Rotterdam-Frankfurt is ver hoor. Morgen om 11:15 vliegen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles of wat staan![]()
* MissMSX sluit gedwee achterin de rij aan...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die het opvalt :![]()
Engel, Peurac en Lotusss waren daar ook al achter
Ik vind Dali ook super goed.....quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dali is serieus een van mijn inspirators.
Net als:
Theo van Gogh, Hans Teeuwen, Johan Cruijff, Bill Hicks, George Carlin en David Lynch.
Wat? In je keel of voor na het kotsen?quote:
Nee vandaag niet meer, straks slapen, 4:30 opstaan om te werkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rotterdam-Frankfurt is ver hoor. Morgen om 11:15 vliegen.![]()
Anders was ik gerust even langs komen zetten.
Ik heb met je te doen kerel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee vandaag niet meer, straks slapen, 4:30 opstaan om te werken
Of je klikt naar d'r foboquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef kitao het volgende:
[..]
normaal gesproken , graag.
maar hoe zie je eruit ?
Met of zonder die zak over m'n hoofd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef kitao het volgende:
[..]
normaal gesproken , graag.
maar hoe zie je eruit ?
Niet lachen, maar 1 van mijn opdrachten morgen is met Jehova's naar/van Zeist..quote:
En jij denkt dat daar een foto van mij staat?quote:
Bed kwijt??????quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef kitao het volgende:
[..]
met mij niet , ik heb geen matras vandaag.
Zeist! Waar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet lachen, maar 1 van mijn opdrachten morgen is met Jehova's naar/van Zeist..
Ventje is het belangrijkste. Fijn weekendquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga een poging wagen bij te komen van de verbazing en op tijd te gaan slapen. (ik neem teveel hooi op m'n vork)
Ventje zal er al wel weer vroeg uit zijn![]()
o ben jij dat ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met of zonder die zak over m'n hoofd?
Slaap lekker Joe! Niet teveel piekeren. Gewoon es egoistisch zijn!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga een poging wagen bij te komen van de verbazing en op tijd te gaan slapen. (ik neem teveel hooi op m'n vork)
Als jij daadwerkelijk de persoon van de eerste foto bent in je fobo dan is die zak heul niet nodigquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met of zonder die zak over m'n hoofd?
absoluut! dank je en van hetzelfdequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ventje is het belangrijkste. Fijn weekend
I'm famousquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:50 schreef kitao het volgende:
[..]
o ben jij dat ?
met die bruine groentezak over je koppie met gaatjes erin ?
Geen idee, heb de opdrachtlijst niet hier, ligt op de zaak..quote:
Als je met je vinger het niet voor elkaar krijgt dan met je tandenborstel.....quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat? In je keel of voor na het kotsen?
Psssst, dat is een kerel!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als jij daadwerkelijk de persoon van de eerste foto bent in je fobo dan is die zak heul niet nodig
Trustequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
Slaap lekker Joequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
David Bowie?quote:
Als je de borstelkant gebruikt kun je wel meteen de riolering eens schoonmakenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je met je vinger het niet voor elkaar krijgt dan met je tandenborstel.....![]()
en ik zou de achterkant gebruiken..... just a idea....
Doe ze de groeten daar!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, heb de opdrachtlijst niet hier, ligt op de zaak..
De Japanse David Bowie.quote:
Dank jequote:
Doe dat dan NA het poetsen van je schoenen met diezelfde tandenborstel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je de borstelkant gebruikt kun je wel meteen de riolering eens schoonmaken
Heul niet, erin, eruit, en wegwezenquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
absoluut! dank je en van hetzelfde
yep , ik kan me herinneren dat ik ooit eens een foto heb bekeken van iemand met een zak over dr koppie.quote:
Bowie David?quote:
Zo zijn Zeister snollen. Vertel mij wat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heul niet, erin, eruit, en wegwezen![]()
Oh.. Wacht.. nee toch maar niet te letterlijk nemen..![]()
Ehm..
Boterhamzakje?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef kitao het volgende:
[..]
yep , ik kan me herinneren dat ik ooit eens een foto heb bekeken van iemand met een zak over dr koppie.
dat was jij dus ?
Waarom?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe dat dan NA het poetsen van je schoenen met diezelfde tandenborstel.
Vast wel. Ik zou niet zonder durvenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef kitao het volgende:
[..]
yep , ik kan me herinneren dat ik ooit eens een foto heb bekeken van iemand met een zak over dr koppie.
dat was jij dus ?
Gewipt, geneukt, gecopuleerd, etc...quote:
Das heul niet Gackt.. Toch? *veel geluisterd heeft toen ie nog met ex was*quote:
Voor een extra kotseffect.quote:
Wellusquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das heul niet Gackt.. Toch? *veel geluisterd heeft toen ie nog met ex was*
Gackt, Hyde, Hide, en bijbehorende bands..
Het nummer wel, maar fobo plaatje niet?
Ik word er niet warm van. Pop in het jasje van een eunuch.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das heul niet Gackt.. Toch? *veel geluisterd heeft toen ie nog met ex was*
Gackt, Hyde, Hide, en bijbehorende bands..
Het nummer wel, maar fobo plaatje niet?
Owh, ik dacht voor het schoonmaakeffectquote:
En toen werd het interessant!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewipt, geneukt, gecopuleerd, etc...
Dan ga je ook kotsen ... Problem solvedquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je de borstelkant gebruikt kun je wel meteen de riolering eens schoonmaken
Ik was na 15:00 toch niet in Rotterdam kerelquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef PeuRac het volgende:
@J-K, had niet gebeld omdat ik druk was en daarna te moe om nog wat te drinken. Kan zo'n beetje elk moment in slaap vallen
Ik vind de ska-touch wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef El_Matador het volgende:
Ik word er niet warm van. Pop in het jasje van een eunuch.
Gackt was toch altijd hoogblond en zulks? (En wie van hen was nou ook alweer voorbeeld voor Cloud uit FF7?)quote:
Pffff, die gast verkleed en make-upt zich vaker dan een gemiddelde vrouwquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gackt was toch altijd hoogblond en zulks? (En wie van hen was nou ook alweer voorbeeld voor Cloud uit FF7?)
Ff serieus; hoe kan je ooit verliefd zijn op een eunuch?quote:
Oh, dat was Gackt dus.. in z'n Clip vanilla kun je het zien..quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gackt was toch altijd hoogblond en zulks? (En wie van hen was nou ook alweer voorbeeld voor Cloud uit FF7?)
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was na 15:00 toch niet in Rotterdam kerel![]()
heb er een uur en 50 minuten over gedaan om in Hoevelaken te komen
Wie is er verliefd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ff serieus; hoe kan je ooit verliefd zijn op een eunuch?![]()
![]()
Rijke vent ben je.quote:
ja nog steeds onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was na 15:00 toch niet in Rotterdam kerel![]()
heb er een uur en 50 minuten over gedaan om in Hoevelaken te komen
Jij post een hartje.quote:
Jij interpreteert dat verkeerdquote:
Goeie vrijmibo!quote:
Mijn fout.quote:
Dikke files op de A28, die was gewoon vol.. A1 was niet beter, en het laatste stukje in A'foort ook niet, zijn ze de weg aan het verbouwenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ik was gewoon snel weer op kantoor
Veel duitsers gezien onderweg, maar dat was wel relaxed *groot licht gebruikt* die gaan tenminste aan de kant
In Pakistan kan je nu heel goedkoop aan waterbedden komen.quote:
Spijt?quote:
je weet toch dat je die lek moet steken om geneukt te wordenquote:
met jou kan ik praten....waar woon je ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewipt, geneukt, gecopuleerd, etc...
Alsjeblieft zeg. Wat een land lijkt me dat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:01 schreef MissMSX het volgende:
Oew, we hadden het over Japan. Kan dit topic dan ook in de Japanfeaturelijst?
Ja euh, ik kan niet vliegen hoorquote:
Schuldgevoel.quote:
Bij mijn manquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef kitao het volgende:
[..]
met jou kan ik praten....waar woon je ?
Koop een helikopter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh, ik kan niet vliegen hoor![]()
Stomme filesEn dan zo vroeg al
ik ga ma zwaar bezatten thuis jaquote:
Ga er eens heen. Ik kan het iedereen aanbevelenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Wat een land lijkt me dat.
Nog beterquote:
In een heel mooie stad.quote:
*speld pakt* Waar is jouw luchtbed?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je weet toch dat je die lek moet steken om geneukt te worden?
Je ging naar A'foort toch? Volgende keer A12 - A27 - A28 Uithof, binnendoor parallel aan de A28 gaan rijdenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dikke files op de A28, die was gewoon vol.. A1 was niet beter, en het laatste stukje in A'foort ook niet, zijn ze de weg aan het verbouwen
De mooiste stad van Nederlandquote:
Dat zeggen sommigen ook van India.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga er eens heen. Ik kan het iedereen aanbevelen
Oneens, dat is Utreg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |