Gewipt, geneukt, gecopuleerd, etc...quote:
Das heul niet Gackt.. Toch? *veel geluisterd heeft toen ie nog met ex was*quote:
Voor een extra kotseffect.quote:
Wellusquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das heul niet Gackt.. Toch? *veel geluisterd heeft toen ie nog met ex was*
Gackt, Hyde, Hide, en bijbehorende bands..
Het nummer wel, maar fobo plaatje niet?
Ik word er niet warm van. Pop in het jasje van een eunuch.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das heul niet Gackt.. Toch? *veel geluisterd heeft toen ie nog met ex was*
Gackt, Hyde, Hide, en bijbehorende bands..
Het nummer wel, maar fobo plaatje niet?
Owh, ik dacht voor het schoonmaakeffectquote:
En toen werd het interessant!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewipt, geneukt, gecopuleerd, etc...
Dan ga je ook kotsen ... Problem solvedquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je de borstelkant gebruikt kun je wel meteen de riolering eens schoonmaken
Ik was na 15:00 toch niet in Rotterdam kerelquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef PeuRac het volgende:
@J-K, had niet gebeld omdat ik druk was en daarna te moe om nog wat te drinken. Kan zo'n beetje elk moment in slaap vallen
Ik vind de ska-touch wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef El_Matador het volgende:
Ik word er niet warm van. Pop in het jasje van een eunuch.
Gackt was toch altijd hoogblond en zulks? (En wie van hen was nou ook alweer voorbeeld voor Cloud uit FF7?)quote:
Pffff, die gast verkleed en make-upt zich vaker dan een gemiddelde vrouwquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gackt was toch altijd hoogblond en zulks? (En wie van hen was nou ook alweer voorbeeld voor Cloud uit FF7?)
Ff serieus; hoe kan je ooit verliefd zijn op een eunuch?quote:
Oh, dat was Gackt dus.. in z'n Clip vanilla kun je het zien..quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gackt was toch altijd hoogblond en zulks? (En wie van hen was nou ook alweer voorbeeld voor Cloud uit FF7?)
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was na 15:00 toch niet in Rotterdam kerel![]()
heb er een uur en 50 minuten over gedaan om in Hoevelaken te komen
Wie is er verliefd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ff serieus; hoe kan je ooit verliefd zijn op een eunuch?![]()
![]()
Rijke vent ben je.quote:
ja nog steeds onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was na 15:00 toch niet in Rotterdam kerel![]()
heb er een uur en 50 minuten over gedaan om in Hoevelaken te komen
Jij post een hartje.quote:
Jij interpreteert dat verkeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |