Als je met je vinger het niet voor elkaar krijgt dan met je tandenborstel.....quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat? In je keel of voor na het kotsen?
Psssst, dat is een kerel!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als jij daadwerkelijk de persoon van de eerste foto bent in je fobo dan is die zak heul niet nodig
Trustequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga een poging wagen bij te komen van de verbazing en op tijd te gaan slapen. (ik neem teveel hooi op m'n vork)
Ventje zal er al wel weer vroeg uit zijn![]()
Slaap lekker Joequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga een poging wagen bij te komen van de verbazing en op tijd te gaan slapen. (ik neem teveel hooi op m'n vork)
Ventje zal er al wel weer vroeg uit zijn![]()
David Bowie?quote:
Als je de borstelkant gebruikt kun je wel meteen de riolering eens schoonmakenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je met je vinger het niet voor elkaar krijgt dan met je tandenborstel.....![]()
en ik zou de achterkant gebruiken..... just a idea....
Doe ze de groeten daar!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, heb de opdrachtlijst niet hier, ligt op de zaak..
De Japanse David Bowie.quote:
Dank jequote:
Doe dat dan NA het poetsen van je schoenen met diezelfde tandenborstel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je de borstelkant gebruikt kun je wel meteen de riolering eens schoonmaken
Heul niet, erin, eruit, en wegwezenquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
absoluut! dank je en van hetzelfde
yep , ik kan me herinneren dat ik ooit eens een foto heb bekeken van iemand met een zak over dr koppie.quote:
Bowie David?quote:
Zo zijn Zeister snollen. Vertel mij wat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heul niet, erin, eruit, en wegwezen![]()
Oh.. Wacht.. nee toch maar niet te letterlijk nemen..![]()
Ehm..
Boterhamzakje?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef kitao het volgende:
[..]
yep , ik kan me herinneren dat ik ooit eens een foto heb bekeken van iemand met een zak over dr koppie.
dat was jij dus ?
Waarom?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe dat dan NA het poetsen van je schoenen met diezelfde tandenborstel.
Vast wel. Ik zou niet zonder durvenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef kitao het volgende:
[..]
yep , ik kan me herinneren dat ik ooit eens een foto heb bekeken van iemand met een zak over dr koppie.
dat was jij dus ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |