Dieren huilen ook niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is eringestampt door religie. Dieren hebben geen schuld. Zo zou het m.i. moeten zijn.
De grote vraag is: wat ga je dan voortaan wel bestellen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb nu spijt van het eten van de mixed grill in The Old Peppermill.. Geleerde les: ik bestel de volgende keer geen Mixed grill daar
en ze gaat nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dieren huilen ook niet.
Is dat er ook ingestampt door een of andere religie?
Ik heb spijt dat ik met m'n kop op TV ben gekomen. Het woord schuld heb ik niet in mijn mond genomen, en mijn definitie van schuld is ook niet te vinden in mijn omschrijving van de situatie.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawel: van het feit dat je iets gezegd hebt wat je niet had moeten zeggen. Dat zeg je net zelf...
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Het helpt wel, kan ik je vertellen. Je leert heel veel over jezelf.
Maar zoek inspirators. Mensen die wijze woorden gebruiken. Je kan Gandhi nemen. Of YipYip... Ik noem maar een dwarsstraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dali lama
![]()
That's lifequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij ziet spijt anders dan ik. Dat is het
Religie heeft het in de mensheid ingestampt, dat snap je wel toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dieren huilen ook niet.
Is dat er ook ingestampt door een of andere religie?
Ik wacht op het teken van de baas. Mijn plicht als goede vrouwquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en ze gaat nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet...
* JoeBravo dansje doet
om er wat van te leren heb je er wat aan ja. ook spijt is een gevoel wat je op dat moment hebt, wat je met dat gevoel daarna doet is je eigen keuze. ik kies ervoor om er van te leren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je. Je hebt zojuist mijn punt bevestigd![]()
Dali is goed.quote:
Geen idee, momenteel wil ik nieteens aan eten denkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De grote vraag is: wat ga je dan voortaan wel bestellen?
dus iedereen die nooit met religie in aanraking is gekomen zal ook geen spijt kennen? dat geloof je echt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Religie heeft het in de mensheid ingestampt, dat snap je wel toch?
Dat heeft niets met huilen te maken.
Religie is het vervangen van je eigen ik door een projectie op een opperwezen. Levensgevaarlijk en onverantwoordelijk. Want niet JIJ als individu bent verantwoordelijk, maar een of andere god.
Hoe je het in je hoofd haalt, is me al een raadsel, maar dat miljarden met die onzin wegkomen, dat baart me zorgen...
Ik zie bij jullie echt zo'n rood licht in de kamer met "On Air"...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wacht op het teken van de baas. Mijn plicht als goede vrouw
Religie heeft 'wat' in de mensheid gestampt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Religie heeft het in de mensheid ingestampt, dat snap je wel toch?
Dat heeft niets met huilen te maken.
Religie is het vervangen van je eigen ik door een projectie op een opperwezen. Levensgevaarlijk en onverantwoordelijk. Want niet JIJ als individu bent verantwoordelijk, maar een of andere god.
Hoe je het in je hoofd haalt, is me al een raadsel, maar dat miljarden met die onzin wegkomen, dat baart me zorgen...
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef Delan het volgende:
[..]
om er wat van te leren heb je er wat aan ja. ook spijt is een gevoel wat je op dat moment hebt, wat je met dat gevoel daarna doet is je eigen keuze. ik kies ervoor om er van te leren.
wat goed van jequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wacht op het teken van de baas. Mijn plicht als goede vrouw
Neem een borrel om de smaak weg te spoelenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, momenteel wil ik nieteens aan eten denken
Dat klopt dan niet, want ik ben er nooit mee in aanraking geweest, en ken wel spijt..quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dus iedereen die nooit met religie in aanraking is gekomen zal ook geen spijt kennen? dat geloof je echt?
Iedereen is met religie in aanraking geweest. Het is zoiets menselijk archaisch. Een soort puberteit. Volwassen mensen hebben geen Sinterklazen meer nodig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dus iedereen die nooit met religie in aanraking is gekomen zal ook geen spijt kennen? dat geloof je echt?
Soms ook "Under Air" hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie bij jullie echt zo'n rood licht in de kamer met "On Air"...
Het is niet de smaak, maar m'n maag is overstuur.. Ik wil nog wel een Juup wegwerken voor 't slapen gaan, maar ben bang voor eventuele gevolgen daarvanquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neem een borrel om de smaak weg te spoelen
Vinger in de keel en uitkotsen die handelquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is niet de smaak, maar m'n maag is overstuur.. Ik wil nog wel een Juup wegwerken voor 't slapen gaan, maar ben bang voor eventuele gevolgen daarvan
Kotsen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is niet de smaak, maar m'n maag is overstuur.. Ik wil nog wel een Juup wegwerken voor 't slapen gaan, maar ben bang voor eventuele gevolgen daarvan
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dali is goed.
Een lama vast ook. Voor jou.
Een Juupje zou ik ook wel lusten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan ik dus absoluut nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vinger in de keel en uitkotsen die handel
En daarna je borrel
Neequote:
een keer een nuttige discussie op singles! goed toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef kitao het volgende:
Het lijkt hier filososfie wel , alles goed ?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie bij jullie echt zo'n rood licht in de kamer met "On Air"...
Dali is serieus een van mijn inspirators.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lama... spugen wel lekker... moehahaa... mijn humor
Tuurlijk wel. Verleg je grenzen! 7-)quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan ik dus absoluut niet![]()
[..]
Nee
Slecht Engeltje, heel slecht.. Net als die van vanavondquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lama... spugen wel lekker... moehahaa... mijn humor
Dat is een tegenstellingquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Delan het volgende:
[..]
een keer een nuttige discussie op singles! goed toch?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iedereen is met religie in aanraking geweest. Het is zoiets menselijk archaisch. Een soort puberteit. Volwassen mensen hebben geen Sinterklazen meer nodig.
Die kunnen zichzelf vertrouwen, juist door al hun ervaringen.
Nee, ik kán het niet.. Het is niet durven, er gebeurt gewoon nietsquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Verleg je grenzen! 7-)
prima, ik sta enkel perplex , ook nuttige stof is hier mogelijk dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Delan het volgende:
[..]
een keer een nuttige discussie op singles! goed toch?
Tuurlijk wel...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef kitao het volgende:
Het lijkt hier filososfie wel , alles goed ?
You're weirdquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik kán het niet.. Het is niet durven, er gebeurt gewoon niets
Ik heb nog een fles of wat staanquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Juupje zou ik ook wel lusten.
Maar ik zit aan de goedkope Spaanse wijn. Een cadeau. Uit spijt.
Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef kitao het volgende:
[..]
prima, ik sta enkel perplex , ook nuttige stof is hier mogelijk dus.
Je bent niet de eerste die het opvalt :quote:
Het is een moeilijke weg. Maar die bewandel je beter zelf en met vrienden dan je hart verkopen aan een of ander irreeels.quote:
iddd... of tandenborstelquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vinger in de keel en uitkotsen die handel
En daarna je borrel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |