ja lach maar , maar voorlopig kan ik vannacht of bij moeders gaan slapen of op beton..quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Pakistan kan je nu heel goedkoop aan waterbedden komen.
Beton it is!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:08 schreef kitao het volgende:
[..]
ja lach maar , maar voorlopig kan ik vannacht of bij moeders gaan slapen of op beton..
Wtf, what happend? Zo druk is het daar echt nooitquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ging ook niet..![]()
Trust me, I tried..
Iets met vrachtwagens die elkaar klem redenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf, what happend? Zo druk is het daar echt nooiten ik kom er váák. Zeker op vrijdag middag nooit zoiets meegemaakt als wat jij beschrijft
Hoezo net als HW en ik???quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Behoorlijk jaNet als jij en heatwave
![]()
![]()
Je hebt een kleine auto, iets me er tussendoor rijden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets met vrachtwagens die elkaar klem reden
kom jij t me leren danquote:
Ik zie t nu pasquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*heeft een zeer foute bui en moest lachen*
Les 1 mbt Skippy: Negeren!quote:
Die had ik ook gezien jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt een kleine auto, iets me er tussendoor rijden?![]()
Trouwens, toen we terugreden stond er op de A12 Utrecht - Gouda meer dan 10km file, vanaf t Aquaduct tot halverwege de traject controle
Ach vooruit zal je wel het één en ander lerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kom jij t me leren dan?
Engel zoekt een neukertje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Master... I would like to learn more
Mag je kangoeroes afschieten? Of zijn ze beschermd? *buks pakt*quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat was het dan ?Arme heatwave
Gewoon schieten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag je kangoeroes afschieten? Of zijn ze beschermd? *buks pakt*
In de afgelopen 48 uur heb ik 9 uur geslapen. Ik ben wat moequote:
IJs!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cool! En gaan we dan daarna ijs eten?
Hoe moet 't dan als wij eens een drankje gaan doen ergens?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
In de afgelopen 48 uur heb ik 9 uur geslapen. Ik ben wat moe
daar liep jij toch omheen te springen ?!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:16 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mischien is evie wel iets voor jou peurac
Hee fuckfacequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan slaap ik vantevoren wel een volledige nachtquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe moet 't dan als wij eens een drankje gaan doen ergens?
Dude, das een uitgang, geen ingangquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hee fuckface![]()
heb je wel eens wat in je kont gehad
Evie!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:16 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mischien is evie wel iets voor jou peurac
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan slaap ik vantevoren wel een volledige nacht
Heb je een samenvatting? Ik ben te moe om terug te lezen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik nu even niet, lees maar terug waarom![]()
Het is dat ik het zonde van je motorkap vond, maar andersquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het ging over een cursus Skippy.... en hoe kom jij erbij????
* PeuRac kreeg halve doods verwensingen per PM van skippy mbt Eviequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:19 schreef kitao het volgende:
[..]
daar liep jij toch omheen te springen ?!
Mag....quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
veel vleesquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting? Ik ben te moe om terug te lezen.
Pakken wat je pakken kan!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac kreeg halve doods verwensingen per PM van skippy mbt Evie
Graag vanaf halverwege augustus tot vanmiddagquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting? Ik ben te moe om terug te lezen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
grappig , ik lag ook al in de clinch met hem om haar , hij wilde me zelfs ploffen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet slim he.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
veel vlees
Veel verschillend vlees
Veel waarschijnlijk te slecht gebakken vlees
misselijk..
Zoiets?
Heb em uitgelachen, als ik de pm's doorstuur naar een mod of FA'r krijgt die zeker een banquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:23 schreef kitao het volgende:
[..]
grappig , ik lag ook al in de clinch met hem om haar.
maarrrrr ; ik had al voorspeld dat een derde met het botje ervandoor zou gaan.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is dat ik het zonde van je motorkap vond, maar anders
Ohquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit is wel je kansquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:23 schreef kitao het volgende:
[..]
grappig , ik lag ook al in de clinch met hem om haar.
maarrrrr ; ik had al voorspeld dat een derde met het botje ervandoor zou gaan.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:22 schreef Thrust het volgende:
[..]
Graag vanaf halverwege augustus tot vanmiddag
zo kinderachtig ben je vast niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb em uitgelachen, als ik de pm's doorstuur naar een mod of FA'r krijgt die zeker een ban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |