Het is niet de smaak, maar m'n maag is overstuur.. Ik wil nog wel een Juup wegwerken voor 't slapen gaan, maar ben bang voor eventuele gevolgen daarvanquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neem een borrel om de smaak weg te spoelen
Vinger in de keel en uitkotsen die handelquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is niet de smaak, maar m'n maag is overstuur.. Ik wil nog wel een Juup wegwerken voor 't slapen gaan, maar ben bang voor eventuele gevolgen daarvan
Kotsen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is niet de smaak, maar m'n maag is overstuur.. Ik wil nog wel een Juup wegwerken voor 't slapen gaan, maar ben bang voor eventuele gevolgen daarvan
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dali is goed.
Een lama vast ook. Voor jou.
Een Juupje zou ik ook wel lusten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan ik dus absoluut nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vinger in de keel en uitkotsen die handel
En daarna je borrel
Neequote:
een keer een nuttige discussie op singles! goed toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef kitao het volgende:
Het lijkt hier filososfie wel , alles goed ?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie bij jullie echt zo'n rood licht in de kamer met "On Air"...
Dali is serieus een van mijn inspirators.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lama... spugen wel lekker... moehahaa... mijn humor
Tuurlijk wel. Verleg je grenzen! 7-)quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan ik dus absoluut niet![]()
[..]
Nee
Slecht Engeltje, heel slecht.. Net als die van vanavondquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lama... spugen wel lekker... moehahaa... mijn humor
Dat is een tegenstellingquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Delan het volgende:
[..]
een keer een nuttige discussie op singles! goed toch?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iedereen is met religie in aanraking geweest. Het is zoiets menselijk archaisch. Een soort puberteit. Volwassen mensen hebben geen Sinterklazen meer nodig.
Die kunnen zichzelf vertrouwen, juist door al hun ervaringen.
Nee, ik kán het niet.. Het is niet durven, er gebeurt gewoon nietsquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Verleg je grenzen! 7-)
prima, ik sta enkel perplex , ook nuttige stof is hier mogelijk dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Delan het volgende:
[..]
een keer een nuttige discussie op singles! goed toch?
Tuurlijk wel...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef kitao het volgende:
Het lijkt hier filososfie wel , alles goed ?
You're weirdquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik kán het niet.. Het is niet durven, er gebeurt gewoon niets
Ik heb nog een fles of wat staanquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Juupje zou ik ook wel lusten.
Maar ik zit aan de goedkope Spaanse wijn. Een cadeau. Uit spijt.
Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef kitao het volgende:
[..]
prima, ik sta enkel perplex , ook nuttige stof is hier mogelijk dus.
Je bent niet de eerste die het opvalt :quote:
Het is een moeilijke weg. Maar die bewandel je beter zelf en met vrienden dan je hart verkopen aan een of ander irreeels.quote:
iddd... of tandenborstelquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vinger in de keel en uitkotsen die handel
En daarna je borrel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |