Thuis?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga ma zwaar bezatten thuis ja
Daar ga je spijt van krijgenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef kitao het volgende:
[..]
*doet moordpoging om die griet te krijgen*
grom.
Het valt best mee, een vriendin gaat er eens in de zoveel tijd naartoe, studeert er ook.. En ze heeft de tijd van d'r leven!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeggen sommigen ook van India.![]()
Nee, maar serieus, ik wil er zeker heen, alleen om te zien hoe bizar ziek het nou werkelijk is.
Hard werken Jofunuekunkukenufukunen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe jij sponsoren dan?![]()
En m'n brevet ook?
heb ik heul nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*speld pakt* Waar is jouw luchtbed?
Ik had op t werk 1 biertje en net thuis met vrienden 2 gehad, maar t valt me zwaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga ma zwaar bezatten thuis ja
na gallileo kwam plato..quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ff serieus; hoe kan je ooit verliefd zijn op een eunuch?![]()
![]()
Het is niet bizar ziek. Jij zult het hooguit zo ervaren misschien.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeggen sommigen ook van India.![]()
Nee, maar serieus, ik wil er zeker heen, alleen om te zien hoe bizar ziek het nou werkelijk is.
Ik ken mensen die in India blijven. Zegt me niks.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het valt best mee, een vriendin gaat er eens in de zoveel tijd naartoe, studeert er ook.. En ze heeft de tijd van d'r leven!
Dat ging dus niet, de hele afrit stond volquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je ging naar A'foort toch? Volgende keer A12 - A27 - A28 Uithof, binnendoor parallel aan de A28 gaan rijden
Something's wrong with your historical reference, man!quote:
ja, ik ben eigenlijk gaar en afgepeigerdquote:
Sure. En al die films, spelshows, cartoons, nieuws over zelfmoorden, hokjes van 4m2 voor 1299 dollar en dat soort shit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is niet bizar ziek. Jij zult het hooguit zo ervaren misschien.
Ik ken geen jaloezie.quote:
Jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, ik ben eigenlijk gaar en afgepeigerd
Nog harder?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hard werken Jofunuekunkukenufukunen!
Doorrijden op A27, afslag Veemarkt, de Bilt en dan door de Bilt naar Zeistquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ging dus niet, de hele afrit stond vol
Jij bent echt de pot die de ketel verwijt dat-ie zwart zietquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sure. En al die films, spelshows, cartoons, nieuws over zelfmoorden, hokjes van 4m2 voor 1299 dollar en dat soort shit.
Het eten is heerlijk, de mensen mwah en de cultuur... brr.
Maar daarom wel es gaaf om te ervaren idd.
Ging ook niet..quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doorrijden op A27, afslag Veemarkt, de Bilt en dan door de Bilt naar Zeist(autoboulevard volgen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |