ja lach maar , maar voorlopig kan ik vannacht of bij moeders gaan slapen of op beton..quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Pakistan kan je nu heel goedkoop aan waterbedden komen.
Beton it is!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:08 schreef kitao het volgende:
[..]
ja lach maar , maar voorlopig kan ik vannacht of bij moeders gaan slapen of op beton..
Wtf, what happend? Zo druk is het daar echt nooitquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ging ook niet..![]()
Trust me, I tried..
Iets met vrachtwagens die elkaar klem redenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf, what happend? Zo druk is het daar echt nooiten ik kom er váák. Zeker op vrijdag middag nooit zoiets meegemaakt als wat jij beschrijft
Hoezo net als HW en ik???quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Behoorlijk jaNet als jij en heatwave
![]()
![]()
Je hebt een kleine auto, iets me er tussendoor rijden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets met vrachtwagens die elkaar klem reden
kom jij t me leren danquote:
Ik zie t nu pasquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*heeft een zeer foute bui en moest lachen*
Les 1 mbt Skippy: Negeren!quote:
Die had ik ook gezien jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt een kleine auto, iets me er tussendoor rijden?![]()
Trouwens, toen we terugreden stond er op de A12 Utrecht - Gouda meer dan 10km file, vanaf t Aquaduct tot halverwege de traject controle
Ach vooruit zal je wel het één en ander lerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kom jij t me leren dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |