zolang ze van nut zijn in jou zoektocht naar liefde, plezier en genot wel ja. daarbuiten vraag ik het me af. Maar dat is de indruk die ik krijg van achter dit beeldscherm.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom?
Iedereen die mij kent, weet dat ik hardstikke sociaal ben.
I know..... np behalve met een trein....quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik stond om 21:50 voor de deur, en ben zelfs nog gestopt onderweg ook...
Het kan dus makkelijk binnen een uur
Dat hoeft ook niet. Het helpt wel, kan ik je vertellen. Je leert heel veel over jezelf.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar maar... hoe weird moet ik doen omdat te leren?
IK ben niet zo van de drugs... and such
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
kloon is heel sociaalquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zolang ze van nut zijn in jou zoektocht naar liefde, plezier en genot wel ja. daarbuiten vraag ik het me af. Maar dat is de indruk die ik krijg van achter dit beeldscherm.
Ik help mensen ook graag. Waarom denk je dat ik leraar ben?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zolang ze van nut zijn in jou zoektocht naar liefde, plezier en genot wel ja. daarbuiten vraag ik het me af. Maar dat is de indruk die ik krijg van achter dit beeldscherm.
quote:
Trein is ruk, lang leven de auto!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I know..... np behalve met een trein....
KloonS ZIJN sociaal!quote:
Vliegtuigquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trein is ruk, lang leven de auto!
hier ben ik het helemaal mee eens. het leven is te kort om er niet van te genieten. ik spreek uit ervaring. heb een lange relatie achter de rug waarbij het op een gegeven moment iet meer mogelijk was om van te kunnen genieten. ik wilde dat niet meer meemaken en heb ook met mezelf aafgesproken om weer van het leven te gaan genieten, en de persoon weer worden die ik was kwijtgeraakt. tuurlijk ook ik heb "spijt"van bepaalde dingen, idd achteraf, de bekende: "had ik maar zo gedaan..."situatie. ik heb daar echt van geleerd, ben met mezelf in discussie gegaan en ben nu weer heerlijk mn oude ikke die van het leven geniet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Spijt is achterom kijken,en dan pas leren. Ik kijk niet achterom,heb geen zin om teveel tijd te verdoen. Het leven is al kort genoeg. Leer op en van het moment,en ga verder... in en verbeterde versie zeg maar
Ik ben er wel eens weken, zo niet maanden of jaren later achter gekomen dat ik iets niet had moeten doen. Dus ik had spijt van mijn beslissing toen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ook het verleden is om van te leren.
Emoties werken vaak sterker dan cognitie.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah zo.
Dat kan ook zonder dat spijtgevoel toch? dat kun je allemaal heel rationeel beredeneren zonder er spijt voor nodig te hebben.
Dat kan ook heel moeilijk zijn. Maar je hebt het wel gedaan!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is een stap te verik heb vandaag voor het eerst in bijzoijn van de familie gehuild. Stiekem ben ik best trots daarop
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik niet met je eens.
Ik heb best spijt van dingen die ik heb gedaan. Betekent voor mij vooral dat ik dat in een eventuele toekomstige situatie iets anders zal doen. Ik blijf er niet over kniezen.
Leer op het moment dat je erachter komt dat het een foutje was,en kijk dan weer naar de toekomst (hopelijk zonder dat foutje weer te maken)quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ook het verleden is om van te leren.
omdat jij daarvan genietquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik help mensen ook graag. Waarom denk je dat ik leraar ben?
Dan heb je dus wel iets aan spijtquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:25 schreef Delan het volgende:
[..]
hier ben ik het helemaal mee eens. het leven is te kort om er niet van te genieten. ik spreek uit ervaring. heb een lange relatie achter de rug waarbij het op een gegeven moment iet meer mogelijk was om van te kunnen genieten. ik wilde dat niet meer meemaken en heb ook met mezelf aafgesproken om weer van het leven te gaan genieten, en de persoon weer worden die ik was kwijtgeraakt. tuurlijk ook ik heb "spijt"van bepaalde dingen, idd achteraf, de bekende: "had ik maar zo gedaan..."situatie. ik heb daar echt van geleerd, ben met mezelf in discussie gegaan en ben nu weer heerlijk mn oude ikke die van het leven geniet.
Klopt.quote:
Dat dus. Maar het is en blijft spijt. Of je gaat kniezen is een tweede.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
[..]
Leer op het moment dat je erachter komt dat het een foutje was,en kijk dan weer naar de toekomst (hopelijk zonder dat foutje weer te maken)
Dat klinkt echt heel goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Ik maak mensen graag aan het lachen en aan het leren. Ik geniet daarvan. Lijkt me niks mis mee.
NEE!quote:
En het boomerangs back in your face, dat is het mooiste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |