Heb je dan wel verwachtingen van de relatie?quote:
en daar is niks mis mee.. Kinderen kan ik ook bij de bank halenquote:
Veel leren van anderen die dat ons voordeden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wil je mij dat ook leren... niks voor een ander in te vullen en gewoon go met the flow
cursus van E_M
lig jij nou nog niet in bed?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je dan wel verwachtingen van de relatie?
Waarom zou je anders ueberhaupt een relatie aangaan?
Lees nogmaals wat ik schrijf...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je voelt spijt opkomen voor je een fout maakt?
Waarom dan toch die fout maken.
Dat is geen spijt, maar domheid
Omdat je spijt voelt aankomen (oh jee, hier krijg ik spijt van!), maak je de fout niet. Als je slim bent.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier doelde ik dus op.
Omdat je spijt "aan voelt komen" voor je een fout maakt, is het wel degelijk een nuttige emotie. Die voorkomt namelijk dat je de fout maakt. Maar daarvoor heb je wel een leerervaring nodig, ergo spijt uit het verleden.
Nee. Ik heb alleen een zoektocht naar genot en plezier. En met wie die beide factoren het sterkst zijn, diegene is "De Ware".quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je dan wel verwachtingen van de relatie?
Waarom zou je anders ueberhaupt een relatie aangaan?
wel dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is opzich niets mis mee.
Alhoewel ik over sommige dingen wel vrij open ben zijn er weinig mensen die mij echt goed kennen.
Blijf nog even Joe, en lees mee.quote:
hoezo dat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wees blij, ik ben nu juist misselijk van hetgeen ik op heb![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
spijt is een gevoel en kan dus niet fout zijn begrijp ik.
Kom maar een avondje uithuilen hoor kloon.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel dus
Ik moet leren om mijn emoties beter te delen.
Krijg je daar een kroontje en een geldprijs bij cadeau?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben gewoon Miss Single herself
Spijt is achterom kijken,en dan pas leren. Ik kijk niet achterom,heb geen zin om teveel tijd te verdoen. Het leven is al kort genoeg. Leer op en van het moment,en ga verder... in en verbeterde versie zeg maarquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
spijt is een emotie die je helpt te leren van je fouten.
Ik stond om 21:50 voor de deur, en ben zelfs nog gestopt onderweg ook...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
heb je redelijk vlot gedaan of niet dan?
doe ik ook, maar jou kijk op het leven is niet de mijne en zal het ook niet worden: te egoïstisch imho.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijf nog even Joe, en lees mee.
Dat is erg moeilijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel dus
Ik moet leren om mijn emoties beter te delen.
Nee, en nu heb ik spijt dat ik gezegd heb dat ik naar bed gingquote:
Spijt niet, maar gevoelens kunnen in het algemeen toch niet fout zijn?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
spijt is een gevoel en kan dus niet fout zijn begrijp ik.
Ik denk dat mijn maag de combi van die 3 vlees soorten niet goed kan handelenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoezo dat?
Was het toch niet goed gebakken?
maar maar... hoe weird moet ik doen omdat te leren?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veel leren van anderen die dat ons voordeden.
Inspiratie zoeken in die mensen. FIlms kijken. Goed praten met vrienden. Dingen uittesten.
Ik heb best weirde shit gedaan vooral op mn werk (en ik weet dat kloon dat ook heeft). Daarin leer je een hoop.
Dat laatste ben ik niet met je eens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee,het is leren van foutjes...en spijt is acherom kijken
Waarom?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
doe ik ook, maar jou kijk op het leven is niet de mijne en zal het ook niet worden: te egoïstisch imho.
ook het verleden is om van te leren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Spijt is achterom kijken,en dan pas leren. Ik kijk niet achterom,heb geen zin om teveel tijd te verdoen. Het leven is al kort genoeg. Leer op en van het moment,en ga verder... in en verbeterde versie zeg maar
dat is een stap te verquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom maar een avondje uithuilen hoor kloon.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |