Gewipt, geneukt, gecopuleerd, etc...quote:
Das heul niet Gackt.. Toch? *veel geluisterd heeft toen ie nog met ex was*quote:
Voor een extra kotseffect.quote:
Wellusquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das heul niet Gackt.. Toch? *veel geluisterd heeft toen ie nog met ex was*
Gackt, Hyde, Hide, en bijbehorende bands..
Het nummer wel, maar fobo plaatje niet?
Ik word er niet warm van. Pop in het jasje van een eunuch.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das heul niet Gackt.. Toch? *veel geluisterd heeft toen ie nog met ex was*
Gackt, Hyde, Hide, en bijbehorende bands..
Het nummer wel, maar fobo plaatje niet?
Owh, ik dacht voor het schoonmaakeffectquote:
En toen werd het interessant!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewipt, geneukt, gecopuleerd, etc...
Dan ga je ook kotsen ... Problem solvedquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je de borstelkant gebruikt kun je wel meteen de riolering eens schoonmaken
Ik was na 15:00 toch niet in Rotterdam kerelquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef PeuRac het volgende:
@J-K, had niet gebeld omdat ik druk was en daarna te moe om nog wat te drinken. Kan zo'n beetje elk moment in slaap vallen
Ik vind de ska-touch wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef El_Matador het volgende:
Ik word er niet warm van. Pop in het jasje van een eunuch.
Gackt was toch altijd hoogblond en zulks? (En wie van hen was nou ook alweer voorbeeld voor Cloud uit FF7?)quote:
Pffff, die gast verkleed en make-upt zich vaker dan een gemiddelde vrouwquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gackt was toch altijd hoogblond en zulks? (En wie van hen was nou ook alweer voorbeeld voor Cloud uit FF7?)
Ff serieus; hoe kan je ooit verliefd zijn op een eunuch?quote:
Oh, dat was Gackt dus.. in z'n Clip vanilla kun je het zien..quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gackt was toch altijd hoogblond en zulks? (En wie van hen was nou ook alweer voorbeeld voor Cloud uit FF7?)
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was na 15:00 toch niet in Rotterdam kerel![]()
heb er een uur en 50 minuten over gedaan om in Hoevelaken te komen
Wie is er verliefd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ff serieus; hoe kan je ooit verliefd zijn op een eunuch?![]()
![]()
Rijke vent ben je.quote:
ja nog steeds onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was na 15:00 toch niet in Rotterdam kerel![]()
heb er een uur en 50 minuten over gedaan om in Hoevelaken te komen
Jij post een hartje.quote:
Jij interpreteert dat verkeerdquote:
Goeie vrijmibo!quote:
Mijn fout.quote:
Dikke files op de A28, die was gewoon vol.. A1 was niet beter, en het laatste stukje in A'foort ook niet, zijn ze de weg aan het verbouwenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ik was gewoon snel weer op kantoor
Veel duitsers gezien onderweg, maar dat was wel relaxed *groot licht gebruikt* die gaan tenminste aan de kant
In Pakistan kan je nu heel goedkoop aan waterbedden komen.quote:
Spijt?quote:
je weet toch dat je die lek moet steken om geneukt te wordenquote:
met jou kan ik praten....waar woon je ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewipt, geneukt, gecopuleerd, etc...
Alsjeblieft zeg. Wat een land lijkt me dat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:01 schreef MissMSX het volgende:
Oew, we hadden het over Japan. Kan dit topic dan ook in de Japanfeaturelijst?
Ja euh, ik kan niet vliegen hoorquote:
Schuldgevoel.quote:
Bij mijn manquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef kitao het volgende:
[..]
met jou kan ik praten....waar woon je ?
Koop een helikopter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh, ik kan niet vliegen hoor![]()
Stomme filesEn dan zo vroeg al
ik ga ma zwaar bezatten thuis jaquote:
Ga er eens heen. Ik kan het iedereen aanbevelenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Wat een land lijkt me dat.
Nog beterquote:
In een heel mooie stad.quote:
*speld pakt* Waar is jouw luchtbed?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je weet toch dat je die lek moet steken om geneukt te worden?
Je ging naar A'foort toch? Volgende keer A12 - A27 - A28 Uithof, binnendoor parallel aan de A28 gaan rijdenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dikke files op de A28, die was gewoon vol.. A1 was niet beter, en het laatste stukje in A'foort ook niet, zijn ze de weg aan het verbouwen
De mooiste stad van Nederlandquote:
Dat zeggen sommigen ook van India.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga er eens heen. Ik kan het iedereen aanbevelen
Oneens, dat is Utreg.quote:
Thuis?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga ma zwaar bezatten thuis ja
Daar ga je spijt van krijgenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef kitao het volgende:
[..]
*doet moordpoging om die griet te krijgen*
grom.
Het valt best mee, een vriendin gaat er eens in de zoveel tijd naartoe, studeert er ook.. En ze heeft de tijd van d'r leven!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeggen sommigen ook van India.![]()
Nee, maar serieus, ik wil er zeker heen, alleen om te zien hoe bizar ziek het nou werkelijk is.
Hard werken Jofunuekunkukenufukunen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe jij sponsoren dan?![]()
En m'n brevet ook?
heb ik heul nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*speld pakt* Waar is jouw luchtbed?
Ik had op t werk 1 biertje en net thuis met vrienden 2 gehad, maar t valt me zwaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga ma zwaar bezatten thuis ja
na gallileo kwam plato..quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ff serieus; hoe kan je ooit verliefd zijn op een eunuch?![]()
![]()
Het is niet bizar ziek. Jij zult het hooguit zo ervaren misschien.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeggen sommigen ook van India.![]()
Nee, maar serieus, ik wil er zeker heen, alleen om te zien hoe bizar ziek het nou werkelijk is.
Ik ken mensen die in India blijven. Zegt me niks.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het valt best mee, een vriendin gaat er eens in de zoveel tijd naartoe, studeert er ook.. En ze heeft de tijd van d'r leven!
Dat ging dus niet, de hele afrit stond volquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je ging naar A'foort toch? Volgende keer A12 - A27 - A28 Uithof, binnendoor parallel aan de A28 gaan rijden
Something's wrong with your historical reference, man!quote:
ja, ik ben eigenlijk gaar en afgepeigerdquote:
Sure. En al die films, spelshows, cartoons, nieuws over zelfmoorden, hokjes van 4m2 voor 1299 dollar en dat soort shit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is niet bizar ziek. Jij zult het hooguit zo ervaren misschien.
Ik ken geen jaloezie.quote:
Jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, ik ben eigenlijk gaar en afgepeigerd
Nog harder?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hard werken Jofunuekunkukenufukunen!
Doorrijden op A27, afslag Veemarkt, de Bilt en dan door de Bilt naar Zeistquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ging dus niet, de hele afrit stond vol
Jij bent echt de pot die de ketel verwijt dat-ie zwart zietquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sure. En al die films, spelshows, cartoons, nieuws over zelfmoorden, hokjes van 4m2 voor 1299 dollar en dat soort shit.
Het eten is heerlijk, de mensen mwah en de cultuur... brr.
Maar daarom wel es gaaf om te ervaren idd.
Ging ook niet..quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doorrijden op A27, afslag Veemarkt, de Bilt en dan door de Bilt naar Zeist(autoboulevard volgen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |