie _O-
grappig , ik lag ook al in de clinch met hem om haar , hij wilde me zelfs ploffen.

maarrrrr ; ik had al voorspeld dat een derde met het botje ervandoor zou gaan.
megalomaniac
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:23:28 #286
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86557337
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lukt 4 ook?
Nee :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86557338
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

veel vlees
Veel verschillend vlees
Veel waarschijnlijk te slecht gebakken vlees
misselijk..

Zoiets? _O-
Dat is niet slim he. :') Ik had vanavond kapsalon. :9
pi_86557340
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Mag....
*Voelt de liefde * ...
What is understood,need not be discussed...
pi_86557362
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:23 schreef kitao het volgende:

[..]

grappig , ik lag ook al in de clinch met hem om haar.

maarrrrr ; ik had al voorspeld dat een derde met het botje ervandoor zou gaan.
Heb em uitgelachen, als ik de pm's doorstuur naar een mod of FA'r krijgt die zeker een ban :')
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_86557366
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Het is dat ik het zonde van je motorkap vond, maar anders :9~
:{w ... :|W :(
pi_86557369
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:23 schreef Yuki het volgende:

[..]

Nee :+
Ja daar was ik al achter :{w
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:24:30 #292
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_86557380
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef PeuRac het volgende:

[..]

* PeuRac kreeg halve doods verwensingen per PM van skippy mbt Evie _O-
Oh :')
pi_86557381
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:19 schreef Yuki het volgende:

[..]

Vriendje! :*
O+ Vriendinnetje
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:25:05 #294
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_86557399
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:23 schreef kitao het volgende:

[..]

grappig , ik lag ook al in de clinch met hem om haar.

maarrrrr ; ik had al voorspeld dat een derde met het botje ervandoor zou gaan.
Dit is wel je kans *O*
pi_86557409
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:22 schreef Thrust het volgende:

[..]

Graag vanaf halverwege augustus tot vanmiddag
_O-
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:25:42 #296
262650 kitao
prikplaatje
pi_86557425
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:24 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Heb em uitgelachen, als ik de pm's doorstuur naar een mod of FA'r krijgt die zeker een ban :')
zo kinderachtig ben je vast niet.
megalomaniac
pi_86557430
Iemand een kopje thee?
pi_86557431
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:24 schreef -Engel- het volgende:

[..]

:{w ... :|W :(
Oh.. we zouden er niets over zeggen he? Oeps :X :@
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:26:31 #299
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86557453
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:24 schreef xFriendx het volgende:

[..]

O+ Vriendinnetje
Hoe is jouw avond?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86557458
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
Iemand een kopje thee?
Ben je al in Rotterdam dan?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')